montoya!
Elvileg a D-4D motorok pont a könnyûségükrõl híresek. Bár ez a régebbi lehet még nem.
Az E12-ben az 1.4 D-4D 120 kiló, üzemkészen. Szerintem a 4E-FE is nehezebb...
Amúgy ami a forgalmiban van, az általában köszönõviszonyban sincs a valósággal. Lásd környezetvédelmi besorolás, motorkódok, felszereltségi szintek. Pont az stimmelne?
A vvt-i meg akkor is hatalmas rizikó. Ha kifog egy ilyen példányt úgyse fog tudni mit kezdeni vele. Pereskedni meg senki nem fog ezért sztem. Esélye sincs megnyerni 1000 km után. És azt se lehet mondani, hogy akkor tegyen félre 2 kilót a javításra, mert 700 ért nincs értelmes vvt-i...
Tény, hogy modernebb, jobb motor. De a komplikáltabb építés miatt több a hibaforrás is. És egy 10 év körüli autónál nem mindegy.... Toyota, vagy sem...