E10 - (1992-1997)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
zoli99
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 207
Csatlakozott: 2011 szept. 07, 08:28 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: zoli99 »

:D gratula!
Kalmi írta:Megvan a kék matrica. Gyorsan ment az ügyintézés a Mozaik utcában. Az intézmény nem a mai napi forgalomra van méretezve... :)
Csak a környezetvédelmi osztály változott. Az 55kW vs. 66kW nekik is feltûnt, hogy évjárat szerint nem stimmel, de nem csináltak belõle problémát "akár motort is cserélhettek benne késõbb".

Már csak a forgalmit kell lecserélni.
E10 Liftback 4E-FE 1993 GTK :(
E12 1.6
Avatar
Kalmi
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2011 dec. 25, 09:43 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Kalmi »

kleingy írta:
Kalmi írta:Megvan a kék matrica. Gyorsan ment az ügyintézés a Mozaik utcában. Az intézmény nem a mai napi forgalomra van méretezve... :)
Csak a környezetvédelmi osztály változott. Az 55kW vs. 66kW nekik is feltûnt, hogy évjárat szerint nem stimmel, de nem csináltak belõle problémát "akár motort is cserélhettek benne késõbb".

Már csak a forgalmit kell lecserélni.
Ööö, most akkor kaptál másik színû matricát, de külön kell fizetned a forgalmicseréért vagy mi?
Úgy tudom, hogy ilyenkor ingyen cserélik, ha csak ez az adat változik! Azt mondták, hogy nem én rontottam el, hanem ahol vizsgáztatták, mert ki van nekik, adva, hogy ezt ellenõrizzék, a vizsgabiztosok tudnak róla. De ott mégsem foglalkoztak vele.

Mondjuk egy szemle díját + a plakettet kb 2e+1e kifizettem így is. Ha vizsgán derül ki, akkor csak a plakettért kell fizetni vagy az is benne van a vizsga díjban?
E10 Hatchback 1994 4E-FE Kép
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Kalmi írta:Úgy tudom, hogy ilyenkor ingyen cserélik, ha csak ez az adat változik! Azt mondták, hogy nem én rontottam el, hanem ahol vizsgáztatták, mert ki van nekik, adva, hogy ezt ellenõrizzék, a vizsgabiztosok tudnak róla. De ott mégsem foglalkoztak vele.

Mondjuk egy szemle díját + a plakettet kb 2e+1e kifizettem így is. Ha vizsgán derül ki, akkor csak a plakettért kell fizetni vagy az is benne van a vizsga díjban?
Na ezért csodálkozom... 585 forint a matrica ára (ocsmányirodában kell fizetni, ill a postán egészen pontosan), a forgalmit meg (ami beteléskori csere esetén amúgy 6 ezer), ez esetben ingyen cserélik, mert az õ saruk. A vizsga díjának ezekhez nincs köze.
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
Kalmi
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2011 dec. 25, 09:43 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Kalmi »

Ezekért fizettem:
"Mûszaki adatlap" pótlása: 580Ft
A közúti jármû mûszaki adatára, ill. mûszaki alkalmasságára von. ig. kiadása a közlekedési hatóság nyilvántartásba bejegyzett adatok alapján: 1190Ft
Plakett pótlása: 980Ft

Az okmányirodába el kell vinni a Mûszaki adatlapot és az alapján kapok új forgalmit. Ott is jártam, de most igazgatási szünet van, jan. 2.-ig. Az is ki volt írva, hogy a forgalmi érvényesítõ matrica elfogyott...
Ja az 585 Ft az a forgalmit érvényesítõ matrica díja.
E10 Hatchback 1994 4E-FE Kép
Avatar
zoli99
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 207
Csatlakozott: 2011 szept. 07, 08:28 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: zoli99 »

Sziasztok!

Csak nem birtam magammal, kiszedtem a jobb oldali hangszórót :)
16.5cm-es (6.5inches) 20W-os a gyári ha valakit érdekel, és valóban 4rögzítõfül van rajta, nem a peremen lyukak.

Elõjött egy hatalmas probléma szerelés után :) A jobbelsõ ajtó érzékelõ kapcsoló kontaktos volt picit, most még jobban rákezdett... Kiszereltem, kapott fél gramm WD40-et és megjvault :) Ha már nekifogtam, kiszereltem mindent és befújtam, kb. 5perc volt az egész...

Lenne még két kérdésem: amikor a kárpitot leszedtem szerettem volna be-WD-zni/kitisztítani a központizár motorját illetve az ablakemelõ motortját. Viszont úgy tûnt, hogy a mûanyagfóliás védõborítást (ami mögött van az egész) nem lehet pusztítás nélkül eltávolítani... Van erre valami módszer, hogy kultúráltan le és feltegyem?

A másik kérdésem hogy a fûtés motorja nagyon hangosan dolgozik, mintha valami szálakat, kórót felcsavart volna a csapágytengely mellé... Nagy mûvészet kioperálni és megtisztítani? Kesztyûtartó körül kell támadástintézni, merre van? Biztos csináltátok már...

Köszi!
És BUÉK mindenkinek! ;)
Zoli
E10 Liftback 4E-FE 1993 GTK :(
E12 1.6
Avatar
Kalmi
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2011 dec. 25, 09:43 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Kalmi »

Az enyémben a bal elsõ hangszórónak van repedtfazék hangja, fõleg a mélyeknél zizeg, már amikor egyáltalán szól. Van amikor meg se mukkan, akkor a lejobb. Ki kellene cserélni. Mondjuk amiket hallgatok ott nem zavaró, de ha egy utas felcsavarja, akkor élég ciki, ahogy szól.

Tudsz esetleg feltenni képet az ajtó belsejérõl? Ahol látszanak a kis patentok amik a panelt tartják, illetve a hangszóró. szóval 4 füles 16.5cm kell, gondolom a mágnes mélységi mérete is be van határolva.
Olvastam itt és le is mentettem MFerenc segítõ leírását, de ha van fénykép is, akkor kisebb az esély, hogy valamit elrontok a szétszerelésnél.
Van a panel tetején egy króm díszléc, azt ugye nem kell leszedni, hanem a panellel együtt vehetõ le?

Az ajtó kapcsoló az enyémen is KH-s (kontakt hiba), de csak annyira, hogy vibrál egy kicsit a lámpa, az utas oldali és hátul valamelyik. Van az a védõ gumi rajta, nem mertem lefeszegetni, nehogy kiszakadjon, szóval milyen irányba kell húzni, hogy lejöjjön, mi a titka? Mert ha 5 perc alatt végezni lehet, akkor én is megcsinálom.

Nekem a belsõ lámpa nem mûködött középen a tetõkárpitban, úgy vettem, hogy csak néha világít, azt már megjavítottam. Vas és réz lemez van alu szegeccsel összeszegecselve benne... Nem szoktak ilyen baklövést elkövetni a japánok, de itt mégis.
Szétszedtem és tettem a szegecsek helyére 2-es csavart rugós alátéttel, azóta jó. A pici 10W-os japán méretû szofita izzó is KH-s volt benne, abban a méretben nem találtam (rövidebb a szokásosnál, azt hiszem 31.5mm) helyette egy 3x3 ledes fehér bepasszoló lámpát tettem bele, na annak nagyon jó fénye van, simán lehet olvasni hátul.

A fûtés kezelõ szerveknél a Tiedben milyen a világítás, látni ott valami világosságot? Elvileg világít a 4db kapcsoló csúszkán egy kis vonal (ami ventilátor erõsségét állítja, illetve külsõ belsõ keringetés, hideg/meleg, és hogy hova fújja a levegõt). 1db kis izzó van ott ami egy prizmát világít meg az szórja a fényt mindenhova, de nekem nagyon halvány volt (értsd vak sötétben is alig lehetett halványan látni). az az izzõ bele is olvadt a prizmába és megbarnult körülötte gondolom azért romlott így le. Ott én 4db kis leddel oldottam meg a kérdést. Csak arra vagyok kíváncsi, hogy az 50 ezres Corollában gyári állapotban tud e jó lenni az a megoldás!

Illetve még egy kérdés. Van a fûtés levegõ hõmérséklet állító csuszka. Koppon jobb oldalt jön a meleg kb. 1cm-re balra tolva langyos, középen már ugyanolyan hideg jön, mint bal oldalt (tehát az egész bal fele úgymond azonos levegõ hõmérsékletet ad, úgymond felesleges), tehát csal a jobb oldali tartomány használható és ott elég érzékeny.
Neked milyen?

A fóliára 3 ötletem van:
-Melegíteni a ragasztásnál (hajszárító) és spaklival óvatosan lassan megpróbálni felszedni.
-Megérdeklõdni, hogy egy új fóliát mennyiért ad a Totyota
-kivágni és a végén befoltozni olyan ragasztószalaggal, mint amit a tetõtér párazáró fóliájánál is használnak

A fûtés motorra nincs ötletem, nekem kifogástalan, még nem találkoztam vele. Van Haynes könyved? Ha nincs, megnézzem mit ír a ventilátor elérhetõségérõl?
E10 Hatchback 1994 4E-FE Kép
MFerenc
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 529
Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
Tartózkodási hely: Budapest, XXI.

Hozzászólás Szerző: MFerenc »

zoli99 írta:Sziasztok!
...
Lenne még két kérdésem: amikor a kárpitot leszedtem szerettem volna be-WD-zni/kitisztítani a központizár motorját illetve az ablakemelõ motortját. Viszont úgy tûnt, hogy a mûanyagfóliás védõborítást (ami mögött van az egész) nem lehet pusztítás nélkül eltávolítani... Van erre valami módszer, hogy kultúráltan le és feltegyem?

A másik kérdésem hogy a fûtés motorja nagyon hangosan dolgozik, mintha valami szálakat, kórót felcsavart volna a csapágytengely mellé... Nagy mûvészet kioperálni és megtisztítani? Kesztyûtartó körül kell támadástintézni, merre van? Biztos csináltátok már...

Köszi!
És BUÉK mindenkinek! ;)
Zoli
Zoli99, én úgy emlékszem, a központi zár és az ablakemelõ motorja is elég zárt dolog, ha nincs vele gond, ne szedd szét (a központi zár motorját ráadásul mire kiszedtem, úgy néztem ki, mint akit megtámadott egy bengáli tigris...) Ablaknak inkább a mozgó sínét, bowdenjét lehet kenni, arra viszont nem adnék tanácsot, mivel (teflonos kenõanyag, zsír, olaj?)
Haynes könyv szerint ha óvatosan szeded le a fóliát, akkor újra fel lehet ragasztani (ezt nem tudom megerõsíteni, egyik oldalon sincs meg :lol: ) (ha jól értelmeztem, ToyoDIY szerint ~23 EUR, per db)
Fûtõmotort jól gondolod, a kesztyûtartó felõl lehet megközelíteni, Kalmit megelõzve itt van néhány kép, nem saját:
Kép
Kép
Kép
Utolsó képen látszik, hogy lefelé lehet kihúzni a motort, a csavarok oldása után.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára MFerenc 2011 dec. 30, 06:27 pm-kor.
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
MFerenc
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 529
Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
Tartózkodási hely: Budapest, XXI.

Hozzászólás Szerző: MFerenc »

Kalmi, ha Zoli99 nem csinált képeket a kárpit leszedésrõl, akkor én csinálok párat, ha nem sürgõs (holnap elméletileg csak du 2-ig dolgozok, utána leszedem, vagy 1-én valamikor délelõtt) Írd le pontosan, mirõl kérsz képet (néhány dolgot inkább a jobboldaliról fotózok, a baloldali ajtó nem gyári, hogy óvatosan fogalmazzak... :lol: )
Az ajtónál lévõ kis kapcsolóról a hosszabbik vége felé, lefelé lehet óvatosan lehúzni a gumiborítást, alatta látszik a mozgó rész, leszedve látszik a kis perem, amibe kapaszkodik a gumisapka. Remélem, érthetõen leírtam, ha kell, ezt is fényképezem.
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
Avatar
Kalmi
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2011 dec. 25, 09:43 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Kalmi »

MFerenc írta:Kalmi, ha Zoli99 nem csinált képeket a kárpit leszedésrõl, akkor én csinálok párat, ha nem sürgõs (holnap elméletileg csak du 2-ig dolgozok, utána leszedem, vagy 1-én valamikor délelõtt) Írd le pontosan, mirõl kérsz képet (néhány dolgot inkább a jobboldaliról fotózok, a baloldali ajtó nem gyári, hogy óvatosan fogalmazzak... :lol: )
Az ajtónál lévõ kis kapcsolóról a hosszabbik vége felé, lefelé lehet óvatosan lehúzni a gumiborítást, alatta látszik a mozgó rész, leszedve látszik a kis perem, amibe kapaszkodik a gumisapka. Remélem, érthetõen leírtam, ha kell, ezt is fényképezem.
Kapcsoló érthetõ, holnap végig megyek rajtuk.

Ajtót nehogy szétszedd miattam. :)
Az ajtó panel leszedésével kapcsolatban vagyok bizonytalan, van a 4db csavar, azokat kicsavarom, az abalkemelõ kapcsolót kiszedem (azt már egyszer kivettem valami miatt), eddig tiszta sor. A leírásod is érthetõ. Ami nem látszik a rajzon, gondolom alultájt vannak kis patentek körbe, a panelt húzni kell befelé hogy azok kijöjjenek, tegyük fel mind szétjött. Na ez után hogy tudom levenni a panelt, teljesen, tehát nem akarom ott lógatni a nyitó karon, hanem el akarom tenni a csomagtartóba, pár napig amíg a hangszórót kiszerelem, megveszem az újat addig össze se akarom rakni. Már csak azt nem látom, hogy a fenti lenyomós kihúzós zár mûködtetõt és az ajtó nyitó kart hogyan kell leszerelni kibújtatni átbújtatni, hogy a panel le tudjon jönni. Illetve van még az ablak tövében az a króm díszléc, látszik hogy valaki valamikor már nyomorgatta, az a panellal együtt jön le vagy le kell szedni azt is?
E10 Hatchback 1994 4E-FE Kép
MFerenc
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 529
Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
Tartózkodási hely: Budapest, XXI.

Hozzászólás Szerző: MFerenc »

Ne a panelt (kárpitot) húzd, inkább próbálj egy erõs vonalzó szerû (vagy csavarhúzó) valamivel befeszíteni a kárpit és az ajtó közé, közel a patenthez (úgy nem sérül a kárpit, sem a patent, és vigyázz, ne karcold meg a festést sem) 6, vagy 7 patent van, talán, ezek elég nagyok, mint egy bogár :lol: Az ajtózáró gombot nyomd le, miközben szeded szét, mert ha minden patent, csavar kint van, akkor a kárpitot a végénél (hátsó ajtó felõl) meg kell emelni és akkor tudod kibújtatni a záró pöcköt, tehát ha le van nyomva, kevésbé kell emelni.
Ha nem akarod, hogy lógjon, akkor a következõt kell tenned: miután eljutottál oda, hogy kárpit lóg, a nyitó kar mozgó fülén, hátul (a karon) találsz egy pici, talán rózsaszín pöcköt, amit ki kell akasztani és akkor ki tudod húzni belõle az ajtó nyitó alumínium rúdját (ha már itt tartasz, egybõl látni fogod, hogy mûködik és mit, merre kell kiakasztani; esetleg megpróbálhatod azt is, hogy elfordítod a kárpitot 90 fokkal, és megpróbálod átszuszakolni a nyitókart a lyukon, már nem vagyok benne biztos, hogy átfér-e)) Ekkor leveszed a nyitó kart, lefûzöd a kárpitot, beteszed a csomagtartóba, és visszaszereled a nyitókart, ajtó behúzót, viszont az ablak kezelõelektronikát csak lötyögõsen tudod ilyenkor felrakni, mert az a kárpitra fekszik fel. A króm díszléc a kárpitra van tûzve, majd látni fogod, egyszer lehet szétszedni...

Ha bonyolultan írtam, akkor fényképezek ám...
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
Avatar
Kalmi
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2011 dec. 25, 09:43 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Kalmi »

Köszi, a leírtak alapján menni fog.
A hangszóró kérdéses még, honnan és milyet vegyek. Van ahol az írják, hogy a gyári 4" valahol 5,25"

gyárilag ilyen van benne?
http://www.ebay.ca/itm/93-94-95-96-97-C ... 0428877534
Ránézésre egy 10-13cm kis hangszóró lehet és mögötte egy lezárt térfogat. Az egészet kiszerelted és simán betettél egy 16,5cm-es-t a helyére?
E10 Hatchback 1994 4E-FE Kép
kori
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2011 dec. 26, 08:47 pm

Hozzászólás Szerző: kori »

Kalmi írta:Köszi, a leírtak alapján menni fog.
A hangszóró kérdéses még, honnan és milyet vegyek. Van ahol az írják, hogy a gyári 4" valahol 5,25"

gyárilag ilyen van benne?
http://www.ebay.ca/itm/93-94-95-96-97-C ... 0428877534
Ránézésre egy 10-13cm kis hangszóró lehet és mögötte egy lezárt térfogat. Az egészet kiszerelted és simán betettél egy 16,5cm-es-t a helyére?
Szia!Szerintem mindegy milyet teszel bele mármint ha a méret megvan akkor bárilyen olyan betehetõ.Én is most teszek bele mert az enyém sem szólt.
Avatar
Kalmi
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2011 dec. 25, 09:43 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Kalmi »

Elkezdtem leszedni az ajtó kárpitot.
A rajz alapján kiszedtem:
-a zölddel jelzett 2db benyomós patentot,
-a pirossal jelzett 2db csavart, és az ajtó behúzó mûanyag betétet felfele kiemeltem
-az ablakemelõ és központi zár kapcsolót kivettem
-a kékkel jelzett 2db csavart a takaró alatt kicsavartam
-ezen kívül volt még 3db csavar alul az ajtó sarkánál azt is kiszedtem
-a panel alsó felén a patentokat kipattintottam
-a tükör állító karja körül a mûanyag háromszöget is leszedtem, azt egy patent tartotta

Ott tartok, hogy a panel alsó fele lifeg, pár centit el lehet emelni. A panel felsõ fele nem mozdul se vízszintesen se függõlegesen, olyan mintha akadna még valahol, ha tippelnem kell, akkor az ajtó nyitó kar körül lehet még valami. Az ajtó nyitó karnak van egy mûanyag kerete, de azzal nem tudtam mit kezdeni.
Most, hogy ezeket így leírtam, az jutott még eszembe, hogy a felsõ felén is vannak még patentok és amiatt szívok?

Egy másik kérdés:
A lambda szonda pontosan hol is van a kipuff rendszerben? Csak rá akartam nézni valamikor, mennyira van szétrohadva a két csavar, ami tartja, de akkor sehol nem találtam... A hõvédõ burkolat alá dugták? (nem hinném mert a burkolat alatt csak különálló leömlõ csövek vannak és lejebb futnak össze a csövek egybe ott kéne lennie azon az egyesített szakaszon, de ott tuti nincs semmi), vagy valahol lejjebb kell keresni a motor alatt a kipuff csõben?
E10 Hatchback 1994 4E-FE Kép
MFerenc
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 529
Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
Tartózkodási hely: Budapest, XXI.

Hozzászólás Szerző: MFerenc »

Hûha... ha alul húzod a vezetõülés felé a kárpitot, kb. 10 centit, és azután emeled, akkor mennie kell. Ilyen problémába még nem ütköztem... Alul a 3 csavar nem egy barkács eredménye véletlenül? (ezért mondtam, hogy leszedem, lépésrõl lépésre lefotózom :D ) Sõt, biztos hogy az a gond, hogy kicsit alul meg kell húzni, mert az ajtó behúzó mögött egy kiálló fém "teknõ" van, ahhoz van csavarozva a mûanyag.

Lambda szonda helyileg kb. az elsõ ülések elsõ vonalának magasságában van; a jobb elsõ kerék felõl ha befekszel (legjobb, ha nincs fent a kerék), akkor a "bölcsõ" után, a katalizátor elõtti csõ vége felé, ki tudod tapogatni, látni csak akkor fogod, ha nagyon megemeled az autót, vagy aknára állsz.
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
Avatar
Kalmi
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 409
Csatlakozott: 2011 dec. 25, 09:43 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Kalmi »

Harmadik nekifutásra sikerült leszedni a panelt. Nem tört el semmi. A vérveszteség is csak minimális. :)
A patentokhoz mûanyag éket használtam, bevált. Az ajtó alján azt a tároló zsebet illetve csak a hátsó felét még tartotta néhány patent, azt hittem, hogy azt ott lehet hagyni mert az úgy látszott, hogy külön életet él. Ezen kívül az ajtó nyitó kar keretét karral együtt, ahogy van elõre kellett tolni és úgy kiakasztani, azért nem mozdult se fel se oldalra, csak elõre tudott. A pálcát nem tudtam kiakasztani, nekem valami sárga mûanyag izé van ott, próbáltam a pálcát felfele kiemelni, meg se mozdult, a panelt 90 fokkal elforgatva simán átfért.
Kellemes meglepetés, hogy egyáltalán nem rohad belülrõl az ajtó.
Valami miatt már szét volt szedve (a díszléc meg volt nyomorgatva egy kicsit, pedig le se kell ugye szedni), néha szokott zizegni benne valami, és ha rákönyöklök elhallgat, az a nejlon lifeghet valahol, illetve találtam két vezetéket a centrálzár gombok vezetékére toldva, elvezették a riasztóhoz. Ezért kár volt megbontani, a lábtérben hozzáférhetõek azok a vezetékek.

Az ilyen mûanyag és fém kapcsolatokat mint pl. az ajtónyitó pálcánál a sárgásbarna "lítiumos zsírral" szabad kenni? Ami most rajtavan nyomokban az is sárgásbarna valami, tuti, hogy nem a fehér fajta.

16 centis, 15W 4 ohm Fujitsu Ten hangszóró volt benne, érezhetõen súrlódik a lengõrésze a másik oldal viszont híbátlanul szól, azt nem is terveztem piszkálni.

Lambdaszonda, nem gondoltam, hogy annyira hátrateszik, végülis jó hely az ott, kisebb az igénybevétel, tovább bírja, fûtött úgyhogy nem kell neki nagy forróság. Annyira nem vagyok kíváncsi, hogy aláfeküdjek ebben a hidegben, nekem a testnedv csere (vér vs. olaj, zsír) is elég volt erre a két napra. :D
Tegnap cseréltem olajat, ahhoz is le kellett szedni a kereket és rendesen oda kellett hajolni, hogy elérjem a leeresztõcsavart.
E10 Hatchback 1994 4E-FE Kép
Válasz küldése