Fogyasztás

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
sede7
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
Tartózkodási hely: Bp.

Hozzászólás Szerző: sede7 »

montoya írta:Ha ugy is a Budafokin jarsz nap mint nap, nem nagy kitero, a Fehervari uton van egy autosbolt a Hengermalom meg a Hauszman kozott, a Hengerlamom felol a masodik autosbolt a bal oldalon (fent is van a spuri forgalmazok kozott), es ott tenyleg van.
(Olvasd vissza, már megvettem. Egyébként pont ott, az AKH-ban, jól gondolkodsz.:))
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

sede7 írta:
Frool írta:(ha elõtte elfelejtetted betölteni).
Köszi! Azért még megvárom, hogy más is megerõsítse, úgyis csak késõ délután tudom betölteni.
(Vagy ha utána tudtam csak megvenni, mert ahova elõtte mentem a spuri oldalán feltüntetett címek közül, ott csak iroda volt, a telephely a világ végén, és muszáj volt tankolnom.)
A logika is azt diktálja, és a flakonon a felirat is, hogy tankolás elõtt töltsd bele, hogy a csõbõl is kiöblítse a Spurit a benzin, ne "bûzölögjön", vagy menjen kárba a mennyiség egy része.
Ha már televágtad az autót benyával, én azt javaslom, hogy fogyaszd le a benzint fél tankig, aztán tölts 100ml Spurit bele, majd tankold tele, ekkor jól összekeveredik. De legközelebb tankolás elõtt ajánlatos. És egy jó tanács: Ne lépd túl a 100ml-t (50L benzinhez), mert a hatása erre az arányra kipróbált, és garantált. A nagyobb arányú keverék semmiben nem hoz jobb eredményt ennél... :wink: Kíváncsi vagyok, mit fogsz észrevenni, csak ügyelj, hogy ne kerekedjen felül az érzés, hogy Spurival jobb...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Az a teszt megvan, ahol minden egyes ilyen oktánszám növelõ meg póver búszter fost letesztelnek padon és mindegyikkel gyengébb lesz, mint a sima benzinnel? :lol: :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Én nem láttam, van esetleg egy linked hozzá?
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

bepi81 írta:Én nem láttam, van esetleg egy linked hozzá?

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Ezek közül itthon az STP és a Vinn's ismert, én egyiket sem próbáltam, nem véletlenül.

Szívesen olvasnék egy objektív cikket a Spuriról is, de ennek hiányában csak a tapasztalataimra hagyatkozhatok, amik jók ezzel az adalékkal. Tesómmal párhuzamosan használjuk (neki egy gyári 150LE + p-boxos Sharanja van) és így beszéljük meg a tapasztaltakat. Az övén jobban érzõdik, ez tény, hiszen eleve egy dízel, ráadásul a PDTDI traktoros kopogással jár, így a legkisebb változás is hallható-érezhetõ benne. Nálam ez kevésbé észrevehetõ, de a fogyasztásban nálam 2-3 decit jelent. Ez sokaknak lóf4sz mennyiség, engem jobban érdekel a fogyasztás minél alacsonyabb tartása közel azonos átlagsebesség mellett.
Tesóm a 4-es úton jár fel Pestre áruért, hetente legalább 1-szer Sarkadról. A teljes úton sokszor nem éri el a 6 litert, vagy maximum annyi, de nem több, miközben õ tényleg 130-150 között halad, hazafelé agyig legózott autóval.
Az õ tapasztalatai szerint a Spuri JG-2-tõl simábban jár a motor, még jobban reagál a gázra, és azonos gyorsításhoz kisebb gazt kell adni, mint a sima piros Spurival, nem mellékesen láthatóan kisebb füst mellett. Nem ûzi a kocsit, hanem csak egyenletesen magas tempót tart a lehetõ legtöbb szituban.

(Elmondása szerint a hétköznapi autók közül egyedül az 530d és társai lépnek meg elõle, de csúnyán, velük nem tud mit kezdeni)
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Én nem hiszek ezekben a csodaszerekben, de azért ez így nem teszt....

Lehet, hogy idõ/km kellene ezeknek a cuccoknak, hogy kifejték a hatásukat. (Leömlõ tisztítás, robbanótér koromtalanítás, injektor tisztítás, stb...)
Ugyanakkor a 10% teljesítmény növekedés csak marketing szöveg lehet. Aki már tuningolt motort, tudja pontosan, hogy mennyi munka, átalakítás kell ahhoz, hogy ennyit elérjen.
(Hogy közben használható maradjon a motor...)

Aki azonnali teljesítmény növekedést akar, az guruljon ki ferihegyre, a 100-as rep. benzinért. 450-500/l, de meg tudja lepni az embert.... :wink:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

PiciPeti írta: Aki azonnali teljesítmény növekedést akar, az guruljon ki ferihegyre, a 100-as rep. benzinért. 450-500/l, de meg tudja lepni az embert.... :wink:
Ez érdekes. Saját tapasztalat van a benzinkúti és a repülõ 100-as benzin közti különbségrõl?
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Frool írta:
PiciPeti írta: Aki azonnali teljesítmény növekedést akar, az guruljon ki ferihegyre, a 100-as rep. benzinért. 450-500/l, de meg tudja lepni az embert.... :wink:
Ez érdekes. Saját tapasztalat van a benzinkúti és a repülõ 100-as benzin közti különbségrõl?
Hülye nekem tök megérné, így is 414-ért tankoltam tegnap :D :D :D :D
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Tényleg, a Boing 737-800-as ledadogna a sima 95-ös MOL-lal? :lol: :lol: :lol:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Nem hiszem, hogy kerozinról (petróleum) beszélt volna. Az sokkal lassabban ég mint a benzin tehát nem valószínû, hogy jobb mint a B95.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Karburátoros, kétütemû motornál meggyõzõ a különbség...

Modern motornál még nem próbáltam, de mûködnie kell, jobban mint az MZ-nél. Ugye ott állandó az elõgyújtás, itt meg a kopogásérzékelõ el tudja tolni...

10 litert megér egy próba... Kárt nem tud okozni, mivel sokkal tisztább mint a kutakon kapható. Csúnya lenne 3-4000m-en egyszercsak egy dugulás, vagy vizesedés... Blõõõõõõ...puuuhh bbõõõõõõõõ.... puhhh :lol: :lol:

Ha valaki kipróbálja mindenképp számoljon be! Kiváncsi vagyok... De elvileg mûködnie kell... :roll:

Szerk.:

Nem kerozin! Benzin. Valóban 100-as oktánszámmal. Nem marketing 100 sport turbo evo neo vegyélmeg drágán olcsó adalékot. :D

Én egyszer hagytam kint 5 liter benzint fémtankban a napon... Másnapra elillant a benzin és maradt kb 3-4 deci kátrány szerû valami... Na ennyi adalék van a benzinben...
És ha ott lerakódott akkor....

Ezért írtam ezekrõl a csodalöttyökrõl, hogy maximum a tisztítás hatását érezhetjük rajta...
Polírozzátok fel a szívócsonkot, a hengerfejet, és bandázsoljátok a leömlõket. Valószínû jobb eredményt kapsz, és egy ideig jó is marad. Pedig csak tökéletesítettük az áramlást....
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Van benne valami... :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Csocsó
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 519
Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Csocsó »

Totalcaron volt egy cikk a magas oktánszámú benzinekrõl, amiben az állt, hogy teljesen felesleges az elõírtnál magasabb oktánszámú üzemanyagot tölteni a kocsiba, mert az ecu a gyári érték felé nem fogja már állítani az autót. Ergo ha az autódnak 95-ös benzin van elõírva, és eléri az elõgyújtás a 95-ös oktánra elõírt értéket és kopogás sincs, akkor onnan nem próbálkozik tovább. Mindegy milyen 98 vagy 100 as benzint töltessz bele, õ azokat nem fogja jobbnak érzékelni egy tisztességes 95-ösnél.
AE82 GT (ex) --> Yaris TS '04
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Sokan tapasztalják, hogy jobban megy az autó a magasabb oktánszámú üzemanyagtól. Gond lehet az ECU-mal vagy a kopogásérzékelõmmel? A 95-östõl be becsörög a motor a 98-astól meg nem.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Válasz küldése