Zoo.HUN írta:Az mitõl van hogy kidobja 5-bõl a kocsi a váltót, 4A-GE nél? nagy hiba? VAgy csak laza a váltó rögzítése?
"C50
A 5-Speed Manual Transmission for FWD cars. This gearbox is known to develop a fifth gear pop out problem as it ages, primarily due to worn shifter detents caused by the driver resting their hand on the shifter. (This was superseded by C52 Transmission) Is used in the early mk1 (AW11) MR2.
Gear ratios for this transmission.1st 2nd 3rd 4th 5th Reverse Final
3.545 1.904 1.310 0.969 0.815 3.250 3.722
Csak azért kérdezem mert 800eu ért van egy gt, kicsit laharcolt 290eKM, de napfénytetõs, meg annyira nem rossz, azért kérdeztem h mennyire gáz az ilyen hiba rajta.
Köszi, odafogattam a bak mellé. És mégis kavics volt a csörgés a jobb elejébe. A tárcsa hûtõbordái közé volt beszorulva. Szerencsére nincs nagyobb gond. Köszi az ötleteket azért!
Ilyet se hallottam még
Hogy szambázhatott a tárcsában! ... Köszi, hogy megosztottad! Hasznos!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Zoo.HUN írta:Az mitõl van hogy kidobja 5-bõl a kocsi a váltót, 4A-GE nél? nagy hiba? VAgy csak laza a váltó rögzítése?
ilyen problémám nekem is adodik a már említett váltóban 2E,egy szerelõ azt mondta nem nagy gond "valami sar"kikopott benne de az 5 a váltó végében van,azon az oldalon amihez egy pár csavar az ut könnyen javítható nem kell szétbarmolni teljesen,mondjuk én még nem mertemv.akartam nekiálni.
ha valaki tud adjon tanácsot lécci
Hú de régen jártam itt a fórumon.
Sokáig nem volt idõm autózgatni.
Most az a problémám, hogy a feleségem E11-én a bal elsõ tárcsafék 1 ÉVE! nyikorog fékezéskor. A többi nem.
Mit lehet ezzel kezdeni?
Mitõl szokott nyikorogni?
Holnap reggel rárepülök a dologra, de ha valakinek van ötlete azt szívesen venném.
[quote="murray"]nem tudtok pesten vagy környékén egy féltengely szervizt aki kicserélné a szakadt gumiharangokat?
ha közülünk megcsinálja vki nekem az is jó. korrekt árat fizetek ha megegyezünk[/quote
tisztelt herr murrai,kérem ne vicceljen"csináld magad"cimû rovatot kéne önkezüen bõvítenie,féltengelyenként 3 szor 2 csavar+az agyonlévõ nagy "annnya",csuklógumi 2000/db általában van benne zsír is,mondjuk grafitos,szóval anya le 6 csavar ki,féltengelyki megpucol gumi zsíroz visszarak,ha esetleg sok pénz is van,vehetsz mondjuk mindjárt szimeringeket is a váltóhoz és akkor ott is lessz mindig olaj,a csonkokat kipájszerolhatod,mert az ugy jön ki,szimering ki új berak és kész az ujj autó,ha nem alszol reggel sokáig,tiszta kezekkel megebédelhetsz a délutáni alvás elõtt,ha érted mire gondolok:-).
üdv.422
Csak annyit szeretnék hozzáfûzni, hogy mielõbb, mert a száraz féltengely, komolyabb kárt csinál!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
murray írta:nem tudtok pesten vagy környékén egy féltengely szervizt aki kicserélné a szakadt gumiharangokat?
ha közülünk megcsinálja vki nekem az is jó. korrekt árat fizetek ha megegyezünk[/quote
tisztelt herr murrai,kérem ne vicceljen"csináld magad"cimû rovatot kéne önkezüen bõvítenie,féltengelyenként 3 szor 2 csavar+az agyonlévõ nagy "annnya",csuklógumi 2000/db általában van benne zsír is,mondjuk grafitos,szóval anya le 6 csavar ki,féltengelyki megpucol gumi zsíroz visszarak,ha esetleg sok pénz is van,vehetsz mondjuk mindjárt szimeringeket is a váltóhoz és akkor ott is lessz mindig olaj,a csonkokat kipájszerolhatod,mert az ugy jön ki,szimering ki új berak és kész az ujj autó,ha nem alszol reggel sokáig,tiszta kezekkel megebédelhetsz a délutáni alvás elõtt,ha érted mire gondolok:-).
üdv.422
E9 nél nem csavarozható szét a féltengely mint E8 nál csonkálvány felõl kell kiszedni a féltengelyt, de így se túl bonyolult.
Ha úgy érzed hogy nem tudod megcsinálni talán tudok segíteni(idõhiányban küzdök).
Üdv Feri
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
kösz Feri. viszem szervizbe meg van már beszélve. remélem megúszom csak a gumiharang cserével , fogalmam sincs mióta szakadt..meglátjuk. egyéb dolgokat is akarok.
Hú de régen jártam itt a fórumon.
Sokáig nem volt idõm autózgatni.
Most az a problémám, hogy a feleségem E11-én a bal elsõ tárcsafék 1 ÉVE! nyikorog fékezéskor. A többi nem.
Mit lehet ezzel kezdeni?
Mitõl szokott nyikorogni?
Holnap reggel rárepülök a dologra, de ha valakinek van ötlete azt szívesen venném.
Szedd szét és ellenõrizd a csapok, dugattyúk és a fékbetétek szorulásmentes mozgását. Csiszold meg a fékbetétet, "'törd" le a szélét, fékszerelõ paszta a megfelelõ helyekre és mehet össze...
Ha a probléma utána is jelentkezik: fékbetét csere...
murray írta:nem tudtok pesten vagy környékén egy féltengely szervizt aki kicserélné a szakadt gumiharangokat?
ha közülünk megcsinálja vki nekem az is jó. korrekt árat fizetek ha megegyezünk[/quote
tisztelt herr murrai,kérem ne vicceljen"csináld magad"cimû rovatot kéne önkezüen bõvítenie,féltengelyenként 3 szor 2 csavar+az agyonlévõ nagy "annnya",csuklógumi 2000/db általában van benne zsír is,mondjuk grafitos,szóval anya le 6 csavar ki,féltengelyki megpucol gumi zsíroz visszarak,ha esetleg sok pénz is van,vehetsz mondjuk mindjárt szimeringeket is a váltóhoz és akkor ott is lessz mindig olaj,a csonkokat kipájszerolhatod,mert az ugy jön ki,szimering ki új berak és kész az ujj autó,ha nem alszol reggel sokáig,tiszta kezekkel megebédelhetsz a délutáni alvás elõtt,ha érted mire gondolok:-).
üdv.422
E9 nél nem csavarozható szét a féltengely mint E8 nál csonkálvány felõl kell kiszedni a féltengelyt, de így se túl bonyolult.
Ha úgy érzed hogy nem tudod megcsinálni talán tudok segíteni(idõhiányban küzdök).
Üdv Feri
szerintem az 1.3 as 2E nél a féltengely is egyforma végül is egyrõl beszélünk.nekem a váltom a hengerfejem és a féltengelyeim is e9 bõl vannak
Hú de régen jártam itt a fórumon.
Sokáig nem volt idõm autózgatni.
Most az a problémám, hogy a feleségem E11-én a bal elsõ tárcsafék 1 ÉVE! nyikorog fékezéskor. A többi nem.
Mit lehet ezzel kezdeni?
Mitõl szokott nyikorogni?
Holnap reggel rárepülök a dologra, de ha valakinek van ötlete azt szívesen venném.
Szedd szét és ellenõrizd a csapok, dugattyúk és a fékbetétek szorulásmentes mozgását. Csiszold meg a fékbetétet, "'törd" le a szélét, fékszerelõ paszta a megfelelõ helyekre és mehet össze...
Ha a probléma utána is jelentkezik: fékbetét csere...
Ennyi...
Szabber
Haverom autójára(off) vettem sport tárcsákat (Ate, hûtött, mart 24e/db, nem gagyi..) és DS2000 betéteket, mint tudjuk az sem gagyi... szakszerûen össze van rakva minden frankó, DE hidegen és melegen is nyikorog.... -erre valami okosság???
Ate vs. DS2000 rossz párosítás vagy mi lehet a gixer?
Szerintem a tárcsa és a betét nyikorog, ahogy érintkezik.
Nem a betét a foglalatában.
Tudtommal betétcserén kívül nincs okosság, ha ez áll fent.
Esetleg kivenni a betéteket, megcsiszolni érdes papírral, hátha csak rosszul lett bekoptatva és megégett a felsõ réteg. De erre elég kicsi az esély.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)