Ennél én sem mondtam többet, csak annyit hogy a spanja. Én spec a Havassytól tudom hogy ez a Barna gyerek egyáltalán létezik... mondhatjuk úgy hogy õ az informátor:)tschangow írta:Így születnek a legendák.Sancy írta:Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.Havassy osztálytársa volt Hanula Barna (Dr.) aki nélkül Havassy nem lenne ilyen ismert, hogy finoman fogalmazzak. Szóval Hanula úr igen komoly tudásával a Schrick Gmbh-nál helyezkedett el, és tudtommal a vezérmûtengely megalkotásában volt szerepük. De Havassynak annyi köze van ehhez, hogy ismeri Barnát.
VIDEO
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Erre a részre gondoltam: "a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))"Sancy írta: Ennél én sem mondtam többet, csak annyit hogy a spanja. Én spec a Havassytól tudom hogy ez a Barna gyerek egyáltalán létezik... mondhatjuk úgy hogy õ az informátor:)
Ami egész mást sugall, mint amit gondolhattál
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt
). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek
.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Hát sok múlik az alap hengerûrtartalmon az bizti,de az is biztos,h a gtr összkerekes a venyon nem , rövid távon akkor is lenyomná!!!Frool írta:Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek.
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Öszkerék hajtású a bug is.
http://www.bugatti.com/en/veyron-16.4/technology.html
A gyújtás sorrendet rosszul idéztem tegnap bocsesz
.
http://www.bugatti.com/en/veyron-16.4/technology.html
A gyújtás sorrendet rosszul idéztem tegnap bocsesz
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
A Veyron is az. Nálunk készült a váltóTRD írta:Hát sok múlik az alap hengerûrtartalmon az bizti,de az is biztos,h a gtr összkerekes a venyon nem , rövid távon akkor is lenyomná!!!Frool írta:Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek.
![]()
Látom együtt írtuktschangow írta:A Veyron is az. Nálunk készült a váltóTRD írta:Hát sok múlik az alap hengerûrtartalmon az bizti,de az is biztos,h a gtr összkerekes a venyon nem , rövid távon akkor is lenyomná!!!Frool írta:Ezek a nizzanok nem gyári állapotúak (kaptak direkt szûrõt). Bár nem kerestem rá, de még nem láttam tuningolt venyont.
De képzeljük el mit eredményezhetne ha egy venyont is így átfésülnének bátor és hozzáértõ kezek.
![]()
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Akkor mi a nagy eresztés? 1.9 tdi golf?[Walaki]D`Lair írta:Pont ma néztem egy videót, abban egy 700 akárhány lóerõs LanEvo ment 9.1-et 400 méteren. Full gyári beltér, manuális váltó. Nem olyan nagy eresztés ez a GTR, fõleg ennyi lóerõvel...
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Egy ...ismerõsnek nem nevezném,(de ismerem) szóval van egy tajparaszt gyerek vett egy gtr-t széthúzta annyáig,
valami 6-800 lónál szétrepedt a blokk:)
Aztán valami tizenakárhány milláé vett bel másikat, aztán "ellopták"...
:):)
valami 6-800 lónál szétrepedt a blokk:)
Aztán valami tizenakárhány milláé vett bel másikat, aztán "ellopták"...
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
*) Gearbox: 7 Gear DSG, fuel consumption combined: 24.1l/100km, fuel consumption in town: 40.4l/100km, fuel consumption out of town: 14.7l/100km, CO2 emission combined: 574g/km
ezek a gyári adatok, amit egy laborban mérnek:)
Városban kihoznám belõle az 50et, de vegyesben is legalább a 35-öt:)
nade mostmár kiveséztük a Veyront meg a Gtr-t, ugyhogy beszéljünk a jól bevált 4A-GE-krõl:)
Látott-e ,ár valaki olyat, hogy (keresztmotorosnál láttam) a gyújtáselosztót cakk-pakk átszerelték a másik (tükörkép)oldalra,
a helye meg le van dugózva... mi ebben a ráció?
Ha megtalálom a videót linkelem.
ezek a gyári adatok, amit egy laborban mérnek:)
Városban kihoznám belõle az 50et, de vegyesben is legalább a 35-öt:)
nade mostmár kiveséztük a Veyront meg a Gtr-t, ugyhogy beszéljünk a jól bevált 4A-GE-krõl:)
Látott-e ,ár valaki olyat, hogy (keresztmotorosnál láttam) a gyújtáselosztót cakk-pakk átszerelték a másik (tükörkép)oldalra,
a helye meg le van dugózva... mi ebben a ráció?
Ha megtalálom a videót linkelem.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
