Értem, amit mondasz, teljesen logikus.PiciPeti írta:Szerintem ez inkább V motor... Igaz, hogy nem egy csapszegen vannak a fõtengelyen a hajtókarok, de ha megnézed akkor a középsõ, és a bal oldali sonkán egyvonalban vannak a csapszegek...
Gondolom az elõsûrítés (felömlés) miatt nem tudtak közös sonkát csinálni...
Szerintem...
De:
Szerintem meg rossz a rajz
3 henger 2 ütem az 120 fokos gyújtástávot ad. Lásd Wartburg. Tehát a csapoknak is illene ott lennie. Ha nem így van, akkor az egy elfuserált konstrukció, tele hibaforrásokkal (ezt lehet is olvasni róla), amit nehéz elhinni a Hondáról.
Ha közös a csap, akkor mindhárom dugó közös csapon kell legyen. az azt jelentené, hogy 0-90 fokoknál van gyújtás, majd 270 fokig semmi. Az ledobná a motorost. Szerintem.
Ennek 2 és 4 ütem esetén is 120 fokban eltolt csapokon kell lenniük. Ha azonban ez egy 0,25-öd ütemû motor, akkor minden rendben


Carina Coupe 1.6 DX





