A régi dízelnél pont nem éri meg leállítani mert az adagoló az indításhoz több üzemanyagot elhasznál mint amennyit alapjáraton használna percek alatt. Az önindító nem lehet para egy tizenéves japán autónál. Hogy ha városi lótáshoz futáshoz használod az autót akkor is leállítod beindítod kb. 20-szor naponta. Bírnia kell.Zoo.HUN írta:Öninditó suck!
Akkor meg az használódik, és a korábbi elkopása, tönkremenése miatt amit megspóroltok, lehet rákölteni, szal tökm1! Vagy ahogy a dugóba agybajoskodsz, hogy most nõ a fogyasztás 7.4 helyett 7.6 és ezen morfondírozol, azt a pénzt majd elköltöd a pszichiátrián vagy az orvosnak adod... Mindenen nem lehet spórolni, akkor mindenki bringázna.
Mondom ezt én1C
Fogyasztás
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
HSD Rulez 
Bubidisc!
Azért kopik ám az önindító (kommutátor, szénkefék). Nem mindegy, hogy napi 2x vagy 20x használja az ember. Egyszerû számítással mondhatjuk, hogy az élettartamát 10edére csökkentjük.
A megoldás a Hybrid technológia
Imádom és nekem is lesz egyszer ilyenem! (csak jöjjön ki Corolla-ból is
)
Bubidisc!
Azért kopik ám az önindító (kommutátor, szénkefék). Nem mindegy, hogy napi 2x vagy 20x használja az ember. Egyszerû számítással mondhatjuk, hogy az élettartamát 10edére csökkentjük.
A megoldás a Hybrid technológia
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Vagy a jelenlegi, vagy a 2012-es GS450H[Walaki]D`Lair írta:öhhöm élet, hogy nem vennék új Toyotát...ocsmányak és szarok![]()
![]()
Bár az már nem a gazdaságosságért HSD

Na az szerintem dögös
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Akkor nem vagy egyedül, mert én is vezettem az Auris HSD-t és bent ülve kapásból elfelejtettem, hogy milyen egy aránytalan autó kívülrõl. Mûködés közben egyenesen lenyûgözött a technológia és az a lazaság, ahogy elõadja a hi-tech-et.Birka írta:Más szemszögbõl vizsgálva amíg csak ülök és nem megyek minek járjon a motor? Minek szennyezzem a környezetet? Csak mert nem bízom a japó indítómotorokban?![]()
Kifejezetten jó érzés volt párom faterjának Auris HSD-jét vezetni, tudva, látva, hogy mi történik amikor megyek vele. Egyszer lesz ilyenem.
Pacsker, szerinted mi a háttérképem itthon a laptopon??? (naná, hogy pontosan ugyanez a kép, amit belinkeltél...tökéletes!)
ui.: Na jó, Walaki hacsija, meg a céges PC-m hátterként néz rám vissza...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Igaz... de mennyit csökkentünk 10-edére?Pacsker írta:HSD Rulez
Bubidisc!
Azért kopik ám az önindító (kommutátor, szénkefék). Nem mindegy, hogy napi 2x vagy 20x használja az ember. Egyszerû számítással mondhatjuk, hogy az élettartamát 10edére csökkentjük.
A megoldás a Hybrid technológiaImádom és nekem is lesz egyszer ilyenem! (csak jöjjön ki Corolla-ból is
)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Mondjuk 200 ezer km-t.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Jelenleg feltételezésekrõl beszélünk és élethû helyzetek teljesen elméleti síkú modellezésérõl.
Ettõl függetlenül azt gondolom, hogyha minden hülye piros lámpánál leállítja az ember és újra köszörülteti, akkor igen, ilyesmi arányban lehet csökkenteni az élettartamát. Legalábbis azoknak az alkatrészeknek, amiket említettem. Ha ez igaz, de legyen akár 40 ezer, akkor már igen elgondolkodtató, hogy megéri-e leállítgatni, vagy inkább mással spórolni... (mondjuk jóval elõre fékezni, ha meglátod, hogy nem érsz át)
Károsanyag kibocsátási szempontból persze óriási javulást érhetnénk el, ha kollektíve mindenki álló motorral várná a zöldet, de ezt ugye 20 éven belül szinte lehetetlen megoldani
Mindenkinek szíve joga, de én nem fogom leállítgatni, mert ilyen paraszt vagyok
(meg drága az önindító felújítás)
Ettõl függetlenül azt gondolom, hogyha minden hülye piros lámpánál leállítja az ember és újra köszörülteti, akkor igen, ilyesmi arányban lehet csökkenteni az élettartamát. Legalábbis azoknak az alkatrészeknek, amiket említettem. Ha ez igaz, de legyen akár 40 ezer, akkor már igen elgondolkodtató, hogy megéri-e leállítgatni, vagy inkább mással spórolni... (mondjuk jóval elõre fékezni, ha meglátod, hogy nem érsz át)
Károsanyag kibocsátási szempontból persze óriási javulást érhetnénk el, ha kollektíve mindenki álló motorral várná a zöldet, de ezt ugye 20 éven belül szinte lehetetlen megoldani
Mindenkinek szíve joga, de én nem fogom leállítgatni, mert ilyen paraszt vagyok
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


+ 