bubidisc írta:Nekem is csörög valamivel 140.000km felett a 4E FE. Nincs köze a csörgésnek az olaj fogyáshoz. Magasabb oktánszámú benzinnel orvosolható. Az enyém a 98-astól pl. nem csörög. Kár, hogy az a pár forint is (10-40Ft / L) sokat számít. Inkább használom 2500ford./perc alatt és nem idegesítem magam ezen. Gyakrabban használjátok a motorféket!
En folyamatosan vagy VP95-tel, vagy MaxMotion95-tel jarok. Ezekkel tenyleg nem nagyon jelentkezik. Ha olyan kuton tankolok, amelyen ezek nincsennek (ez nagyon ritka), akkor igyekszem 98-ast.
Motorfekezni pedig szoktam boven en is, Pesten altalaban a lehetoseg adott hozza.
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Olajat sokat még nem fogyaszt, benzint is csak láb függvényében. Én meg pl a csörgést annyira nem figyelem (sok mást meg igen), ha nagyon durva lenne tuti feltûnne. De az én autómban 290ekm van. Óra szerint. Valósan meg lehet minimum 350e. A csörgést megpróbálom a malacpersejre koncentrálni, hogy kikerekedjen egy új motor (7A-FE, 4E-FTE)
ksz315 írta:Olajat sokat még nem fogyaszt, benzint is csak láb függvényében. Én meg pl a csörgést annyira nem figyelem (sok mást meg igen), ha nagyon durva lenne tuti feltûnne. De az én autómban 290ekm van. Óra szerint. Valósan meg lehet minimum 350e. A csörgést megpróbálom a malacpersejre koncentrálni, hogy kikerekedjen egy új motor (7A-FE, 4E-FTE)
talán még 4a-ge is papírozható bele. Bár lehet, hogy csak BT.
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
ksz315 írta:Olajat sokat még nem fogyaszt, benzint is csak láb függvényében. Én meg pl a csörgést annyira nem figyelem (sok mást meg igen), ha nagyon durva lenne tuti feltûnne. De az én autómban 290ekm van. Óra szerint. Valósan meg lehet minimum 350e. A csörgést megpróbálom a malacpersejre koncentrálni, hogy kikerekedjen egy új motor (7A-FE, 4E-FTE)
talán még 4a-ge is papírozható bele. Bár lehet, hogy csak BT.
Sajna a köbcenti változással nem nagyon tudnak mit kezdeni, nem megy át. Legalábbis én erre jutottam. Tehát 4efte, ha nyugodtan akarsz vele járni...
ksz315 írta:Olajat sokat még nem fogyaszt, benzint is csak láb függvényében. Én meg pl a csörgést annyira nem figyelem (sok mást meg igen), ha nagyon durva lenne tuti feltûnne. De az én autómban 290ekm van. Óra szerint. Valósan meg lehet minimum 350e. A csörgést megpróbálom a malacpersejre koncentrálni, hogy kikerekedjen egy új motor (7A-FE, 4E-FTE)
talán még 4a-ge is papírozható bele. Bár lehet, hogy csak BT.
Sajna a köbcenti változással nem nagyon tudnak mit kezdeni, nem megy át. Legalábbis én erre jutottam. Tehát 4efte, ha nyugodtan akarsz vele járni...
Mondom papírozható bele! Ami nem azt jelenti, hogy okmányiroda nélkül átmész vizsgán...
IS200 '01 Carina Coupe 1.8 XE - RIP Carina Coupe 1.6 DX Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Bohi írta:Sajna a köbcenti változással nem nagyon tudnak mit kezdeni, nem megy át. Legalábbis én erre jutottam. Tehát 4efte, ha nyugodtan akarsz vele járni...
Mondom papírozható bele! Ami nem azt jelenti, hogy okmányiroda nélkül átmész vizsgán...
Én meg mondom, hogy nem. Függetlenül, hogy gyártották e bele vagy sem. KPM-nél volt ismerõs és õ mondta, hogy a köbcenti változást nem tudják megcsinálni. Tehát 2E vagy 4E helyére nem tudják bepapírozni a 4A blokkot, még ha menne is, az autó értékének többszöröse lenne az illeték vagy adó rá.... Az enyémre többszázezret mondtak. Ezt az infót kaptam a KPM-tõl, ráadásul ismerõsön keresztül.. Én le akartam papírozni, de hát ez van... Nem mondja meg senki, hogy mi van benne! ( most van egy 55kw-os 4age-m! )
Ez 2éve volt, lehet azóta már változtak a dolgok, meg az más ha van cimbi pl az okmányirodában, aki átír mindent, bár az azért ritka...
montoya írta:Ez fura, mert tudtommal típuazonos cucc elvben mehetne bele bármi...
Logikus lenne igen. Aztán lehet lepattintottak, de azt mondta a gyerek, hogy több autó is volt akkor ott, amibe nagyobb motort raktak és nem tud velük mit csinálni. Ha 4AF vagy 4AFE helyére megy egy 4age vagy 20V az nem gond. Nekem is meg van mindenem a motoromról, simán ment volna, de hát ez van...
Itt is van a klubban egy e10 sedan, amibe belepapírozták a silvertop-ot egy igazolással simán, de ugye abban ha jól tudom 4A-s motor volt...
Szerintem csak MO-n vannak ilyen beteg szabályok.
Na ez nem túl bíztató. A turbósítás tûnik a leg drágábbnak, és egyben a legbonyolultabbnak is. (báár, igazából E -»A váltásnál kb mindennek menni kell a motortérbõl, ahogy turbósításnál is. MIndegy, ez egyenlõre csak álom....
ksz315 írta:Na ez nem túl bíztató. A turbósítás tûnik a leg drágábbnak, és egyben a legbonyolultabbnak is. (báár, igazából E -»A váltásnál kb mindennek menni kell a motortérbõl, ahogy turbósításnál is. MIndegy, ez egyenlõre csak álom....
Hát igen, de nem csak a motortérbõl... a bódé marad a többi csere kb.
Miért egy 4EFE -> 4EFTE csak egy motorcsere vagy építésben gondolkozol?
Ahhoz már fék és futómû is kell természetesen. Meg a bódét is át kell nézni, ahol kell belenyúlni. Tehát minimum a motorcsere árát még egyszer bele kell tolni a történetbe. Álmok, édes álmok......