E11 - (1997-2002)
- KunLacus
- Újonc

- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
- Kapcsolat:
Zsír kocsi, valószínû valós km-rel. De azért az magyar forintban 1.250.000Ft + ~300.000Ft regadó, amivel 1.550.000Ft kb. az ára, mire itthon beleülhetünk. Viszont ha azt nézzük, hogy itthon is kb. annyiba kerül egy ilyen kocsi, itthon a kilométeróra tekergetõs országban....
Érdekesség:
Múltkor fölfedeztem, hogy a kilométeróra tolatásnál forog visszafelé, szóval még szét sem kell szedni a kocsit, csak fölbakolni, és had szóljon... senkinek sem akartam ezzel tippet adni...
Érdekesség:
Múltkor fölfedeztem, hogy a kilométeróra tolatásnál forog visszafelé, szóval még szét sem kell szedni a kocsit, csak fölbakolni, és had szóljon... senkinek sem akartam ezzel tippet adni...
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Nekünk van egy E12 D-4D is. Hát jobban megy normál használat mellett, mint a 4E-FE, sõt az 1.6 vvt-i -t is megkockáztatom. (Normál használat: 4000-es fordulat alatt) És fogyaszt mellé 4.4-4.7-et (nyár-tél). Gond még nem volt vele, bár csak 60.000 km van benne. De biztosan érzékenyebb, mint egy sima benzines. (Common Rail, változó geometriás turbó, kettõs tömegû lendkerék...)
KunLacus!!
Azért azt megnézném, hogy 100.000 km-ert visszatekersz rükvercben.
Lehet kicsit többen lesz a benzin, mint a kocsi ára...

KunLacus!!
Azért azt megnézném, hogy 100.000 km-ert visszatekersz rükvercben.
Lehet kicsit többen lesz a benzin, mint a kocsi ára...
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Korrektül hangzik. 2.0d-4d vagy 1.4 d-4d-rõl van szó az E12-ben?PiciPeti írta:Nekünk van egy E12 D-4D is. Hát jobban megy normál használat mellett, mint a 4E-FE, sõt az 1.6 vvt-i -t is megkockáztatom. (Normál használat: 4000-es fordulat alatt) És fogyaszt mellé 4.4-4.7-et (nyár-tél). Gond még nem volt vele, bár csak 60.000 km van benne. De biztosan érzékenyebb, mint egy sima benzines. (Common Rail, változó geometriás turbó, kettõs tömegû lendkerék...)
KunLacus!!
Azért azt megnézném, hogy 100.000 km-ert visszatekersz rükvercben.![]()
![]()
Lehet kicsit többen lesz a benzin, mint a kocsi ára...![]()
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- KunLacus
- Újonc

- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
- Kapcsolat:
Én csak sáron tolattam egy udvarba kb. 30m-t, és pörgõ kerekekkel több száz métert ment vissza az óra... ha nem így lett volna, észre sem veszem. Szerintem fölbakolva, terhelés nélkül valamivel alapjárat fölött nem sok fogyasztás mellett jelentõset tekeredne vissza.PiciPeti írta:Nekünk van egy E12 D-4D is. Hát jobban megy normál használat mellett, mint a 4E-FE, sõt az 1.6 vvt-i -t is megkockáztatom. (Normál használat: 4000-es fordulat alatt) És fogyaszt mellé 4.4-4.7-et (nyár-tél). Gond még nem volt vele, bár csak 60.000 km van benne. De biztosan érzékenyebb, mint egy sima benzines. (Common Rail, változó geometriás turbó, kettõs tömegû lendkerék...)
KunLacus!!
Azért azt megnézném, hogy 100.000 km-ert visszatekersz rükvercben.![]()
![]()
Lehet kicsit többen lesz a benzin, mint a kocsi ára...![]()
Viszont ha ez az ötlet nem tetszik, a motortérben mintha láttam volna egy bowden-csatlakozót, amit ha ügyesen megbontasz egy fúróval is megoldható a dolog. Utálom az ilyen mahinálásokat, mert szerintem nekem is sikerült annak idején egy visszatekertet megvennem... sokba fájt...
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
montoya!
1.4-es, 90 lovas D4-D.
KunLacus!
Azért egy ledifferrált kerék jobban pörög. És gondolom a féltengelytõl van levéve a spirál hajtása. Ergo amennyit elõre felé még, annyit mér hátra is...
A kivesz-szétszed-eltolva összerak se egy nagy mutatvány. Általában 15e-ért csinálják. Digitálisat is!
Ja és hogy honnan az infó? Toyota márkakereskedés volt munkatársától. Ennyit a bevizsgált autókról....

1.4-es, 90 lovas D4-D.
KunLacus!
Azért egy ledifferrált kerék jobban pörög. És gondolom a féltengelytõl van levéve a spirál hajtása. Ergo amennyit elõre felé még, annyit mér hátra is...
A kivesz-szétszed-eltolva összerak se egy nagy mutatvány. Általában 15e-ért csinálják. Digitálisat is!
Ja és hogy honnan az infó? Toyota márkakereskedés volt munkatársától. Ennyit a bevizsgált autókról....
- KunLacus
- Újonc

- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
- Kapcsolat:
Elhiszem. Az a bántó, hogy a mai világban a nehezen megkeresett pénzedet bármire szeretnéd költeni, mindenhol azt lesik hogyan nyúljanak le. Egy autókereskedésben még talán hatványozottabban. Errõl már írtam is, nekem összevissza ~250.000Ft-omba került a mostani kocsim pluszba...PiciPeti írta:montoya!
1.4-es, 90 lovas D4-D.
KunLacus!
Azért egy ledifferrált kerék jobban pörög. És gondolom a féltengelytõl van levéve a spirál hajtása. Ergo amennyit elõre felé még, annyit mér hátra is...
A kivesz-szétszed-eltolva összerak se egy nagy mutatvány. Általában 15e-ért csinálják. Digitálisat is!
Ja és hogy honnan az infó? Toyota márkakereskedés volt munkatársától. Ennyit a bevizsgált autókról....![]()
Lehet jó taktika ütött-kopott, de "jó évjáratú" autót venni olcsón, és magad, megbízható szerelõk közremûködésével újjávarázsolod.... vagy ki tudja...
Üdvözlet a Club tagoknak.
Most vettünk egy 99 es 1.3 as Liftbackes Toyotá Corollát.
Volt már kisebb, nagyobb, erõsebb, újabb, autóm, de ez nagyon bejön.
Tényleg más minõség, még 12 évesen is.
A fórumban is nagyon sok hasznos dolgot találtam meg, köszi.
Cserélni kell az elsõ lengéscsillapítókat és az elsõ féktárcsa+betéteket.
Átnéztem a fórumot és a következõkre jutottam:
lengéscsillapítõ: Kayaba
Tárcsa+betét: Ferodo vagy Zimmermann
Vélemény, megerõsítés?
Kellene még egy jó szerelõ aki ezeket kicseréli és átnézi a gépet.
Olvastam szerelõ klubtagról Újpesten, az pont jó lenne nekem, vagy valahol arra.
Egy kis segítség kellene ebben.
Most vettünk egy 99 es 1.3 as Liftbackes Toyotá Corollát.
Volt már kisebb, nagyobb, erõsebb, újabb, autóm, de ez nagyon bejön.
Tényleg más minõség, még 12 évesen is.
A fórumban is nagyon sok hasznos dolgot találtam meg, köszi.
Cserélni kell az elsõ lengéscsillapítókat és az elsõ féktárcsa+betéteket.
Átnéztem a fórumot és a következõkre jutottam:
lengéscsillapítõ: Kayaba
Tárcsa+betét: Ferodo vagy Zimmermann
Vélemény, megerõsítés?
Kellene még egy jó szerelõ aki ezeket kicseréli és átnézi a gépet.
Olvastam szerelõ klubtagról Újpesten, az pont jó lenne nekem, vagy valahol arra.
Egy kis segítség kellene ebben.
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
A kayaba lengescsillapito biztosan jo valasztas, alkatreszekert meg irj privatot Attilanak, tud jo aron beszerezni.Cor99 írta:Üdvözlet a Club tagoknak.
Most vettünk egy 99 es 1.3 as Liftbackes Toyotá Corollát.
Volt már kisebb, nagyobb, erõsebb, újabb, autóm, de ez nagyon bejön.
Tényleg más minõség, még 12 évesen is.
A fórumban is nagyon sok hasznos dolgot találtam meg, köszi.
Cserélni kell az elsõ lengéscsillapítókat és az elsõ féktárcsa+betéteket.
Átnéztem a fórumot és a következõkre jutottam:
lengéscsillapítõ: Kayaba
Tárcsa+betét: Ferodo vagy Zimmermann
Vélemény, megerõsítés?
Kellene még egy jó szerelõ aki ezeket kicseréli és átnézi a gépet.
Olvastam szerelõ klubtagról Újpesten, az pont jó lenne nekem, vagy valahol arra.
Egy kis segítség kellene ebben.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Köszönöm a tippet.montoya írta:A kayaba lengescsillapito biztosan jo valasztas, alkatreszekert meg irj privatot Attilanak, tud jo aron beszerezni.Cor99 írta:Üdvözlet a Club tagoknak.
Most vettünk egy 99 es 1.3 as Liftbackes Toyotá Corollát.
Volt már kisebb, nagyobb, erõsebb, újabb, autóm, de ez nagyon bejön.
Tényleg más minõség, még 12 évesen is.
A fórumban is nagyon sok hasznos dolgot találtam meg, köszi.
Cserélni kell az elsõ lengéscsillapítókat és az elsõ féktárcsa+betéteket.
Átnéztem a fórumot és a következõkre jutottam:
lengéscsillapítõ: Kayaba
Tárcsa+betét: Ferodo vagy Zimmermann
Vélemény, megerõsítés?
Kellene még egy jó szerelõ aki ezeket kicseréli és átnézi a gépet.
Olvastam szerelõ klubtagról Újpesten, az pont jó lenne nekem, vagy valahol arra.
Egy kis segítség kellene ebben.
Corolla Liftback 99-1332/86
- Ghee
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 286
- Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Nemrég egy zavaró hang hallatszik a motorból. Hidegen 1-2 percig kopogó hang jön az ékszíjtárcsák felõl, pontosan nem tudom beazonosítani. A kuplung kinyomásakor halkabb lesz, de nem szünik meg teljesen. Korábban, elõzõ autómnál a kinyomócsapágynak volt hasonló hangja, de ez nem a váltóból jön. Kicsit aggódom, hogy komoly hiba figyelmeztetõ hangját hallom. Gondoltam még vízpumpa csapágyra, bár akkor a vizet is eresztené ott. Van valami tippetek, volt valakinek hasonló?
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusz!Cor99 írta:Üdvözlet a Club tagoknak.
Most vettünk egy 99 es 1.3 as Liftbackes Toyotá Corollát.
Volt már kisebb, nagyobb, erõsebb, újabb, autóm, de ez nagyon bejön.
Tényleg más minõség, még 12 évesen is.
A fórumban is nagyon sok hasznos dolgot találtam meg, köszi.
Cserélni kell az elsõ lengéscsillapítókat és az elsõ féktárcsa+betéteket.
Átnéztem a fórumot és a következõkre jutottam:
lengéscsillapítõ: Kayaba
Tárcsa+betét: Ferodo vagy Zimmermann
Vélemény, megerõsítés?
Kellene még egy jó szerelõ aki ezeket kicseréli és átnézi a gépet.
Olvastam szerelõ klubtagról Újpesten, az pont jó lenne nekem, vagy valahol arra.
Egy kis segítség kellene ebben.
Nagyon örülünk, hogy elégedett vagy autóddal és a fórumra is osszas olvasgatás után rutinosan, jó helyre írtál be!
A márkákkal szerintem nem lesz gond!
Az Újpesti szerelõ barátunk a fórumon Szullosz. Írj neki, nagyon segítõkész Úriember!
Ha õ nem vállalja, szólj és egyik hétvégére be tudom tervezni!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Köszi a segítséget. Középkonzollal végeztem, de a szivargyújtóhoz nem találtam izzót, valamint a rajta lévõ zöld bugyi is elszakadt. (honnan lehet ezt pótolni?)MDaemon írta: A szétszedésekrõl pár szóban:
A mûszerfalat körbevevõ keretet két csavar fogja, ezek a karima alján vannak betekerve. Ha ezt kiszedted látszik a mûszerfalat rögzítõ 3 csavar. Ez után ki lehet hajtogatni az egységet, szerencsés esetben a spirálon kívül mást nem kell lehúzni. A izzók foglalatait picit elfordítva ki lehet szedni, majd az égõt csak simán ki kell húzni belõle. Ha van rajtuk zöld sapka, azokkal óvatosan kell bánni, hajlamosak ráégni az izzóra és akkor nehezen jönnek le.
A középkonzolról leveszed a tekerõket, mögöttük van össz 2 csavar, majd alulról kezdve ki lehet pattintani az egész "elõlapot". Ha kapcsolókhoz menõ vezeték(ek)et lehúzod, ki todod venni az egészet. A kapcsolókat asszem elõrefelé ki lehet pattintani a keretbõl, de se azokkal, se a szivargyújtó-hamutartó világítással nem szöszmötöltem.
Fényszóró magasságállítóhoz le kell venni a középkonzol kézifékkar körüli részét, ezt 4 csavar tartja (2 oldalt elõl, kettõ meg hátul). Elöl még össze van pattintva az elõtte lévõ darabbal. A kapcsolót ebbõl felfelé tudod kiszedni, jó esetben látszik az oldalában az égõ.
Miután kicseréltem, egy darabig esténként többet nézet a mûszerfalat mint az utat, annyira jól nézett ki!
Miskolc akkora világváros, hogy égen-földön nem találok "rizs" izzót, bár bevallom a toyotát még nem kérdeztem.
A mûszeregység kiszedése eddig nem ment. Kormány leszedés nélkül ki lehet varázsolni? Csavarok kijönnek, odáig tiszta sor, de nem tudom annyira kivenni, hogy lássam mit is kéne kihúzni belõle.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
Harcolni kellett vele, de sikerült megoldani a kormány leszedése nélkül. A középkonzol felõli oldalon picit jobban ki lehet billenteni, és akkor nagy eséllyel be tudsz nyúlni a spirálig (vékony, hosszabb kéz kell hozzá), amit két oldalról szorít rá egy mûanyag füles gyûrû a kilóméteróra hátlapjára. Amikor szedtem ki, az egyik fül letört, de mivel elég szorosan csúszik rá a foglalatra, eddig nem volt gondom belõle h csak egy tartja. A többi kábelt szerencsére nem kellett leszedni, innen már ki lehetett fordítani az egész egységet a computer (nálad rádió) fölé a mûszerfalra. A hátlapon lévõ lyukakban vannak az izzók foglalatostul.ksz315 írta: Köszi a segítséget. Középkonzollal végeztem, de a szivargyújtóhoz nem találtam izzót, valamint a rajta lévõ zöld bugyi is elszakadt. (honnan lehet ezt pótolni?)
Miskolc akkora világváros, hogy égen-földön nem találok "rizs" izzót, bár bevallom a toyotát még nem kérdeztem.
A mûszeregység kiszedése eddig nem ment. Kormány leszedés nélkül ki lehet varázsolni? Csavarok kijönnek, odáig tiszta sor, de nem tudom annyira kivenni, hogy lássam mit is kéne kihúzni belõle.
Zöld kupakra sajnos nincs ötletem, nem találtam még helyet ahol lehet kapni. A fûtéskonzol mgött elszakadt az egyik kupakom, oda zöld színû égõket tettem be, de kívülrõl nézve nem hozza azt a fényerõt mint a sima izzó + kupak kombó.
A "rizs" izzót próbáld meg elektronikai barkácsboltokban, ott talán arra tudnak kupakot is adni.
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 