Enyémben Gates van, 60 ezrenként cserélem.

Inkább ezt mint motort, mert elszakadt a szíj... Parás vagyok. Ex Toyota szerelõ srácok mondták, hogy az utángyártott szíjakat 60 ezrenként érdemes ledobni.
Az olaj vallási kérdés gyakorlatilag.

Sokat számít, hogy hogyan használod a kocsit, mennyire fogod gyilkolni vagy mennyire nem. Ennek ellenére a kezelési szerinti gyári ajánlások közül a legvékonyabb és egyben az egyik legjobb az autónak - ha nem gyilkolod a lelkét és fõleg ha rövid távokon jársz, valamint ha nem eszik az olajat - az 5W30.
Ezt késõbb, bármi gond esetén tudod még 40-es melegoldalira növelni, de a 10-es hidegoldali felesleges éghajlatunkra, minél kisebb a hidegoldali szám, annál könnyebben indul a motor majd hidegben is, gyorsabban felépül az olajnyomás, tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés.
Nem mellesleg a 10W40 nem is szerepel a kezelésijében és minden bizonnyal inkább ásványi mint a preferált félszint vagy fullszintetikus 5W30.
