Pacsker írta: Azt ugye sulykoljuk mindenkibe, hogy utángyártott termosztátot NE vegyen az autójába!
Taki írta:Háát Matyi! Ezt 2 héttel ezelõtt is írhattad volna. Most jött meg az 1C-be a termosztátom.
Mindegy, legközelebb (kb10év múlva ) Utángyártott lesz.
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Mondom, az E9-en sincs semmi márkajelzés a Teq logón kívül. De Frool termoja mellett egy és ugyanaz volt
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Toytib írta:A gyári termosztátot meg tudod venni BEHR-THOMS 6.331.83 név alatt, ha ügyes vagy, például az UNIX-nál fele annyiért amennyi a Toyotánál
Az UNIX cikkszám 298757
Tudom én vagyok a legjobban ellene az utángyártottnak, de ezt nem õk gyártják, hanem csomagolják csak.
Ugyanúgy bele van nyomva a kis háromszög logó egy F.T monogrammal mint ahogyan a gyáriban, egyedül a gyári logó hiányzik belõle, mivel több Japan típus is használja ugyanezt a termosztátot, mint DAIHATSU,NISSAN és természetesen a TOYOTA.
Én már elég régóta ezt veszem és eddig mind ilyen volt a csomagolásban.
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Sajnos ezek közül egyik sem.
Az E11-tõl viszont nincs is abból a fajtából amit fenn említettem.
Tehát marad a gyári.
Biztos hogy termosztát hibája van az autónak?
Ilyen fiatalon nem szokott probléma lenni velük.
Persze kivételek mindig vannak.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Próbáltad a másik gyári beszállítót, amit 1 oldallal korábban említettem?
Olcsó az is nagyon!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Pacsker írta:Próbáltad a másik gyári beszállítót, amit 1 oldallal korábban említettem?
Olcsó az is nagyon!
A Kuzeh ? Megnézem. Érdemes arról az oldalról rendelni (plusz szállítási költség stb.) vagy itthon is kapható ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Toytib írta:Sajnos ezek közül egyik sem.
Az E11-tõl viszont nincs is abból a fajtából amit fenn említettem.
Tehát marad a gyári.
Biztos hogy termosztát hibája van az autónak?
Ilyen fiatalon nem szokott probléma lenni velük.
Persze kivételek mindig vannak.
Igazából nem vagyok benne biztos, hogy rossz, de
a Liftbackem mutatója beáll középre és onnan nem mozdul, '12...1 óránál' már kellemes meleget ad, szinte rögtön indítás után
a Sedan a gyanús, mert a mutató nem megy fel vízszintesbe, és csak '3 óránál' adja ugyanazt a meleget, azt sem rögtön, ezért elõször fullra ki kell tekrenem, majd kb. 10-15 perc múlva visszavenni 3 órára...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Ez érdekes.
Legegyszerûbben úgy lehet megállapítani hogy rendesen mûködik e a termosztát, hogy beindítod hidegen a motort, mondjuk reggel.
Ezután csak tapogatni kell a felsõ hûtõcsövet, ami kicsatlakozik a hengerfejbõl.
Ha elkezd melegedni mielõtt a motor elérné az üzemi hõmérséklet környékét, akkor átereszt a termosztát és ezáltal visszahûti a folyadékot hamarabb mint kellene.
Tehát ha egy ideig jár a motor, mondjuk általános esetben, 10 perc elteltével még nem szabadna melegedni a csõnek.(ez külsõ hõmérséklet függvénye is)
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009