horvatht írta:Motort nem csak akkor lehet cserélni ha lekopik a motorszám...
Nemmondod
Persze, ellenkezõ esetben is lehet, csak akkor a cseremotorról papírnak kell lennie, és be kell jegyeztetni az okmányirodában.
Ha meg motorkódos az autó, akkor nem kell semmit, úgy cserélgetheted benne a motort ahogy akarod, bejelenteni sem kell, és papírnak sem kell lenni a cseremotorról.
A legkirályabb E10 HB amit valaha gyártottak: FX GT Silvertop, tízhangszórós gyári hifi, digit klíma, teljes spoiler szett, hátsó lámpa melletti dizájnelemekkel, napfénytetõ(+pohártartó, könyöklõ )
Igazad van, bár pontosan nem tudjuk, hogy a kijelzõk mire is voltak jók ennél a verziónál. Nekem bejön a prizma, fõleg rendszámmal együtt adja ki szerintem. De hát ízlések és pofonok.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
Lackó írta:Szép darab nagyon....egyébként nem digit klímás, "csak" automata. Az
a kijelzõ úgy tudom a hifié.
A hátulján viszont nem jön be a prizma.
Már volt róla szó talán pont ebben a topicban, több oldalon keresztül.
HIFI-é a visszajelzõ, ha jól emlékszem.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Hozzászólásod javítsd és méretezd át a képeket max 900X...-ra vagy írd át õket linkekké!
Köszönöm!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Hecsi-Tibi írta:Problémám...
Az utolsó képeken látható porosodás megakadályozása...
Sajnos az autó elõtt egy tyúk kifutó van ott közlekednek ki nem kis porral hátra...