Motorfajták
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
:D
Igazad van, nem is terveztem hozzá piszkálni viszont most újabb keresélés után találtam valami érdekeset...
Az igaz, hogy ilyen E10-es Corollákban volt 4A-GE 20v motor ?
Ha jól értelmeztem az Si 3 ajtós verziókban...
Az igaz, hogy ilyen E10-es Corollákban volt 4A-GE 20v motor ?
Ha jól értelmeztem az Si 3 ajtós verziókban...
TODAY TOMORROW TOYOTA
5,8L/100Km
5,8L/100Km
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
...
Maradok az eredeti tervnél akkor...
Jó úgy ahogy a gyárból kijött
Egy alufelni és készen vagyok...
Jó úgy ahogy a gyárból kijött
Egy alufelni és készen vagyok...
TODAY TOMORROW TOYOTA
5,8L/100Km
5,8L/100Km
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Angliában volt jópár 20V Levin.bubidisc írta:Az si az európai piacos 4A FE-vel szerelt modell. Európában nem szállítottak 4A GE 20V-t, de ebben Pacsker mester jobban otthon van.
Német-Svájc vonalon meg E11-bõl pár ultralimitált G6(R). Meg merném kockáztatni azt is, hogy volt gyári, vagy TTE által átalakított E10 Hb Gti is nem 7A-FE-vel, hanem Silvertoppal.
Kérdésedre itt reagálva, Gaben tagunk is papírozott hivatalosan itthon Silvertop motort E10 Sedan-ba.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Ok. Meg van a motor. És? Hozzá kell igazítani féket, futómûvet, és jó:!:gumik is kellenek.Ez a sok apróság még1xennyi. De ha meg van akkor nem kételkedsz, hogy megérte-e de nem ez a lényeg! Spéci autót ne egy gyári állapotú csodából akarj csinálni. Ez más világ. Gördülsz és mindenki csodálja.
Nem kérdezik hány lóerõs csak csorgatják a nyálukat. Ez a lényeg, és a pénzed is megmaradt! 
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
- Hecsi-Tibi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: 2011 máj. 07, 12:13 pm
- Tartózkodási hely: Karcag
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
E11-nek a futómûve és féke ugyanaz Levin-nél és 1.3 Hatchbacknél egyaránt (kivéve hátsó tárcsa).
Bõven elbírja utcai használatra a 20V-t.
Ne riogass Bubi! Nem egy Supra motort rak bele keresztbe

Bõven elbírja utcai használatra a 20V-t.
Ne riogass Bubi! Nem egy Supra motort rak bele keresztbe
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
E11-1.8 i 16V 4WD
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm
Sziasztok!
Így szmogriadó idején aktuálissá vált kérdésem szeretném nektek szegezni:
Az lehetséges hogy a 7A-FE (1.8 benzin) motor valóban piros környezetvédelmi besorolást érdemel? Reggel az autó mögé sétálva a rendszámon ilyen színû matrica virított rám, és rossz érzéssel indultam el munkába...
Ciao!
Így szmogriadó idején aktuálissá vált kérdésem szeretném nektek szegezni:
Az lehetséges hogy a 7A-FE (1.8 benzin) motor valóban piros környezetvédelmi besorolást érdemel? Reggel az autó mögé sétálva a rendszámon ilyen színû matrica virított rám, és rossz érzéssel indultam el munkába...
Ciao!
- Pepe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 531
- Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Elvileg kéket kellett volna kapjál. Mondjuk a gyártási évtõl is függ. Ha 95-96 körüli, vagy az utáni akkor elrontották a vizsgán.E11-1.8 i 16V 4WD írta:Sziasztok!
Így szmogriadó idején aktuálissá vált kérdésem szeretném nektek szegezni:
Az lehetséges hogy a 7A-FE (1.8 benzin) motor valóban piros környezetvédelmi besorolást érdemel? Reggel az autó mögé sétálva a rendszámon ilyen színû matrica virított rám, és rossz érzéssel indultam el munkába...
Ciao!
De most látom, hogy neked e11 van. akkor biztos, hogy elrontották. ilyenkor el kell menni a vizsgaállomásra és kérni egy tanusítványt, hogy elírták a forgalmiban a körny. védelmi besorolást és akkor az okmányirodán díjmentesen cserélik.
MR2 - 2001
-
E11-1.8 i 16V 4WD
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 okt. 20, 08:00 pm
