Autoreszelgetes
- Csocsó
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 519
- Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Sajnos nem átmenõ csavar, ha megnézed a képet látszik is, hogy csak egy irányból lehet berakni. Amikor a karterral ütközik, ugyan nem látom, de szerintem 3-4 centi még benne van. A legésszerûbb megoldásnak tényleg a motor emelése/odébbmozgatása tûnik. Csak ahhoz jól jönne egy zsiráf.
AE82 GT (ex) --> Yaris TS '04
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- repeti
- Visszajáró

- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2010 szept. 21, 11:11 am
- Tartózkodási hely: Budapest XVIII
lengéscsillapító ütközõ
Sziasztok! Hétvégére hátsó lengéscsillapító csere van betervezve, ez alkalommal új porvédõ+ütközõ készletet is kaptam (a Bárdinál rábeszéltek erre a noname univerzális utángyártott fajtára, mert a típusspecifikus is "pont ugyanilyen", és hangzatos VPVUNIVH névre hallgat). A gondom az ütközõvel van, ami úgy néz ki mintha 5-6 egyre vastagodó gumipogácsa lenne egybeöntve. Szemre túl hosszú. Ha keresztüldugnám rajta a gátló szárát, szerintem több mint a feléig leérne. Ha ránehezedik a kocsi, és összébbmegy a gátló, aggódom hogy végül túl rövid rugóútja marad. Hogy kell ezt használni, le kell vágni a felesleget? Szóval tanácstalan vagyok hogy mit kezdjek ezzel a két mûpélóval, rosszabb esetben újrahasznosítjuk a régit és csak a porvédõ lesz új (az legalább hasonlít arra amire számítottam). Késõbb megpróbálok képet feltölteni.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kérdés, hogy egybeöntött-e a porvédõvel, vagy 2 külön alkatrész? (hogy használhatod-e a régit.)
Megéri egyébként a típusspecifikusat venni legközelebb a gátló szárának vastagsága, a tengely vastagsága miatt... netán gyárit is.
Szerintem nézd meg mekkora volt a gyári ütközõ és ha nem egybe van a porvédõvel, akkor vágd le bátran. Persze nézd meg a keménységüket is hogy legalább hasonló-e
Megéri egyébként a típusspecifikusat venni legközelebb a gátló szárának vastagsága, a tengely vastagsága miatt... netán gyárit is.
Szerintem nézd meg mekkora volt a gyári ütközõ és ha nem egybe van a porvédõvel, akkor vágd le bátran. Persze nézd meg a keménységüket is hogy legalább hasonló-e
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 678
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Páran most meg fogtok kövezni. Ezen a "felütközõ pogácsa" cserén én is túl vagyok, amikor szétszedtük, szétporladt gumicafatok jöttek ki a helyérõl. SOS-be kellett a csere, húsvét másnapja volt (vagy augusztus 20.-a, nem tudom...) lényeg, hogy ünnep nap volt és pont péntek, tehát esélytelen volt oda való -eredeti vagy utángyártott- alkatrészt venni, így egy ismerõstõl sikerült szerezni VW Golf-ba való felütközõ gumit, ami a gátló szárával megegyezõ vastagságú volt (pont a méret!
) Magasságra a Golf-os magasabb volt (azaz tengelyirányban hosszabb), ezen ódzkodtunk is, hogy ettõl betegyük-e vagy sem, de nagy úr a kényszer, össze kellett rakni. Ez két éve volt, azóta semmi probléma nincs vele, nem kellett hozzányúlni, furcsa zajok sem hallatszanak a hátsó tornyok felõl. Tudom ez erõsen sufni megoldás, de akkor ezt könnyebb volt leakasztani, mint a hozzávaló eredetit, vagy utángyártottat 
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- repeti
- Visszajáró

- Hozzászólások: 59
- Csatlakozott: 2010 szept. 21, 11:11 am
- Tartózkodási hely: Budapest XVIII
Pacsker írta:Kérdés, hogy egybeöntött-e a porvédõvel, vagy 2 külön alkatrész? (hogy használhatod-e a régit.)
Megéri egyébként a típusspecifikusat venni legközelebb a gátló szárának vastagsága, a tengely vastagsága miatt... netán gyárit is.
Szerintem nézd meg mekkora volt a gyári ütközõ és ha nem egybe van a porvédõvel, akkor vágd le bátran. Persze nézd meg a keménységüket is hogy legalább hasonló-e

Na errõl van itt nagyba' szó...
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Jujj az valóban nagyon sok!
A felsõ vastagabb hurkából vágd le a megfelelõ hosszt!
A felsõ vastagabb hurkából vágd le a megfelelõ hosszt!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Igen, az is mindig ég.murray írta:köv. kérdésem van. a hamutartó világitásnak állandóan égnie kell?
mert azt tudom h a szivargyujtó kör az állandóan ég de a hamutartónak nem csak ha kihúzzuk?
külön izzója van? kicsit rumli van alul..
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- Taki
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
És külön izzòja van.Bardos6 írta:Igen, az is mindig ég.murray írta:köv. kérdésem van. a hamutartó világitásnak állandóan égnie kell?
mert azt tudom h a szivargyujtó kör az állandóan ég de a hamutartónak nem csak ha kihúzzuk?
külön izzója van? kicsit rumli van alul..
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
