A mai hazaút felettébb érdekesre sikeredett. Elindultunk Pestrõl, kiértünk, tankolás, matrica, kaja, sztrádára fel, 120 körül csorogtunk, a 10 fok fölötti hõmérséklet hatására megtáltosodott az autó, 6.3-at írt a computer átlagnak. (ami eddig inkább fölé mért, mint alá) Késõbb volt 1-2 padlógázos elõzés, akár 160-ig is, meg az út utolsó 70-80km-én kb tejköd volt és hideg, ködlámpák, stb, fogyasztás felment 6.6-ig, ez is teljesen ok.
Ezek után
lerobbantam. Azt hiszem, ez a szó nem nagyon szerepelt még a fórumon. Lehajtás után zizegõs-cincogós hangra lettem figyelmes (mint ha valami órási légy ült volna a motortérben), a következõ kigyorsítás utáni balosban felvillant az olajnyomásjelzõ, elaludt, de pár méter után kigyulladt, és úgy is maradt. Azonnal lehúzódtam, pont egy benzinkút elõtt 50m-re történt, hát oda be, megálltam, vártam pár percet, majd néztem olajszintet. Az olaj szép volt (semmi sár meg égett szag), és kb mértani pontossággal volt a szint a minimum és a maximum között. Visszaültem, motor pöcc-röff, zizegõ hang szintén jelentkezett fordulaton, 1-2km múlva lámpa ismét ki. Ezek után tovább nem reszkíroztam a dolgot, 100m-re álltunk egy ismerõstõl, így Õ hazavontatott. Szervó és fék miatt alapjáraton, de néha így is le kellett állítani vontatás közben. A vízhõfok meg sem moccant, állt végig, mint a cövek, olaj sem volt habos.
Eléggé értetlenül állok a dolog elõtt, gyanúm szerint valahol a láncfeszítõk környékén lehet valami gond, de meglepõ, hogy pont az autópályázás utáni, városi forgalomban jelentkezett a dolog.
Röviden ennyi, hétfõn szétszedjük itt helyben (hála az égnek van szerelõ ismerõs Miskolcon, és jók is), ezzel így a tescoig nem lehet elmenni, nem hogy Pestig.
