ELADÓ COROLLA
- retro
- Visszajáró

- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2010 nov. 11, 09:48 pm
- Tartózkodási hely: Sopron, Berettyóújfalu, Ausztria
Sziasztok!
Ahogy azt ígértem beszámolok a történtekrõl a szóban forgó GTI-rõl.
Elõször is azt tudni kell hogy három autót néztem meg,mert az enyém most c vágányon van(és lessz is még kb. 1 hónapig) viszont nélkülözhetetlen a munkámhoz egy autó.
Tehát kinéztem hármat,az igényeim nem túl nagyok esztétikailag nem érdekel csak ne hagyjon ott sehol vigyen el A-ból B-be.250 a limit.
Megnéztem népítéletbe csak jókat írtak errõl a típusról,úgyhogy megörültem.
Na és jöjjön a lényeg!:
A telefonba már fúrcsa volt hogy visszakérdezett melyik autót megyek megnézni(elõtte nap beszéltük le).
Na mondom 17 éve egy tulaj??ez bûzlik.
Odaérek a megbeszél idõpontba felhívom erre közli hogy 15 perc és ott van.
Meg is érkezett 45 perc múlva,de addig volt idõm körbenézni.
rajta lévõ gumik 1-2mm közötti profilmélység=kuka(ja és más gumát nem ad hozzá).A fényképek elég jók lettek,de közelebbrõl megnézve a kasztnin nincs olyan elem ami ne szorulna fényezésre,a hátulja enyhén meg van húzva(horzsolás de nem hiszem hogy polírral eltüntethetõ).
Belseje szép azt mondanám kifogástalan.
A hátsó csillapítok biztos hogy cserések,az elsõ is elég gáz.
Az elsõ szélvédõ 2 helyen végig van repedve körülötte pedig ilyen felpuklisodott rozsdafoltok.
Elsõre ott akartam hagyni,de annyira kíváncsi voltam a motorra hogy megvártam õket.
ketten jöttel,azonnal tudtam hogy nepperek,közben jöttel egy másikat is megnézni.
Mondom a nõnek a telefonba arról volt szó minden le van írva amit tudni kell ehhez képest ránézésre egy szásast kellene költeni,csak hogy elinduljak vele!
A válasz egyszerû volt és rövid:
"kell az autó vagy nem mert ennyiért nem kapsz ilyen típust megnéztem a hirdetéseket"
Mondom a motort megnézném. 5 perc keresgélés után rájött hogy melyik kulccsal lehet beindítani.
Amikor beröffent minden hibát elfeledtetett velem egy pillanatra annyira szép volt a hangja.
Aztán sajnos újra szembe kellett néznem a valósággal: a motor a deknitõl felfelé csupa olajsár de nagyon vastagon(MEGKÍMÉLT!!!)elég sok olajfolyás is volt,mondom azt írtátok 17 évig egy gazda volt akkor tudtok valamit mondani az elõéletérõl?
Persze itt lakik a házba egy bácsié volt de ez van amit látsz.
Megköszöntem és elköszöntem..
Még csak ki sem próbáltam,mert ezzekkel a gumikkal meg szélvédõvel véletlen összeakadok egy rendõrrel az elég kínos lett volna.
Hát ennyi a történet.
Ahogy azt ígértem beszámolok a történtekrõl a szóban forgó GTI-rõl.
Elõször is azt tudni kell hogy három autót néztem meg,mert az enyém most c vágányon van(és lessz is még kb. 1 hónapig) viszont nélkülözhetetlen a munkámhoz egy autó.
Tehát kinéztem hármat,az igényeim nem túl nagyok esztétikailag nem érdekel csak ne hagyjon ott sehol vigyen el A-ból B-be.250 a limit.
Megnéztem népítéletbe csak jókat írtak errõl a típusról,úgyhogy megörültem.
Na és jöjjön a lényeg!:
A telefonba már fúrcsa volt hogy visszakérdezett melyik autót megyek megnézni(elõtte nap beszéltük le).
Na mondom 17 éve egy tulaj??ez bûzlik.
Odaérek a megbeszél idõpontba felhívom erre közli hogy 15 perc és ott van.
Meg is érkezett 45 perc múlva,de addig volt idõm körbenézni.
rajta lévõ gumik 1-2mm közötti profilmélység=kuka(ja és más gumát nem ad hozzá).A fényképek elég jók lettek,de közelebbrõl megnézve a kasztnin nincs olyan elem ami ne szorulna fényezésre,a hátulja enyhén meg van húzva(horzsolás de nem hiszem hogy polírral eltüntethetõ).
Belseje szép azt mondanám kifogástalan.
A hátsó csillapítok biztos hogy cserések,az elsõ is elég gáz.
Az elsõ szélvédõ 2 helyen végig van repedve körülötte pedig ilyen felpuklisodott rozsdafoltok.
Elsõre ott akartam hagyni,de annyira kíváncsi voltam a motorra hogy megvártam õket.
ketten jöttel,azonnal tudtam hogy nepperek,közben jöttel egy másikat is megnézni.
Mondom a nõnek a telefonba arról volt szó minden le van írva amit tudni kell ehhez képest ránézésre egy szásast kellene költeni,csak hogy elinduljak vele!
A válasz egyszerû volt és rövid:
"kell az autó vagy nem mert ennyiért nem kapsz ilyen típust megnéztem a hirdetéseket"
Mondom a motort megnézném. 5 perc keresgélés után rájött hogy melyik kulccsal lehet beindítani.
Amikor beröffent minden hibát elfeledtetett velem egy pillanatra annyira szép volt a hangja.
Aztán sajnos újra szembe kellett néznem a valósággal: a motor a deknitõl felfelé csupa olajsár de nagyon vastagon(MEGKÍMÉLT!!!)elég sok olajfolyás is volt,mondom azt írtátok 17 évig egy gazda volt akkor tudtok valamit mondani az elõéletérõl?
Persze itt lakik a házba egy bácsié volt de ez van amit látsz.
Megköszöntem és elköszöntem..
Még csak ki sem próbáltam,mert ezzekkel a gumikkal meg szélvédõvel véletlen összeakadok egy rendõrrel az elég kínos lett volna.
Hát ennyi a történet.
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Mindenesetre köszi, hogy megosztottad velünk a tapasztalataid.retro írta:Sziasztok!
Ahogy azt ígértem beszámolok a történtekrõl a szóban forgó GTI-rõl.
.........
Még csak ki sem próbáltam,mert ezzekkel a gumikkal meg szélvédõvel véletlen összeakadok egy rendõrrel az elég kínos lett volna.
Hát ennyi a történet.
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Nem mindenki elvakult Corollás/Toyotás. Leírta, neki mire/mennyibõl kell autó. Saját autóm még nem volt (használtam már jópárat), de a leírtak alapján ebbe az árlimitbe egy Gti tényleg nehezen fér bele, hogy a kritériumoknak meg is feleljen, ha tényleg munkára kell.
Tapasztalatait megosztotta, és volt annyira tudatos, hogy elõtte itt kérdezett, hogy ne 0 infóval menjen oda. Sztem korrekt. Mi is okosabbak lettünk, Õ is. Ettõl fuggetlenül találhat még olyan Corollát, ami megfelel a kritériumainak (lehet kevésbé felszerelt, nem is Gti, de MEGBÍZHATÓ)
Tapasztalatait megosztotta, és volt annyira tudatos, hogy elõtte itt kérdezett, hogy ne 0 infóval menjen oda. Sztem korrekt. Mi is okosabbak lettünk, Õ is. Ettõl fuggetlenül találhat még olyan Corollát, ami megfelel a kritériumainak (lehet kevésbé felszerelt, nem is Gti, de MEGBÍZHATÓ)
- retro
- Visszajáró

- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2010 nov. 11, 09:48 pm
- Tartózkodási hely: Sopron, Berettyóújfalu, Ausztria
Hát sajna azt sem vettem meg:(
Egy kombi 323 1.5 volt és majdnem meg is vettem,mert a típust már ismertem elsõ autóm egy ugyanilyen kasztnis kombi volt csak 1.7 D-be.
Jó kis fapados semmi elektronika,itt ott korrodálódás de ez nem zavart hisz ez típusos és a korral jár.
Fél fordulatal indult,de az alapjárat ingadozot hirtelen leesett aztán vissza.
A próbaúton meg rángatott fõleg kis fordulaton.
Mindig csak dízelem volt úgyhogy nem konyítok a benzinesekhez egyáltalán,szóval nem mertem belemenni.
Lehet hogy csak egy párezer forintos gyújtásbeállítás vagy ilyesmi,de lehet hogy nem..
Az zavart nagyon hogy ezt a hibát ez a tulaj sem említette pedig nem a szomszédból indultam és kértem hogy mondja el a hibáit is..
Hát ez van..
Egy kombi 323 1.5 volt és majdnem meg is vettem,mert a típust már ismertem elsõ autóm egy ugyanilyen kasztnis kombi volt csak 1.7 D-be.
Jó kis fapados semmi elektronika,itt ott korrodálódás de ez nem zavart hisz ez típusos és a korral jár.
Fél fordulatal indult,de az alapjárat ingadozot hirtelen leesett aztán vissza.
A próbaúton meg rángatott fõleg kis fordulaton.
Mindig csak dízelem volt úgyhogy nem konyítok a benzinesekhez egyáltalán,szóval nem mertem belemenni.
Lehet hogy csak egy párezer forintos gyújtásbeállítás vagy ilyesmi,de lehet hogy nem..
Az zavart nagyon hogy ezt a hibát ez a tulaj sem említette pedig nem a szomszédból indultam és kértem hogy mondja el a hibáit is..
Hát ez van..
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Emberek !
Azért azt ne feledjük el, hogy itt 20 éves autóról beszélgetünk !!! Mégis,
milyen elvárásokat támaszthatunk ??? Olajos a motor teteje ? És ? Lehet
hogy az olajbeöntõ gumigyûrûje szar....vagy melléöntöttek olajat betöltés-
nél. Szarok a gátlók ? Kopó alkatrész könyörgöm ! Szélvédõ repedt....10-
bõl 5 nem hibátlan. Vinned kellett volna magaddal valaki igazán hozzáértõt.
Két fontos dolgot említettél, ami mellett kár volt elsiklani. 1. a belseje szép
. Na az az ami igazi kincs !!! A mechanikai részeket simán lehet gyógyítani
, de egy szép Gt-i belsõ aranyat ér !!! 2. a motornak szép hangja volt. Hát
ez sokkal fontosabb, mint hogy olajsaras volt a teteje. Olajszintet meg-
nézted ? Lehet hogy tényleg filléres alkatrész miatt folyt..
Horpadások, karcok....lényegtelen. Alja, küszöbök, ívek ha szépek, akkor
az már megint egy fõnyeremény.
Szerintem hamar feladtad !!!
Azért azt ne feledjük el, hogy itt 20 éves autóról beszélgetünk !!! Mégis,
milyen elvárásokat támaszthatunk ??? Olajos a motor teteje ? És ? Lehet
hogy az olajbeöntõ gumigyûrûje szar....vagy melléöntöttek olajat betöltés-
nél. Szarok a gátlók ? Kopó alkatrész könyörgöm ! Szélvédõ repedt....10-
bõl 5 nem hibátlan. Vinned kellett volna magaddal valaki igazán hozzáértõt.
Két fontos dolgot említettél, ami mellett kár volt elsiklani. 1. a belseje szép
. Na az az ami igazi kincs !!! A mechanikai részeket simán lehet gyógyítani
, de egy szép Gt-i belsõ aranyat ér !!! 2. a motornak szép hangja volt. Hát
ez sokkal fontosabb, mint hogy olajsaras volt a teteje. Olajszintet meg-
nézted ? Lehet hogy tényleg filléres alkatrész miatt folyt..
Horpadások, karcok....lényegtelen. Alja, küszöbök, ívek ha szépek, akkor
az már megint egy fõnyeremény.
Szerintem hamar feladtad !!!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Lackó szívembõl beszél. Nem olvastam olyan problémát, ami elrettentett volna. Nepper ide vagy oda. 200 az ára. Az nem rossz. Ha a motor jó, akkor nagy baj nem lehet.
Szerintem van itt olyan embe, aki csak a belsejéért adna 100-at, ha nem többet.
Emellett szerintem munkásautónak (ideiglenes autónak felesleges egy gti). Örülök, hogy nem vetted meg. Kéne egy konkrét elképzelés (kasztnikivitel, motor, fogyasztás... ) és ezek utána autót nézni.
Szerintem van itt olyan embe, aki csak a belsejéért adna 100-at, ha nem többet.
Emellett szerintem munkásautónak (ideiglenes autónak felesleges egy gti). Örülök, hogy nem vetted meg. Kéne egy konkrét elképzelés (kasztnikivitel, motor, fogyasztás... ) és ezek utána autót nézni.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- retro
- Visszajáró

- Hozzászólások: 94
- Csatlakozott: 2010 nov. 11, 09:48 pm
- Tartózkodási hely: Sopron, Berettyóújfalu, Ausztria
Na hát akkor lássuk csak 
Tény hogy nem sok infóm van errõl a típusról,és szívesebben mentem volna én is valaki hozzáértõvel,de titeket nem ismerlek,gondoltam pofátlanság lenne megkérni valakit hogy jöjjön el velem,de amint látom elég összetartó társaság,és segítõkész
-ennek örülök.
még nem adtam fel a reményt,de elhamarkodni sem fogom.
Végül is ha a motornak nincs komolyabb problémája és egy kicsit számolunk akkor:
Használható téli gumók:kb. 25000
Szélvédõ:15.000
olajcsere+vezérmûszíj+légszûrõ: legyen 20.000Ft
Átírás:40.000Ft(ha állja az eredetiség vizsgát)
Tehát a 200.000 vételárhoz biztosítással,és elhozatallal együtt dúrván rájön még 150.000Ft hogy hadba lehessen fogni.
Szóval mindent egybevetve egy ilyen autóért,- mivel az esztétika nem érdekel,megbízhatóságról csak jókat tudok- ennyiért megérné a pénzét.
Na most kérdés az hogy a moci valóban jó-e..?
Ez viszont csak úgy derül ki ha egy a típust ismerõ és hozzá értõ is rákukkantana.
Ha lenne olyan segítõkész jelentkezõ aki hajlandó lenne megnézni velem újra akkor(természetesen a költségeit állnám) még akár lehetne is valami belõle..
Tény hogy nem sok infóm van errõl a típusról,és szívesebben mentem volna én is valaki hozzáértõvel,de titeket nem ismerlek,gondoltam pofátlanság lenne megkérni valakit hogy jöjjön el velem,de amint látom elég összetartó társaság,és segítõkész
még nem adtam fel a reményt,de elhamarkodni sem fogom.
Végül is ha a motornak nincs komolyabb problémája és egy kicsit számolunk akkor:
Használható téli gumók:kb. 25000
Szélvédõ:15.000
olajcsere+vezérmûszíj+légszûrõ: legyen 20.000Ft
Átírás:40.000Ft(ha állja az eredetiség vizsgát)
Tehát a 200.000 vételárhoz biztosítással,és elhozatallal együtt dúrván rájön még 150.000Ft hogy hadba lehessen fogni.
Szóval mindent egybevetve egy ilyen autóért,- mivel az esztétika nem érdekel,megbízhatóságról csak jókat tudok- ennyiért megérné a pénzét.
Na most kérdés az hogy a moci valóban jó-e..?
Ez viszont csak úgy derül ki ha egy a típust ismerõ és hozzá értõ is rákukkantana.
Ha lenne olyan segítõkész jelentkezõ aki hajlandó lenne megnézni velem újra akkor(természetesen a költségeit állnám) még akár lehetne is valami belõle..
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Félreértés ne essék, de neked mondjuk egy Carina II, Corolla E9 FWD wagont ajánlanék 1C, vagy 2C motorral.
Munkába járósnak tökéletes és mellette 900-1000 km-t elmész egy tankkal! Szerintem manapság nem elhanyagolható.
És k....va jó motorok!
Munkába járósnak tökéletes és mellette 900-1000 km-t elmész egy tankkal! Szerintem manapság nem elhanyagolható.
És k....va jó motorok!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Figyi !retro írta:Na hát akkor lássuk csak
Tény hogy nem sok infóm van errõl a típusról,és szívesebben mentem volna én is valaki hozzáértõvel,de titeket nem ismerlek,gondoltam pofátlanság lenne megkérni valakit hogy jöjjön el velem,de amint látom elég összetartó társaság,és segítõkész-ennek örülök.
még nem adtam fel a reményt,de elhamarkodni sem fogom.
Végül is ha a motornak nincs komolyabb problémája és egy kicsit számolunk akkor:
Használható téli gumók:kb. 25000
Szélvédõ:15.000
olajcsere+vezérmûszíj+légszûrõ: legyen 20.000Ft
Átírás:40.000Ft(ha állja az eredetiség vizsgát)
Tehát a 200.000 vételárhoz biztosítással,és elhozatallal együtt dúrván rájön még 150.000Ft hogy hadba lehessen fogni.
Szóval mindent egybevetve egy ilyen autóért,- mivel az esztétika nem érdekel,megbízhatóságról csak jókat tudok- ennyiért megérné a pénzét.
Na most kérdés az hogy a moci valóban jó-e..?
Ez viszont csak úgy derül ki ha egy a típust ismerõ és hozzá értõ is rákukkantana.
Ha lenne olyan segítõkész jelentkezõ aki hajlandó lenne megnézni velem újra akkor(természetesen a költségeit állnám) még akár lehetne is valami belõle..
Az átírási költséget ne számold, az minden autóra egyformán vonatkozik.
A szélvédõ akkor érdekes s.o.s.-ben, ha lejár a mûszaki.
Vissza kéne térni az autóhoz. persze ha pl elsõdleges szempontok között
van a fogyasztás, akkor nem a Gt-i a legjobb választás, bár az sem eszi
meg a fejed (Gt-i tulajok ???). Szerintem az egyik legjobb választás ha
az erõ-fogyasztás viszonylatot nézzük, az a 4A-FE motor (1.6 16V EFI). Állítom, hogy a Toyota egyik legjobb motorja, amit valaha gyártottak.
Kimondottan jó a nyomatéka, és (országúton) 6-6.5 literrel kényelmesen
el lehet vele járni. Nekem úgy fogyasztott ennyit, hogy 120 körüli
tempóval jártam vele, tehát szolidabb tempónál talán még 6 liter alá is le
lehet vinni.
Dieseleket nem ismerem. Annyit tudok, hogy a világból kimennek, és az
1.8-as 1C motor 4-5 litereket eszik....Diesel tulajok infókat !
+ 