E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

...vagyis, pontosabban, nekem a kilométeróra-mûszeregységen belül van visszajelzõ kontroll-lámpa, ami az elsõ ködlámpák bekapcsolt állapotát jelzi, de ezt most pontosan meg nem mondanám...ezenkívül még a hátsó ködlámpakapcsolón belül tudok elképzelni izzót, ami nekem ki lehet égve...
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
MDaemon
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 285
Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp, III ker

Hozzászólás Szerző: MDaemon »

Nem tudom mire gondolhatott a szerzõ, nem úgy néz ki a cucc mintha világítani akarna (Elõször a kapcsolón is néztem egyet a bontóban, mert a családi autóba a fényszóró magasságállító elõtti slotba van betéve egy rendes kapcsoló). :) Mondjuk egyelõre még a ködlámpa se világít, még egy relét be kell tenni hozzá. Csak azt kell kitalálnom hogy milyet és hova :)
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony :)
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

ksz315 írta:E11, 5 ajtós, 4E-FE motor 1998-ban japánban készült. Kb fapad. Azt hiszem itt csak dealer option-ként emlegetett klíma és elsõ elektromos ablakok (kapcsolók a kézifék mellett, tekerõk helye "dugózva" ), ami "extra", valamint egy utólagos vonóhorog.
2002 januárban került hozzánk, elõtte ha jól emlékszem 2 tulaja volt. Akkor volt az órájában 86ekm, a szervízkönyvben meg beírva fél-1 évvel korábbról a 102e nagyszervíz. Igazából baja nem volt, telefonon a szervíz is megerõsítette a köteleezõk elvégzését, így megvettük. Az órájában 269e km van most. Kuplunk lett cserélve 190e-nél, a váltóban ment szét egy csapágy kb 200e-nél, meg a lengéscsillapítók voltak cserések kb 250e-nél. Ebbõl a váltó volt drága móka, mert az Toyota szervízben sikerült, összes csapágy (talán szimeringek) cseréje. Sajnos a futómûve nagyon kopog, meg a tömítéseknél kezdi engedni az olajat a motor. Persze a leírtakon felül olaj meg szûrõ, kopó alkatrész cserék is voltak, de az kb. természetes.
Ha marad, a futómûvét és az olajfolyást mindenképpen rendbe kell tenni, mert így azt is nehéz lenne észlelni ha csipegetné az olajat.
Illetve még egy szélvédõcsere ráférne, mert az sajnos brutálisan karcos.

"röviden" ennyi. :D
Gyári lengéscsillapító?? :shock: :shock: Gyanítom, még az enyémben is az lehet, és vizsgán simán átment vele..
Váltót szerintem jobban jártál volna, ha kompletten veszel egy bontottat.

A futómû, fék, ha eddig nem volt komolyabban hozzányúlva, ennyi km után tetemes összeg lesz.
Ha esetleg majd úgy döntesz, hogy valahová bontott alkatrészt akarsz beépíteni, nekem van egy pár cucc hozzá.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Fékbetét (és azt hiszem tárcsa is) volt cserélve természetesen. Amúgy nem kopik, mi a gáz nyomjuk :D (na jó, azért nem)
Bontott váltó szóbakerült akkor is, csak mivel munkaeszköz, így sok idö nem volt a dologra, meg ugye azzal is mellé lehet nyúlni.
Futómû tudom, hogy húzós lesz. Azt nem tudom, hogy a gyári lengéscsillapítók voltak-e benne, de nem hiszem hogy volt elõtte cserélve.
Bontott alkatrészeken gondolkodtam, csak nem tudom futómû esetén ez mennyire jó ötlet. Igazából gondolkodtam azon is, hogy szerezni majd hozzá egy kevesett futott donort (ha létezik ilyen), és abból felújítani.
Szeretem ezt a kocsit, csak azért elég sokat futott, egy vagyont nem szívesen költenék rá, bár tudom, hogy utánna megint gond nélkül kivinne a világból. Ami visszatart, hogy ha önhibámon kívül töröm össze, csak egy átlag 1x éves kocsi értékét fizeti ki a biztosító. Sajnos amennyire tudom többen jártak hasonlóan a klubból.
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Ezen inkább ne nagyon gondolkozz....

Amin érdemes spórolni, az az, ha magadnak szervizeled. A szerelõk gyakran alkatrészárban dolgoznak, és az ilyen idõs kocsikhoz kellõ alaposság és lelkiismeret gyakran hiányzik belõlük...
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Jól gondolod, a kormánytól balra lévõ, hátsó ködlámpa kapcsolója világít. :wink:
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

kleingy írta:Jól gondolod, a kormánytól balra lévõ, hátsó ködlámpa kapcsolója világít. :wink:
De ha jól gondolom, akkor az sem akkor mikor felkapcsolod a ködlámpát, hanem a mûszerfalvilágítással (helyzetjelzõvel) együtt, nemde?
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Sztem tuti, hogy mûszerfalpilács nélkül nem világít (mint semmi se e nélkül), de úgyis megyünk hamarosan Auchanba, megnézem. :D Igaz, az enyém néha önálló életet él, gyújtásra és pilácsra automatikusan behúz a relé...
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

kleingy írta:Sztem tuti, hogy mûszerfalpilács nélkül nem világít (mint semmi se e nélkül), de úgyis megyünk hamarosan Auchanba, megnézem. :D Igaz, az enyém néha önálló életet él, gyújtásra és pilácsra automatikusan behúz a relé...
Szerintem ezt most nem fogod tudni lecsekkolni :D
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Bandagoose írta:Ezen inkább ne nagyon gondolkozz....
Mármint melyik részén? Donor autó, bontott futómû alkatrész?
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

ksz315 írta:
Bandagoose írta:Ezen inkább ne nagyon gondolkozz....
Mármint melyik részén? Donor autó, bontott futómû alkatrész?
azon, hogy mi lesz ha összetöröd.
Onnanstól kezdve, hogy megveszed, minden autó ráfizetés...
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Persze, nyilván az autó pénztemetõ, csak nem mind1, mekkora.
Csak ha felújítom, és vmi okos miatt tk-ra törik, lehet ott a helyszínen ölném meg hirtelen felindulásból :)
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Bandagoose írta:Szerintem ezt most nem fogod tudni lecsekkolni :D
Ööö, miért is?
Naszóval helyzetjelzõre világít halványan a ködlámpa jele is, gyújtás sem szükséges hozzá. Benyomásra (nálam nem a bajuszkapcsolón van ugyebár) értelemszerûen a mûszerfalon van visszajelzése. :)
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

kleingy írta:
Bandagoose írta:Szerintem ezt most nem fogod tudni lecsekkolni :D
Ööö, miért is?
Naszóval helyzetjelzõre világít halványan a ködlámpa jele is, gyújtás sem szükséges hozzá. Benyomásra (nálam nem a bajuszkapcsolón van ugyebár) értelemszerûen a mûszerfalon van visszajelzése. :)
Mert napközben túl világos van még hozzá :)

A mûszerfalon lévõ kapcsoló nem opcionális, nekem a bajuszkapcsolóm is van, meg olyan is ami a mûszerfalon van :)
Elõbbi az elsõ kódlámpát kapcsolja, utóbbi a hátsót.
Corolla E11 G6 HB 4E-FE
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Itt lehet a bibi, hogy ugye nekem csak hátsóm van. :D

Egyébként meg a két tenyeremmel lesötétítettem, úgy néztem. :wink: (Meg amilyen retek idõ van errefelé, csoda hogy valami világosság van a szürkületben.) Na de a lényeg, hogy a mûszefalinak világítania kell. 8)
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Válasz küldése