A barkácsáruházban még körbenézek, köszönöm. A zajcsillapítást még nem tudom hogy hogyan lesz bár amit belinkeltél, az elég húzós...
Autoreszelgetes
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Annyival rosszabb, hogy merevebb, csak melegítés hatására "alakítható" és kihüléskor rideggé válik. Lackó által említett bitumenlapokat általában padlólemez, csomagtér fenéklemez gyári szigetelésénél is használják. Pl. a corollákban is.
Szvsz, ha belefogsz akkor inkább szánj rá kicsit többet, de megéri.
Szvsz, ha belefogsz akkor inkább szánj rá kicsit többet, de megéri.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Kivéve, ha elõtte az ajtólemez, illetve úgy általában a hordozó felület RENDESEN le van zsírtalanítva a felrakás elõtt. Ajtónál erõsen kétemberes a buli, mivel a kissé megmelegített (hõlégfúvóval pl, hogy könnyen alakra idomítható legyen) bitumenlap felhengerelése, és felnyomkodása az ajtóborításra könnyen végzõdhet kitüremkedések elõidézésében. Szóval Kata tartson ellen a külsõ felületen! 
- Pepe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 531
- Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
DBandesz írta:Kivéve, ha elõtte az ajtólemez, illetve úgy általában a hordozó felület RENDESEN le van zsírtalanítva a felrakás elõtt. Ajtónál erõsen kétemberes a buli, mivel a kissé megmelegített (hõlégfúvóval pl, hogy könnyen alakra idomítható legyen) bitumenlap felhengerelése, és felnyomkodása az ajtóborításra könnyen végzõdhet kitüremkedések elõidézésében. Szóval Kata tartson ellen a külsõ felületen!
Értem!
MR2 - 2001
- retro
- Visszajáró

- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2010 nov. 11, 09:48 pm
- Tartózkodási hely: Sopron, Berettyóújfalu, Ausztria
Egy idõben én is le akartam teljesen szigetelni az akkori autómat,szóval bújtam az ezzel foglalkozó témákat.
A bitumenlapot ajtóra ne tedd fel!!Elõbb utóbb le fog esni,olyan is volt már hogy az autót tûzõ napon hagyták és lemállott.
Vizszintesen jó lehet pl padló,vagy csomitartó,de nagy hátránya hogy igen nagy súlytöbbleted lesz utánna.
A dynamit drága,de nagyon profi cucc könnyû,vékony mégis iszonyatosan jól csillapít ajtóra én csak ezt raknék.
A bitumenlapot ajtóra ne tedd fel!!Elõbb utóbb le fog esni,olyan is volt már hogy az autót tûzõ napon hagyták és lemállott.
Vizszintesen jó lehet pl padló,vagy csomitartó,de nagy hátránya hogy igen nagy súlytöbbleted lesz utánna.
A dynamit drága,de nagyon profi cucc könnyû,vékony mégis iszonyatosan jól csillapít ajtóra én csak ezt raknék.
89' E9 Hatchback.
-
Bandagoose
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 576
- Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Heves megye
Na és a rücsivel való lefújás??retro írta:Egy idõben én is le akartam teljesen szigetelni az akkori autómat,szóval bújtam az ezzel foglalkozó témákat.
A bitumenlapot ajtóra ne tedd fel!!Elõbb utóbb le fog esni,olyan is volt már hogy az autót tûzõ napon hagyták és lemállott.
Vizszintesen jó lehet pl padló,vagy csomitartó,de nagy hátránya hogy igen nagy súlytöbbleted lesz utánna.
A dynamit drága,de nagyon profi cucc könnyû,vékony mégis iszonyatosan jól csillapít ajtóra én csak ezt raknék.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
- retro
- Visszajáró

- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2010 nov. 11, 09:48 pm
- Tartózkodási hely: Sopron, Berettyóújfalu, Ausztria
Na az is jó az ajtókra.Bandagoose írta:Na és a rücsivel való lefújás??retro írta:Egy idõben én is le akartam teljesen szigetelni az akkori autómat,szóval bújtam az ezzel foglalkozó témákat.
A bitumenlapot ajtóra ne tedd fel!!Elõbb utóbb le fog esni,olyan is volt már hogy az autót tûzõ napon hagyták és lemállott.
Vizszintesen jó lehet pl padló,vagy csomitartó,de nagy hátránya hogy igen nagy súlytöbbleted lesz utánna.
A dynamit drága,de nagyon profi cucc könnyû,vékony mégis iszonyatosan jól csillapít ajtóra én csak ezt raknék.
Nem tudom melyikre gondolsz de az amelyiket kenni kell
az tuti hogy ugyanaz amit a dynamit is forgalmaz más néven kb. 7szeres áron!!
A lényeg hogy vigyél fel 3-4 réteget,az elsõt hígíthatod.
Ha hangzás miatt szigetesz,érdemes meghallgatni elõtte és utánna!
Félelmetes a különbség.
89' E9 Hatchback.
-
MFerenc
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 529
- Csatlakozott: 2009 ápr. 01, 01:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XXI.
Én anno a küszöb barkácsolása után az autó "padlóját", plusz az ajtót (igaz, csak a bal elsõt, mert épp azt szereltem) is bitumenlappal szigeteltem. Bõ másfél éve volt, de még nem esett le az ajtóról. Pedig nem ritkán állt kint az autó -10 és +35 között az utcán. Felrakás elõtt is csak alkohollal töröltem le a felületet, hõlégfúvóval jól "megolvasztva" pedig nagyon könnyen lehet felrakni.
1993 1,3 Corolla xli 16V hatchback volt, E11 Corolla kombi '98 volt
-
ApafiMihaly
- Visszajáró

- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2010 dec. 17, 08:05 pm
csörög a motor
Sziasztok!
Új vagyok köztetek. Végre megvettem régi vágyamat, egy 1989-es EE90-es fehér Corollát. Ismerõstõl vettem, tudtam mi minden pénz költött rá az elmúlt években. Nos, eleget ahhoz, hogy nyugodt szívvel megvegyem a kocsit.
Magyarországi forgalomba helyezésû, a mûszer szerint 247e km van benne, akár reális is lehet. Van viszont egy érdekes motor gondom, amit nem tudok hol megfogni. Már írt valaki motorcsörgésrõl valahol, de nem találom, elõre is bocsánat érte!
Szóval. Amikor hideg a motor, zokszó nélkül teszi a dolgát. Nem gond a pörgetés (persze ez nem szétforgatást jelent) és az sem, ha alacsonyabb fordulaton kap nagyobb gázt. Ha bemelegszik, az alacsony tartományban elkezd csörögni. Elég csúnyán szól. Amint elér egy kritikus fordulatszámhatárt, kisimul a hangja és abbahagyja. Megfelelõ mennyiségû és minõségû olaja van, idõben cserélve. Volt aki üzemanyagra gyanakodott. 95-ös MOL benzint kap leginkább. 98-ast nem próbáltam még, de meglepne, ha ezen múlna. Van valami ötletetek?
Más: ehhez az _E9_ sorozathoz tud valaki rendes gépkönyvet?
Elõre is köszönöm:
Mihály
Új vagyok köztetek. Végre megvettem régi vágyamat, egy 1989-es EE90-es fehér Corollát. Ismerõstõl vettem, tudtam mi minden pénz költött rá az elmúlt években. Nos, eleget ahhoz, hogy nyugodt szívvel megvegyem a kocsit.
Magyarországi forgalomba helyezésû, a mûszer szerint 247e km van benne, akár reális is lehet. Van viszont egy érdekes motor gondom, amit nem tudok hol megfogni. Már írt valaki motorcsörgésrõl valahol, de nem találom, elõre is bocsánat érte!
Szóval. Amikor hideg a motor, zokszó nélkül teszi a dolgát. Nem gond a pörgetés (persze ez nem szétforgatást jelent) és az sem, ha alacsonyabb fordulaton kap nagyobb gázt. Ha bemelegszik, az alacsony tartományban elkezd csörögni. Elég csúnyán szól. Amint elér egy kritikus fordulatszámhatárt, kisimul a hangja és abbahagyja. Megfelelõ mennyiségû és minõségû olaja van, idõben cserélve. Volt aki üzemanyagra gyanakodott. 95-ös MOL benzint kap leginkább. 98-ast nem próbáltam még, de meglepne, ha ezen múlna. Van valami ötletetek?
Más: ehhez az _E9_ sorozathoz tud valaki rendes gépkönyvet?
Elõre is köszönöm:
Mihály
-
ApafiMihaly
- Visszajáró

- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2010 dec. 17, 08:05 pm
a motortérbõl, de pontosan nem tudom lokalizálni. Most adok neki az olajhoz spéci adalékot, ami a szelepzajokat csökkenti és a kopásból eredõ réseket tömi némileg. Ha ettõl változik a helyzet, akkor ez az irány lesz. Ha nem, akkor az elõgyújtást merre kezdjem el állítani?gecsa írta: honnan jön a csörgés?
Persze ehhez jó lenne tudni a karburátor típusát, ezt már kérdeztem a karbis topicban
Mihály
Toyota Corolla Liftback 1.3 XL 1989