Mert én nem Budapestrõl jöttem, mint ahogy a XVII-ik kerületiek!Frool írta:Hova mentél ilyen sokat?Bruce E9 írta: Tiszakécskei túra... Megtett út 441 km.
Fogyasztás
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Bocs! Oda/vissza 100-al kevesebbre saccoltam (Tisza, Tisza
) de közben megnéztem a térképet - földrajzból bukta
.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Megembereltem magam és mentem egy tanki nyugisat. Azért nem tartottam fel a forgalmat, lendületesen közlekedtem, volt benne felerészt országút, felerészt budapest, akár dugókkal is és pont ma az M2-n Dunakeszinél lévõ Shell kúttól Vácig, az ÖMV kútig közel 2 órás totyogás (baleset, útzár, világvége, majmok bolygója, etc.). A vége - oké, nem szenzációs a többiek eredményéhez képest, de számomra kiváló az általában átlag 7-hez képest - 6,18.
Azon gondolkoztam még, hogy a marketingelt nevû benyának (ált. ÖMV-nél tankolok és most Maxxmotion 95-öt toltam bele) volt-e hozzá köze. A véleményetek érdekel, de magamban azért eldöntöttem, hogy nem, voltaképpen én voltam ennyire jó.
Azon gondolkoztam még, hogy a marketingelt nevû benyának (ált. ÖMV-nél tankolok és most Maxxmotion 95-öt toltam bele) volt-e hozzá köze. A véleményetek érdekel, de magamban azért eldöntöttem, hogy nem, voltaképpen én voltam ennyire jó.
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Érdekes, múltkor volt teszt a vezess.hu-n vagy origón, nem emlékszem, de a statisztikai hibahatáron belül voltak a benzinek különbségei...Mol, OMV, Shell, Avia, Lukoil...Sancy írta:Van, annál szarabbat soha ne tankolj.
Nekem a péceli molos 95-össel kb 2 literrel többet eszik, és 150-160 nál nem megy többet...
A maxmiton-95tel simán felmegy 200 fölé.
legközelebb kipróbáljuk a Focust egy teli tank OMV100-assal, hogy mit mutat a fogyi...a hacsiba csak az megy, ráadásul még nem tudom teletankolni egy apró rendetlenség miatt, így az nem játszik
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Kíváncsi vagyok. Most megint maxxmotiont tankoltam és ha most is jobb lesz a fogyasztás, akkor a következõre betöltök sima MOL-os 95-öt és meglátjuk, mi lesz.
Egyébként én is olvastam valami ilyen benzines cikket, de én sem emlékszem, hol
, viszont a lényeg, hogy személyes tapasztalataim okán nem annyira hiszem ezt el (mármint, hogy hibahatáron belül van mindegyik). A motoromból (a kétkerekûbõl) egyszer konkrétan ki kellett szedni (szívni) a Shell "szipiszupi", ezeroktános szarját, mert rángatott és elment a halálba a CO, aztán meg a csereként betöltött lukoilos 95-tel szépen ment, semmi baja nem volt (és eladdig ÖMV "ezeroktános" ment bele, amivel semmi baja nem volt). És az autóval is inkább pozitív tapasztalatom van lukoillal. Ami fura, mert a sznob énem azt mondaná, hogy nyamvadt outlet-benzin, de eddig rácáfolt. Ellenvélemény?
Mindenesetre én egyébként - és ez nem szép tõlem, amikor milliárdokat költ az állam az én adóforintjaimból, hogy részesedést szerezzen a MOL-ban, megvédvén a rohadék imperialista karvalytõkétõl - az ÖMV-t preferálom.
Egyébként én is olvastam valami ilyen benzines cikket, de én sem emlékszem, hol
Mindenesetre én egyébként - és ez nem szép tõlem, amikor milliárdokat költ az állam az én adóforintjaimból, hogy részesedést szerezzen a MOL-ban, megvédvén a rohadék imperialista karvalytõkétõl - az ÖMV-t preferálom.
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Nekem eddigi rekord 5,7-es fogyasztásom Lukoilos 95össel volt. Sõt, a 6,1 környéki fogyis is azzal "állt" be. Mondjuk tény, hogy mostanában kevésbé hajtom. Szerinten a Jászapáti Lzkoil 95öse van olyan, mint a Miskolc 3-as kivezetõ Shell 95-ös. (altalában ez az a két hely, ahol tankolok)
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Én is mindig OMV-t tankolok, mindkét autóba...csak az egyikbe Super100/Carrera100/Maxxmotion100 a másikba meg sima 95-ös megybagoly írta:Kíváncsi vagyok. Most megint maxxmotiont tankoltam és ha most is jobb lesz a fogyasztás, akkor a következõre betöltök sima MOL-os 95-öt és meglátjuk, mi lesz.
Egyébként én is olvastam valami ilyen benzines cikket, de én sem emlékszem, hol, viszont a lényeg, hogy személyes tapasztalataim okán nem annyira hiszem ezt el (mármint, hogy hibahatáron belül van mindegyik). A motoromból (a kétkerekûbõl) egyszer konkrétan ki kellett szedni (szívni) a Shell "szipiszupi", ezeroktános szarját, mert rángatott és elment a halálba a CO, aztán meg a csereként betöltött lukoilos 95-tel szépen ment, semmi baja nem volt (és eladdig ÖMV "ezeroktános" ment bele, amivel semmi baja nem volt). És az autóval is inkább pozitív tapasztalatom van lukoillal. Ami fura, mert a sznob énem azt mondaná, hogy nyamvadt outlet-benzin, de eddig rácáfolt. Ellenvélemény?
Mindenesetre én egyébként - és ez nem szép tõlem, amikor milliárdokat költ az állam az én adóforintjaimból, hogy részesedést szerezzen a MOL-ban, megvédvén a rohadék imperialista karvalytõkétõl - az ÖMV-t preferálom.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
Azért az megvan, hogy OMW kúton is javarészt MOL cuccot kapsz[Walaki]D`Lair írta:
Én is mindig OMV-t tankolok, mindkét autóba...csak az egyikbe Super100/Carrera100/Maxxmotion100 a másikba meg sima 95-ös megy![]()
de egyébként az elõbbi nem olyan drága, tegnap asszem 407Ft-ért tankoltam...
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Azért tankolok mindig OMV-t, mert ez van itt a közelben, ahol van 98+oktános benzin (shell racing az qrva drága)tschangow írta:Azért az megvan, hogy OMW kúton is javarészt MOL cuccot kapsz[Walaki]D`Lair írta:
Én is mindig OMV-t tankolok, mindkét autóba...csak az egyikbe Super100/Carrera100/Maxxmotion100 a másikba meg sima 95-ös megy![]()
de egyébként az elõbbi nem olyan drága, tegnap asszem 407Ft-ért tankoltam...
Adalékok, ellenõrzések, tisztaság más tészta, de az alapbenya javarésze az MOL. Az adott kutat érdemes ismerni, hogy mennyire van karbantartva, és mennyire svindlerek. Ha van jó kutas ismerõs, akkor õ tud szólni, ha különleges szállítmány érkezik, akár echte OMV, akár duplán adalékolt cucc, akár csak azt tudja hogy új a tartály a földben. Ez számít.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Az utóbbi fél év tapasztalata alapján a Lukoil nekem is maximáéisan bejött, elég csak ránézni a tavasz óta tankolt adataimra a spritmonitoron. Felénk nemcsak ez a magasan legolcsóbb, hanem a legjobb is egyben, bár ex-autóinkat tankoltuk sokáig OMV-vel, azzal sem volt rossz tapasztalatom. Án az itteni MOL kutakat kerülöm nagy ívben...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Többnyire echte OMV-t kapunk. Ritkábban jön a MOL-tól az alapanyag. Nagyrészt a Csepeli OMV teleprõl szállít a Klacska és társai. Az adalékolás azonban teljesen más, mint a MOl-nál. Van, hogy lefejtésnél keverik be (ha a MOL alapra kényszerülnek), de többnyire már keverve érkezik külhonból.tschangow írta:Azért az megvan, hogy OMW kúton is javarészt MOL cuccot kapsz[Walaki]D`Lair írta:
Én is mindig OMV-t tankolok, mindkét autóba...csak az egyikbe Super100/Carrera100/Maxxmotion100 a másikba meg sima 95-ös megy![]()
de egyébként az elõbbi nem olyan drága, tegnap asszem 407Ft-ért tankoltam...
Adalékok, ellenõrzések, tisztaság más tészta, de az alapbenya javarésze az MOL. Az adott kutat érdemes ismerni, hogy mennyire van karbantartva, és mennyire svindlerek. Ha van jó kutas ismerõs, akkor õ tud szólni, ha különleges szállítmány érkezik, akár echte OMV, akár duplán adalékolt cucc, akár csak azt tudja hogy új a tartály a földben. Ez számít.
Csak hogy tisztába tegyük: A Super/Carrera/Maxxmotion 95-ösbe csak tisztító adalék van, oktánszámnövelõ nem. Magyarul a jobban megy és drasztikusan kevesebbet fogyaszt vele legendákban nem hiszek. Mindez az OMV95 és mondjuk egy Péceli kókler MOL vagy ....
Tsc kellõképpen kiemelte! Majdnem a legfontosabb, hogy tudjuk milyen kúton tankolunk. Milyen a brigád (és milyen gyorsan cserélõdik), hogy zajlik egy lefejtés, milyen öreg a tartály, mekkora a fenékkészlete..., mikor volt hitelesítve a rendszer, Hitelesítésnél a hibatûrést(eket) melyik fél javára állítja be az Acis...
Molon és Shellen ha nem muszáj, nem tankolok. Rossz tapasztalatok és történetek. Emellett tajparaszt a brigád általában. (hacsak nem vagyok tûsarkús mosolygós cica) köszi aranyköpések
Lukoil néha bejátszik. Nagy többletfogyasztás, dadogás, torpanás... még nem nagyon jelentkezett, azonban érezhetõ, számolható, hogy kicsit harmatabb, mint az OMV. (aztán lehet, hogy pszichés)
Alapvetõen, ha tehetem 90%-ban OMV-nél tankolok, megszokott kutakon (ismerem õket, mint a rossz pénzt, dolgoztam is ott) és Super, ritkábban Maxxmotion 95-öt. Általában Én adalékolom, de van, hogy alkalomadtán 100-ast kap.
A fogyasztási érték ingadozását úgyis a megtett út (pálya, város, országút), a forgalom, és a sofõr lábai szabják meg.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Carina Coupe 1.6 DX