Megnéztem ma a kocsit....
Sikerült a tulajal találkozni, így nem a kereskedõ hintette a port.
Felszereltségét tekintve Linie Terra Millenium.
Az alvázszáma JT-s, egy nagy piros pont.
De aztán jött a többi:
Az elejét törte az elsõ tulaj. A mostani, második gazdi csináltatta meg. A két sárvédõt, a motorháztetõt és a lökhárítót cserélte.
A bal elsõ lámpa és a hûtõventillátor mûanyag burkolata van ragasztva. A hûtõ elvileg nem sérült. (de hihetek olyan valakinek aki dizel vectrát akar venni?

)
A generátor környékérõl halk de éles hang hallatszik. Gondolom csapágyas az ékszíjtárcsa.
A motor kicsit kerregõs

,ezt a próbakör alatt is hallotam. Kérdeztem milyen olajat használ, 10W40.

Olajfogyása viszont a tulaj szerént minimális.
Amúgy nemrég volt benne cserélve, még inkább sárga mint barnás.
Fogyasztása 7-8 l körül van, ezt kicsit sokallom, de ez akár a szélesebb gumik miatt is lehet.
A kormány pár centit balra áll egyenes helyzetben. rosszul állították be a futómûvet?
A próbaút alatt éreztem hogy a motor rezgéseit nagyon erõsen lehet érezni a gázpedálon keresztül. Ez mennyire normális? A mi 1,3-asunk ilyen szempontból szinte lopakodó.
Még valami: Az ajtó végénél az alvázon mindkét oldalon kb 3-4 mm-es kitüremkedés van kereszt irányban. Mintha hegesztési varrat lenne... Lehetséges ez? A miénken semmi ilyesmi.
A többi hiba apróság:
-nem jó az elsõ pohártartó
-jobb ajtó burkolatán 5 cm-es sérülés (hangszóró beépítéskor)
-bal ajó burkolatából hiányzik egy mûanyag csavar
Pozitivumok:
-új gumik (még a kis szõrök is látszanak)
-jó fékek, nemrég cserélték
-friss olajcsere (ha nem is az elõírt...)
-új teleszkópok hátul
-a váltó finoman jár
Mit ne mondjak alaposan elbizonytalanodtam...