Bandagoose írta:Nem csak az.
A 3. gen-es 3s-ge a t20-as Celikbõl 176 LE.
Ne és ott van ugyabár a nagyobb nyomaték is.
2zz még mindig 190+.
TA60-as kocka cari, kicsit lelakott, de találtam hozzá 1 donort, vagy pedig ezt csináljuk meg.AndrewGL írta:No, Padre! Hátsós Carinád van? Mutass már képet légyszi róla! Mi kerül a 3T helyére, ha nem vagyok indiszkrét?luyopadre írta:Sziasztok!
Van egy 3TC-m 5-ös váltóval, 1 karbis, Carinából, tokkal vonóval eladó, más kerül a motortérbe.
250.000 km van benne, ennek megfelelõ állapotú, ha vkit érdekel 20/373-0971 számon érdeklõdjön.
Ár megegyezés szerint.
Üdv,
L

Értem, hogy utcai lesz... resto? pimp? boso?luyopadre írta:TA60-as kocka cari, kicsit lelakott, de találtam hozzá 1 donort, vagy pedig ezt csináljuk meg.AndrewGL írta:No, Padre! Hátsós Carinád van? Mutass már képet légyszi róla! Mi kerül a 3T helyére, ha nem vagyok indiszkrét?luyopadre írta:Sziasztok!
Van egy 3TC-m 5-ös váltóval, 1 karbis, Carinából, tokkal vonóval eladó, más kerül a motortérbe.
250.000 km van benne, ennek megfelelõ állapotú, ha vkit érdekel 20/373-0971 számon érdeklõdjön.
Ár megegyezés szerint.
Üdv,
L
Még nem százas, de valszeg vmi A-s motor lesz, mert utcai autó lenne, ezzel járok mindenhová szal az economy is számít, 4age 16v, 7afe, ezek az olcsóbb verziók, amik relatív erõsek is, de lehet majd befigyel egy 20v vagy összerakunk egy 7age-t. A 3T is szimpi, de nem akartam komplett felújításra költeni, meg tuningra, mert azért kellene abba plusz lóerõ, de annyi pénzbõl meg veszek korszerûbbet, karbiból sosem tudok jó fogyasztást kihozni.

Ox, mutatok képet, de nézek vmi neki való topicot, nem akarok offolniAndrewGL írta: Értem, hogy utcai lesz... resto? pimp? boso?Vagy mi a cél vele?
Ha ésszerû keretek között kell mozogni, én 4AGE 16V-t tennék belé.
Az mégiscsak elterjedt itthon, és nem utolsó sorban olyannal szerelték gyárilag is (AA63).
Milyen felszereltségû a kocsid? A 3T motorból következtetve GL-nek kéne lennie...
Képeket követelek![]()
![]()
A tied igazán szépAndrewGL írta: Értem, hogy utcai lesz... resto? pimp? boso?Vagy mi a cél vele?
Ha ésszerû keretek között kell mozogni, én 4AGE 16V-t tennék belé.
Az mégiscsak elterjedt itthon, és nem utolsó sorban olyannal szerelték gyárilag is (AA63).
Milyen felszereltségû a kocsid? A 3T motorból következtetve GL-nek kéne lennie...
Képeket követelek![]()
![]()
![]()

Nem akarok uzletet rontani, csak erdeklodnek, hogy a BT-k miben jobbak, mint a silverek? Arban azert eleg jelentos kulonbseg van.lajoosh írta:tolom le a blacktop motor árát: 400 a motor, 40 a tütesor, ha kell adok hozzá ae86 t50 váltót 25-ért.
Carina Coupe 1.6 DX15 lóerõvel jobbak. nagyobb a szívósor, pillangószelepeinek átmérõje, nagyobb a kompresszió, kicsit más az égéstér kialakítása, de ezt igazán zdoman tudná megmondani pontosan.montoya írta:Nem akarok uzletet rontani, csak erdeklodnek, hogy a BT-k miben jobbak, mint a silverek? Arban azert eleg jelentos kulonbseg van.lajoosh írta:tolom le a blacktop motor árát: 400 a motor, 40 a tütesor, ha kell adok hozzá ae86 t50 váltót 25-ért.

A hajtokarokrol volt korrekt post Matyi projektjeben. Btw wiki szerint csak 5 paci a difi: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_A_e ... 0-valve.29lajoosh írta:15 lóerõvel jobbak. nagyobb a szívósor, pillangószelepeinek átmérõje, nagyobb a kompresszió, kicsit más az égéstér kialakítása, de ezt igazán zdoman tudná megmondani pontosan.montoya írta:Nem akarok uzletet rontani, csak erdeklodnek, hogy a BT-k miben jobbak, mint a silverek? Arban azert eleg jelentos kulonbseg van.lajoosh írta:tolom le a blacktop motor árát: 400 a motor, 40 a tütesor, ha kell adok hozzá ae86 t50 váltót 25-ért.
az én motormban bennevan az egyetlen dolog ami jobb mint a blacktopé, a hajtókarok a silvertopból származnak.
Carina Coupe 1.6 DX
Tevedtek mar nagyobbat is wikin, tehat siman elkepzelheto, hogy igy van.lajoosh írta:én annó azért vettem blacktop-ot merrt akkor az az infó volt elterjedtebb hogy 150-155 a silvertop, a blacktop pedig 165
Carina Coupe 1.6 DX

én tudok egyet Sajószögeden, Miskolctól 26 km.ksz315 írta:Miskolcon vagy környékén tudtok ajánlani olyan szerelõt, akire egy 4E-FE-t rá lehetne bírni? (vezérmûszíj, fõtengelyszimmering csere, meg egyéb apróságok lennének, mint pl fék- és hûtõfolyadék, szervóolaj cseréje) Illetve rá kellene még nézni az olaj és vízpumpára, hogy milyen állapotban van, továbbá a hengerfejre is, mert indokolatlanul fogynak a tömítések
Nem baj ha nem aranyárban dolgozik a szaki, de azért végezzen rendes melót. Végsõ esetben ha nincs a környéken akkor lehet Debrecen, Nyíregyháza v Budapest környéke is