Minden ami feltöltés (Turbo, Kompresszor)

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Így is lehet. :lol:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

montoya írta:Így is lehet. :lol:
Nem rossz és le a kalappal, grat Sanyinak! :lol:
Bár ez az egyenesben kihuzatjuk 1-2-3 nem az én mûfajom. Jó az ha vannak kanyarok is... :wink: Ott több múlik a pilótán sztem.
De az azért siralmas, hogy egy King of Europe gyõztes kb benzinpénzére elegendõ összeget kap vissza nem?
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Haverom fotózta a napkoban és vitték is vele. Azt mondja celica, de írtam neki, hogy írjon még róla valamit...
Még annyit írt, hogy elég jól megy és 100felet bajban lenne ellene az övével. Na most tudni kell, hogy egy Audi 90 Quattro 5 henger 2,3 20V Turbo (400 Le körülire húzva és 12,4@178 1/4 mile...) Akkor lehet tényleg jót mehet a kis 4AGE!!! De melyik celica lehet, amiben 4age volt és elöl hajt? st16?

Kép
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Azaz!

volt korábbiban is, de az hosszába lenne. Úgyhogy ez:
Kép
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Na még ennyit tudtam meg, hogy:
Állítólag vmi 1,8-as blokk, kovácsolt karok, dugók, Hacsi hengerfej, valami turbonetics csiga, 1000-es befecsik, Vems Ecu, csõleömlõ, 70-os rendszer, nagycooler, tial bov, stb... Nem tudom milyen újabb celica blokkra lehet rárakni a 4age hengerfejet, sztem simán egy felfúrt 4age lehet, nem? Amúgy megkaptam a tulaj lelérhetõségét is, ha vkit érdekel szóljon! Szívesen beülnék az anyósra egy körre! :lol:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

7AFE blokk.
Megpillantani érdekelne! Hova valósi? Ha hazajössz keressük fel!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Taki
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 945
Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tapolca

Hozzászólás Szerző: Taki »

7A-GTE :roll:
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Az. Keress rá a neten. Van sok átépítés
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Taki
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 945
Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tapolca

Hozzászólás Szerző: Taki »

Tudom. Már nézegettem. BT fejjel akár 500HP-ig!!!
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Nahát érdekes, mert egy amerikai kereklámpás celicában van, az meg az st205!!! :lol: (láttam róla videót)
Kulinpapa programozta és Kápmegyeren van egy mûhely, ahol eléggé benne vannak a témában (Dexter). Haverom pont ott volt, mert vitte a kocsiját programozni és ott ragadt... :)
Azt mondja vmi öszvér motor, csak a hengerfeje 4age. Már én is kíváncsi vagyok, de sztem is 7age. Benne vagyok, majd felkereshetjük!
Mentek vele és azt mondta brutál, 3ban is végig elforog! :lol:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

st202 1.8 volt 7AFE, kapott GE hengerfejet, csigat, ezt meg azt. Sok eve epiti a srac, respect a kitartasanak. Dorogi asszem, perftuningon Sarell neven ir.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

http://www.f1hirek.hu/f1/20111209-f1-te ... torja.html

"Az üzemanyag maximális átfolyási sebességét csak 10 500-as percenkénti fordulatszám fölött érjük el, a legnagyobb fordulatszám 15 000 lesz" - mondta. "Mivel mind a hat leömlõ egy közös turbófeltöltõhöz vezet majd, az egyetlen kipufogónak a hat henger és a 15 ezres fordulatszám mellett nagyon szép lesz a hangja." :D
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mozso »

Csak most lattam ezt a topikot (meg most volt idom okt 13 ota). A 4A-FE is hajlamos a horonytoresre meg szivo allapotaban is? Golyos, pici turboval lehet elerni amit szeretnel, de ezek dragak. Az olajat siman erdemes az olajszuro ala rakott adapterrol hozni ez nem is draga es bevalt. Milyen motorvezerlest tervezel? Szerintem XJS sokkal jobban tudja mit bir el a 4A-FE mechanikailag.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Srácok, pusztán érdeklõdés jellegû kérdés, a kompresszort miért vetitek el ennyire? Elvben egyszerûbb és olcsóbb, az tény, hogy nem lehet vele akkorát nyerni, mint turbóval, de az ár/érték aránya még így is nagyon csalogató. Toyota is alkalmazta több motorjában, pl ugye a 4A-GZE, a 2ZZ-re is ráfaragták a Lotusban, a Lexus IS200-nak is volt kompresszoros verziója, tehát valószínûleg nem egy elvetélt dolog.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Sztem nem veti el mindenki! Kinek mi... Mind a kettõnek meg van a maga elõnye és hátránya is. Én egyetértek veled, én pl egy utcaiba pl az enyémbe lehet inkább gze-t raknék. 99,9%-ban utcán megyek vele! :lol: Én kifejezetten szeretem, hogy van benne erõ alul is. (bár nem tudom honnan, de király :lol: )
Sztem is kicsit többe állna meg a turbo, de itt sokan a kihívást látják benne, amit megint csak meg lehet érteni! :lol:
De sztem mozso tudja a legjobban mennyi meló van egy turbóval és milyen vastag pénztárca kell hozzá... :wink:

A lényeg, hogy mind a kettõ király! :twisted:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Válasz küldése