E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szullosz és Kanyikzó végtelenül jó szakember! Kanyikzó ráadásul váltózott is már! Egyébként megérné a kuplungcserével együtt váltót is cserélni, ha már le kell bontani mindent úgy is.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Gyöngyi az én szekeremet kipróbálhatod holnap reggel 8-tól 10-ig, pénteken egész nap, vagy vasárnap az Érd körbe után és kb. 15:00 elõtt, vagy jövõ héten. Nem egy kés a vajban váltó mint pl. apuék E10-ében vagy a réig Fiaton mert néha icipicit akadva veszi a sebességet, de mindig mindet beveszi azért és nem recseg, nem búg.
Addig is dupla kuplung :wink:
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Avatar
laci252
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2008 jún. 30, 10:59 pm
Tartózkodási hely: Mo. Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: laci252 »

Pacsker írta:Még egyszer hangsúlyozom!
Ha olyan bontott váltót veszel (csak olyat!), amire az eladó beépítési garanciát vállal, tehát berakod, feltöltöd olajjal, menet közbe végigváltod kis és nagy fordulaton, és nem akad, nem recseg, nem sír, nem lötyög nagyon 5-ösbe, sõt még a rükit is veszi, akkor az neked tökéletes lesz.

Ha a Tiedet megbontjátok, nagyon kicsi lesz rá az esély, hogy kijöttök a végére "kevés" pénzbõl és összerakás után nem fog sírni, búgni...
A rutinos váltósnál is elõfordulhat, hogy picit rosszul feszíti elõ a diffit, vagy egy ici-picit odébb kerül az egyik fogaskerék. Sõt még szétszedésnél is nagy az amortizáció lehetõsége. Nálam is tört az egyik fogaskerék! Csak Toyota SST jó hozzá... Soroljam? Ha találsz egy jó szakembert, szerintem 50 alatt szét se bontja! és a szinkrongyûrûK!! (úgy is több kell majd) darabja 12-20 ezer ft, csapágyak, hézagoló gyûrûk sem olcsóbbak.
Óriás pénz és nem biztos hogy 100%-os lesz összerakás után.
Én javítok váltót, toyotát, és Suzukit, évente, legalább 40-50db Swift váltót, és 6-os torsenes celica váltót, meg hónaponta.
Ha gyári értékre hézagolod, akkor nem lesz difi búgás, viszont, ha a szabadon futó kerekek tügörgös csapágyai kivannak akkor búghat
Váltóról kérdezzetek bátran.
pl.: csináltunk 4a-ge váltóból 6-os Quaife váltót
de lehetne a 4afe váltóját összecsavarozni egy 2zz 6-os váltójával, és a corollátokba 6 sebességes váltó lenne saját kuplung harangal.
Ja , meg van 4a-ge váltó belsõm jó állapotban
Avatar
laci252
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2008 jún. 30, 10:59 pm
Tartózkodási hely: Mo. Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: laci252 »

Még javítok automata váltót, Toyotáét, Hondáét.
:lol:
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD »

úúú.. :D ez erdekes lehet a számomra is.egy 6-os váltó...gratulálok a hozzáértésedhez..lehet hogy fogok érdeklõdni egy két dologban..:)
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
Avatar
laci252
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 30
Csatlakozott: 2008 jún. 30, 10:59 pm
Tartózkodási hely: Mo. Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: laci252 »

Ok.
Most már figyelem a fórumot, de néha eltûnök 1-2 hétre, vagy verseny , vagy beásom magam a mûhelybe. :D
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Mostantól folytassátok a Fajták-típusok --> Váltók, sebességi áttételek... topicba légyszíves
Ott már írtam, hogy a kocsimba csináltam ZZ6-os váltót 4AGE haranggal.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
gyuri7t
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011 szept. 18, 10:11 pm
Tartózkodási hely: BP.IV.ker.

Sziasztok! keresek hátsó sárvédõ ívet corolla wagonhoz E11

Hozzászólás Szerző: gyuri7t »

Shui írta:Szerintem egyszer?bb lenne ha anyi lenne hogy e11:)
Nekem van egy e9-es corollám és édesapámnak egy e11-e (ami a képen látható), de nem akármilyen Corolla :D, Toyota Corolla Tte "Castrol" G6 (azért raktam idéz?jelbe mert nem tudom bizosan h így írják) elvileg az a lényege hogy 1000 db-os limitált széria készült az autóból :)
sziasztok! corolla wagon E11 1.4-ES,1997.11-1999.05iggyártotthoz hátsó j-b,sárvédõ ívet keresek,elõre is köszönöm.gyuri7t
gyuri7t
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011 szept. 18, 10:11 pm
Tartózkodási hely: BP.IV.ker.

Re: Sziasztok! keresek hátsó sárvédõ ívet corolla wagonhoz E

Hozzászólás Szerző: gyuri7t »

gyuri7t írta:
Shui írta:Szerintem egyszer?bb lenne ha anyi lenne hogy e11:)
Nekem van egy e9-es corollám és édesapámnak egy e11-e (ami a képen látható), de nem akármilyen Corolla :D, Toyota Corolla Tte "Castrol" G6 (azért raktam idéz?jelbe mert nem tudom bizosan h így írják) elvileg az a lényege hogy 1000 db-os limitált széria készült az autóból :)
sziasztok! corolla wagon E11 1.4-ES,1997.11-1999.05ig gyártotthoz hátsó j-b,sárvédõ ívet keresek,elõre is köszönöm.gyuri7t
koca
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2011 jan. 26, 06:26 pm

Hozzászólás Szerző: koca »

sziasztok!

2002-es e11 3 ajtós corollám van. jobb elsõ ajtóba ablakfelhúzó gomb kell nekem a szürke keretével együtt. bontóba van is, de kérdésem az lenne, hogy a keret méretei különbözõek a 3 ajtósba ill az 5 ajtósba v sedanéba?
egyik bontós srác azt mondta, hogy a 3 ajtósba a keret kb 10 centi hosszú az 5 ajtósé meg kb 15.
az enyémnek eltört a hátsó müanyag füle, csak most sajna 200 km-re vagyok az autómtól ezért nem tudom a bontóba magammal vinni a mintát...
meg tudnátok erõsíteni, hogy tényleg ekkora az eltérés, nehogy rossszat vegyek bele.
köszi, üdv
Avatar
sede7
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
Tartózkodási hely: Bp.

Hozzászólás Szerző: sede7 »

koca írta:sziasztok!

2002-es e11 3 ajtós corollám van. jobb elsõ ajtóba ablakfelhúzó gomb kell nekem a szürke keretével együtt. bontóba van is, de kérdésem az lenne, hogy a keret méretei különbözõek a 3 ajtósba ill az 5 ajtósba v sedanéba?
egyik bontós srác azt mondta, hogy a 3 ajtósba a keret kb 10 centi hosszú az 5 ajtósé meg kb 15.
az enyémnek eltört a hátsó müanyag füle, csak most sajna 200 km-re vagyok az autómtól ezért nem tudom a bontóba magammal vinni a mintát...
meg tudnátok erõsíteni, hogy tényleg ekkora az eltérés, nehogy rossszat vegyek bele.
köszi, üdv
Ha estig ráér - és addig más nem tudja megmondani -, lemérem..
Avatar
lexuxka
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Vas Celldömölk

Hozzászólás Szerző: lexuxka »

Helló mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni e11-es corollámmal kapcsolatban!Mivel ha minden igaz akkor "jön a tél" és gondoltam megnézem a gyertyáim állapotát mert tavaly októberi megvétele óta nem jutottam még el addig!Na szóval kaptam hozzá gyári könyvet is amely szerint a
4zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
BOSCH:FR8KCU

3zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
NGK:BKR5EYA11

Gyertyákat ír!
És az enyémben az NGK BKR5EYA11-es van benne ami a 3zz-FE.hez való!Szerintetek ez a gyertya megfelelõ az én autómba?Vagy vegyem meg bele az elõirtat amit a 4zz-fe-hez ír?Válaszotokat elõre is köszönöm!Ha nagy hülyeséget kérdeztem akkor ne kövezzetek meg :)
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!
Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN »

Kép
E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

lexuxka írta:Helló mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni e11-es corollámmal kapcsolatban!Mivel ha minden igaz akkor "jön a tél" és gondoltam megnézem a gyertyáim állapotát mert tavaly októberi megvétele óta nem jutottam még el addig!Na szóval kaptam hozzá gyári könyvet is amely szerint a
4zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
BOSCH:FR8KCU

3zz-FE motor:
DENSO:K16R-U11
NGK:BKR5EYA11

Gyertyákat ír!
És az enyémben az NGK BKR5EYA11-es van benne ami a 3zz-FE.hez való!Szerintetek ez a gyertya megfelelõ az én autómba?Vagy vegyem meg bele az elõirtat amit a 4zz-fe-hez ír?Válaszotokat elõre is köszönöm!Ha nagy hülyeséget kérdeztem akkor ne kövezzetek meg :)
A 4zz-be és a 3zz-be pontosan ugyanaz a gyertya jó, így csak rajtad áll, hogy melyiket veszed bele. Én nem vennék NGK-t a Toyotába, hanem a sima, nem irrídiumos DENSO-t és pont. Az van benne gyárilag is és kb 1000Ft-ba kerül darabja. :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
lexuxka
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Vas Celldömölk

Hozzászólás Szerző: lexuxka »

Köszönöm a gyors választ!Gondolom a gyertya hézagot is ugyanakkorára kell állítani mint a Densonál vagyis 1.1mm-re :o
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!
Válasz küldése