így igaz, épp errõl beszéltem, de a valódi "gázos" az számunkra megfizethetetlen kategória, így igazából a gázos vs. olajos dilemma nem is létezik ebben a formában, erre akartam rávilágítani.Taki írta:A kétcsöves gázos = olajos feltöltve levegõ helyett gázzal. Átverés szagú, de ez még megfizethetõ.
Lengéscsillapító
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Hasznos a cikk a temaban, szerintem erdemes elolvasni: http://totalcar.hu/magazin/technika/201 ... mit_gatol/
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
SOS orvosolni kellene a hátsó teló porvédõ gumi hiányát. Bardninál, Unixnál néztem a webshopban kifejezetten a tipushoz valót, de több mint 10e lenne a 2 db. Autósboltban ajánlottak univerzálist, 3e lenne a kettõ. Van valakinek tapasztalata ilyesmivel? Érdemes az univerzálist venni, vagy nem sokat ér, egyszerûbb egyszer többet költeni.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- Ghee
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 286
- Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Elsõ lengéscsillapító csere elõtt állok - decemberig van idõm, akkor lesz vizsgáztatva az autó, de persze nem akarom addig húzni a dolgot. A Toyota Superhez járok idõszakos szervizre és ott állapították meg, hogy az elsõ két lengéscsillapító közt 30% az eltérés. Nem is éreztem ennyire rossznak õket... A bal 67% a jobb 46%-os. Kértem árajánlatot és 50e-t mondtak javítással együtt. Ahogy elolvastam a topikot ez nem is olyan irreális, ha nem saját magam szerelem be.
Viszont ami kérdéses, amire nem tudták a választ Superék, az az, hogy a Toyota sajátmárkás lengéscsillapító igazából milyen márkát takar? Milyen minõségû érdemes-e jobbat, Kayaba-t vagy vmi hasonlót vadászni? Ha viszem az alkatrészt 18eFt körül szerelnék be...
Köszi a választ!
Viszont ami kérdéses, amire nem tudták a választ Superék, az az, hogy a Toyota sajátmárkás lengéscsillapító igazából milyen márkát takar? Milyen minõségû érdemes-e jobbat, Kayaba-t vagy vmi hasonlót vadászni? Ha viszem az alkatrészt 18eFt körül szerelnék be...
Köszi a választ!
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
- humby
- Visszajáró

- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2007 jún. 11, 09:53 am
- Tartózkodási hely: Miskolc
- Kapcsolat:
hello! nekem most szerelték be elõre 2 kayabát(exel-g), 1 éve már hátul cserélve lett, csak jót mondhatok róla, úgy tudom ez a gyári beszállító. 3-3e ft volt a szerelési költség. és 30e volt kedvezménnyel a két patron.Amúgy unixnál 21e ft/db (E9 gti-be elõre patron kell). A 18e ft szerelési költség sztem sok, annyi meló nincs vele.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kayaba és Tokico volt a régebbi típusok beszállítója. Hogy E11-nek mi, nem tudom, de sanszos, hogy Kayaba az is (mármint a Japán szerelésûé).
50 ért Gyárit raknának be? Az valóban nem túl sok. 18 a szerelését valóban kicsi húzósnak tûnik, de azért van meló vele valóban. Szerintem itt is elvállalják többen olcsóbbért. Akár Én is.
De ha gyárit kapsz 50ér beszerelve, elgondolkoznék rajta
50 ért Gyárit raknának be? Az valóban nem túl sok. 18 a szerelését valóban kicsi húzósnak tûnik, de azért van meló vele valóban. Szerintem itt is elvállalják többen olcsóbbért. Akár Én is.
De ha gyárit kapsz 50ér beszerelve, elgondolkoznék rajta
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Fel tudok szerintem érte ajánlani 2 olajosat. Nekem is a keményítés volt velük a tervem, de idõhíján vagyok.
Mikor esedékes? Van a kocsim alatt jelenleg kettõ, ezt most cserélném, de talán tudok másikat is szerezni, ha sürgõs.
Mikor hol hogyan?
Mikor esedékes? Van a kocsim alatt jelenleg kettõ, ezt most cserélném, de talán tudok másikat is szerezni, ha sürgõs.
Mikor hol hogyan?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó