http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... gt-4927891
ELADÓ COROLLA
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Fordulatszám 9000?Zoo.HUN írta:Tessék, vehetsz hb-t. Megint mégis csak eladósorba került. Ha hívnának már dolgozni és gyári lenne akk venném egybõl..![]()
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... gt-4927891
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Yesss!bagoly írta:Én továbbra sem vágom a fényszóróra buta-suta módon ráhúzott motorháztetõ jelentõségét... Nem szeretnék megbántani senkit, de ez számomra kifejez egyfajta, hogy is mondjam, igényhiányt.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Azért ennél az árnál szerintem még nem tart(hat) az E9 GTi kultusz:
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ljr41hkmbgr3
Bár, meg kell hagyni, hogy nagyon szépen néz ki és tudtommal egész Európában a belga az egyetlen megbízható rendszer a futásteljesítény meghamisíthatatlanságát tekintve. De akkor is, EUR 15e????
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ljr41hkmbgr3
Bár, meg kell hagyni, hogy nagyon szépen néz ki és tudtommal egész Európában a belga az egyetlen megbízható rendszer a futásteljesítény meghamisíthatatlanságát tekintve. De akkor is, EUR 15e????
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Szerintem ennek semmi köze az igényhiányhoz!!! Igényhiány az amikor szarrá van rohadva a kocsid és van pénzed kilakatoltatni, de nem teszed!! Hidd el ez igényesen van megcsinálva max a stílusotok nem egyezik a tulajéval!! Lehet,h jobban egybe van mint a tiéd!! Tudom mert én csinálta Á-tól Z-ig szinte....lehet,h a tiéden is találnék igényhiányra utaló dolgokat de akár lehet,h fikázni is tudnám.... De én sem akarlak megbántani...bagoly írta:Én továbbra sem vágom a fényszóróra buta-suta módon ráhúzott motorháztetõ jelentõségét... Nem szeretnék megbántani senkit, de ez számomra kifejez egyfajta, hogy is mondjam, igényhiányt.
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Ez is egy vélemény, amit tiszteletben tartok. Az enyém is egy vélemény... Az meg, hogy kinek az autója van jobban egyben és ki kit fikázhatna, az a vélemények kifejtése közben ne legyen "érv". Szerintem.TRD írta:Szerintem ennek semmi köze az igényhiányhoz!!! Igényhiány az amikor szarrá van rohadva a kocsid és van pénzed kilakatoltatni, de nem teszed!! Hidd el ez igényesen van megcsinálva max a stílusotok nem egyezik a tulajéval!! Lehet,h jobban egybe van mint a tiéd!! Tudom mert én csinálta Á-tól Z-ig szinte....lehet,h a tiéden is találnék igényhiányra utaló dolgokat de akár lehet,h fikázni is tudnám.... De én sem akarlak megbántani...bagoly írta:Én továbbra sem vágom a fényszóróra buta-suta módon ráhúzott motorháztetõ jelentõségét... Nem szeretnék megbántani senkit, de ez számomra kifejez egyfajta, hogy is mondjam, igényhiányt.
Ettõl függetlenül, az én véleményem az, hogy ezek az autók általában úgy néznek ki jobban, ha a motorháztetõ nincs lehúzva a fényszórókra. Tisztában vagyok azzal, hogy egy olyan "trendre" vonatkozóan mondok véleményt, amely igen széleskörû, így nem biztos, hogy általános népszerûségre teszek szert, de ettõl függetlenül megoszthatom ezt itt. Ha pedig van ellenvélemény, más ízlés, nosza, annak is van hely. Ha pedig nem tartod "igényhiánynak" azt, amit én, a saját ízlésemmel annak tartok, akkor ne vedd fel. Királyréten elfértünk a különbözõ ízlésünkkel, szerintem a szép kék ég alól sem kell kiugrania egyikünknek sem.
Varietas delectat. PEACE!
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
A véleménnyel nincs semmi problémám, csak azzal ,h egy ilyen stílus is lehet igényes,egy autó nem ettõl igénytelen szerintem ,de ezeket nem haragból írom csak tisztázás végett,mert ettõl a morcosítástól még lehet a tulaj igényes és az is csak neki így tetszett---megjegyzem a sajátomon én sem csinálnék ilyen morcosítást----ez az igénytelenség kicsit fikázás ízûnek érzõdött ezért kell máshogy fogalmazni.... Béke!bagoly írta:Ez is egy vélemény, amit tiszteletben tartok. Az enyém is egy vélemény... Az meg, hogy kinek az autója van jobban egyben és ki kit fikázhatna, az a vélemények kifejtése közben ne legyen "érv". Szerintem.TRD írta:Szerintem ennek semmi köze az igényhiányhoz!!! Igényhiány az amikor szarrá van rohadva a kocsid és van pénzed kilakatoltatni, de nem teszed!! Hidd el ez igényesen van megcsinálva max a stílusotok nem egyezik a tulajéval!! Lehet,h jobban egybe van mint a tiéd!! Tudom mert én csinálta Á-tól Z-ig szinte....lehet,h a tiéden is találnék igényhiányra utaló dolgokat de akár lehet,h fikázni is tudnám.... De én sem akarlak megbántani...bagoly írta:Én továbbra sem vágom a fényszóróra buta-suta módon ráhúzott motorháztetõ jelentõségét... Nem szeretnék megbántani senkit, de ez számomra kifejez egyfajta, hogy is mondjam, igényhiányt.
Ettõl függetlenül, az én véleményem az, hogy ezek az autók általában úgy néznek ki jobban, ha a motorháztetõ nincs lehúzva a fényszórókra. Tisztában vagyok azzal, hogy egy olyan "trendre" vonatkozóan mondok véleményt, amely igen széleskörû, így nem biztos, hogy általános népszerûségre teszek szert, de ettõl függetlenül megoszthatom ezt itt. Ha pedig van ellenvélemény, más ízlés, nosza, annak is van hely. Ha pedig nem tartod "igényhiánynak" azt, amit én, a saját ízlésemmel annak tartok, akkor ne vedd fel. Királyréten elfértünk a különbözõ ízlésünkkel, szerintem a szép kék ég alól sem kell kiugrania egyikünknek sem.
Varietas delectat. PEACE!
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Csúnyán hangzott valóban.
Az ízlés eddig sem okozott széthúzást klubon belül és szeretném, ha most se okozna konfliktust!
Hogy konkrét példát hozzak fel, se Totya, se Janikatuning autójának megjelenése nem az álmaim E9 liftback-je, mégis elismerem, hogy sokat dolgoztak rajta és igen "igényes" munkát vitték véghez 1-2 részletet jobban megfigyelve. Az hogy a nagy szélesítéssel fusson a falazott lökös, komoly munkát igényel és a végeredmény "igényes", attól függetlenül, hogy nem az Én ízlésem.
A kék kis GT-t lehet, hogy gyáribuzi létemre hagytam volna gyári lökösökkel, egy szép fénnyel, felnivel és ültetéssel, de ettõl függetlenül tudom, hogy TRD abszolúte alaposan megcsinálta és pl nem a lemezes rozsdára húzta rá a gittet.
PEACE srácok és ez nem moderálás, hanem kérés.
Az ízlés eddig sem okozott széthúzást klubon belül és szeretném, ha most se okozna konfliktust!
Hogy konkrét példát hozzak fel, se Totya, se Janikatuning autójának megjelenése nem az álmaim E9 liftback-je, mégis elismerem, hogy sokat dolgoztak rajta és igen "igényes" munkát vitték véghez 1-2 részletet jobban megfigyelve. Az hogy a nagy szélesítéssel fusson a falazott lökös, komoly munkát igényel és a végeredmény "igényes", attól függetlenül, hogy nem az Én ízlésem.
A kék kis GT-t lehet, hogy gyáribuzi létemre hagytam volna gyári lökösökkel, egy szép fénnyel, felnivel és ültetéssel, de ettõl függetlenül tudom, hogy TRD abszolúte alaposan megcsinálta és pl nem a lemezes rozsdára húzta rá a gittet.
PEACE srácok és ez nem moderálás, hanem kérés.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Na ez vélemény és így sem mondta rá,h igénytelen az illetõ---mondom ,én sem tennék rá ilyen morcosítást,de ettõl függetlenül az összkép nem rossz ,és szerintem a spoilerezesése sem túlzás, Walaki AE86-ján inkább sok,de még is így tetszik!! Morcosítás nem való japán autóra szerintem se,de pl. az enyémen lévõ spoilereket sem érzem nagyon túlzónak!! Ennyi.... Nincs itt semmi probléma, csak az igénytelenség szó egy klub társra erõsen túlzó és nem volt illõ!!![Walaki]D`Lair írta:Szerintem öhhöm idétlen, nem illik rá és ultragáz is. Calibra való az ilyennek...
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
OFF
ON
Sokkal inkább érdekelne a véleménye a t. tagságnak (ha van) arról, amit még írtam ide, csak elsikkadt:
"Azért ennél az árnál szerintem még nem tart(hat) az E9 GTi kultusz:
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ljr41hkmbgr3
Bár, meg kell hagyni, hogy nagyon szépen néz ki és tudtommal egész Európában a belga az egyetlen megbízható rendszer a futásteljesítény meghamisíthatatlanságát tekintve. De akkor is, EUR 15e????"
Oké, srácok, értem én, hogy nagyon szívetekre vettétek, amit írtam, de pár dolgot szeretnék megjegyezni: igénytelenségrõl abban a formában, amit sérelmeztek, egy szót nem írtam. A mondandómat kiegészítettem egy jelzõvel is, mely szerint szûkítettem a kört a valóban rosszul kivitelezett "morcosításokra". Általánosságban mondtam véleményt, nem a konkrét példányról, az csak az "ihletadó" volt. Elismertem, hogy mindezek ellenére pontatlanul fogalmaztam, de a "leckét" már vettem, feltételezek magamról is ennyi intelligenciát. Szóval a fenti beírást a magam részérõl úgy tekintem, hogy általános és utólagos megállapítás, de már nem nekem szól. Köszönöm.TRD írta:Na ez vélemény és így sem mondta rá,h igénytelen az illetõ---mondom ,én sem tennék rá ilyen morcosítást,de ettõl függetlenül az összkép nem rossz ,és szerintem a spoilerezesése sem túlzás, Walaki AE86-ján inkább sok,de még is így tetszik!! Morcosítás nem való japán autóra szerintem se,de pl. az enyémen lévõ spoilereket sem érzem nagyon túlzónak!! Ennyi.... Nincs itt semmi probléma, csak az igénytelenség szó egy klub társra erõsen túlzó és nem volt illõ!!![Walaki]D`Lair írta:Szerintem öhhöm idétlen, nem illik rá és ultragáz is. Calibra való az ilyennek...
ON
Sokkal inkább érdekelne a véleménye a t. tagságnak (ha van) arról, amit még írtam ide, csak elsikkadt:
"Azért ennél az árnál szerintem még nem tart(hat) az E9 GTi kultusz:
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ljr41hkmbgr3
Bár, meg kell hagyni, hogy nagyon szépen néz ki és tudtommal egész Európában a belga az egyetlen megbízható rendszer a futásteljesítény meghamisíthatatlanságát tekintve. De akkor is, EUR 15e????"
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- sede7
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
- Tartózkodási hely: Bp.
Szerintem elnéztek egy nullát!:) Jó, látom, hogy "Liebhaberstück", szóval nyilván nem, de akkor is, kb. a negyede reális szerintem.bagoly írta:"Azért ennél az árnál szerintem még nem tart(hat) az E9 GTi kultusz:
http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=ljr41hkmbgr3
Bár, meg kell hagyni, hogy nagyon szépen néz ki és tudtommal egész Európában a belga az egyetlen megbízható rendszer a futásteljesítény meghamisíthatatlanságát tekintve. De akkor is, EUR 15e????"
A nem feltétlenül tökéletes precizitásra utal egyébként, hogy a fogyasztási adatoknál a vegyes több, mint a városi.
- CsabiTE71
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 906
- Csatlakozott: 2009 nov. 26, 01:15 am
- Tartózkodási hely: Bicske Budaörs és ezek körzete 50km-en belül
E9 40.000-Ért mûszakival.
Toyota Corolla 1989-es évjáratú, 2012 februárig érvényes mûszakival eladó. A kocsiban az egyik henger nem megy, ezért nem is indul be.A bal hátsó lámpaburán egy diónyi lyuk van.A bal elõ ajtó cserélve volt, ezért annak színe eltér a kocsitól. Ezért elsõsorban alkatrésznek árulom.
Futott km: 195000
http://vateraauto.hu/offer/toyota-corol ... IDscF.html
Toyota Corolla 1989-es évjáratú, 2012 februárig érvényes mûszakival eladó. A kocsiban az egyik henger nem megy, ezért nem is indul be.A bal hátsó lámpaburán egy diónyi lyuk van.A bal elõ ajtó cserélve volt, ezért annak színe eltér a kocsitól. Ezért elsõsorban alkatrésznek árulom.
Futott km: 195000
http://vateraauto.hu/offer/toyota-corol ... IDscF.html
82' TE71 GT DOHC (2T-G)
81' TE71 GT DOHC (2T-G) R.I.P.
91' Camry Wagon CV20 (2C-T)
Amit a japánok építenek, az a minõség (Richard Hammond - Top Gear)
81' TE71 GT DOHC (2T-G) R.I.P.
91' Camry Wagon CV20 (2C-T)
Amit a japánok építenek, az a minõség (Richard Hammond - Top Gear)
+ 

