Fogyasztás
- Layosh
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Hi!
Elvileg az van hogy a karbis motor talán nyomatékosabb és kisebb fordulatról jobban húz...
Az Injektorosnál meg hát fene tudja én személy szerint már volt tapasztalatom karbival bőven főleg más márkáknál és inkább köszönöm de nagyon nem kérek belőle. Sztem az injektorosoknál jobb az alapjárat meg ilyesmi. Lehet ilyesztő így ezeket mondanom de rossz tapasztalataim voltak sajna...
Amúgy Cucu nak üzenem hogy más légkondis sedan Coryknál sok helyen írják a 6,3as fogyit viszont városban légkondi nélkül olyan 7,0 - 7,5 eket mondanak. Tehát akkor nálad a 8 még tulképpen reális tud lenni. Meg ha nagyon nyomod neki akkor vége a mókának szürcsöl a kis motor. Lehet tényleg 1,6 kéne neked nagyon...
Elvileg az van hogy a karbis motor talán nyomatékosabb és kisebb fordulatról jobban húz...
Az Injektorosnál meg hát fene tudja én személy szerint már volt tapasztalatom karbival bőven főleg más márkáknál és inkább köszönöm de nagyon nem kérek belőle. Sztem az injektorosoknál jobb az alapjárat meg ilyesmi. Lehet ilyesztő így ezeket mondanom de rossz tapasztalataim voltak sajna...
Amúgy Cucu nak üzenem hogy más légkondis sedan Coryknál sok helyen írják a 6,3as fogyit viszont városban légkondi nélkül olyan 7,0 - 7,5 eket mondanak. Tehát akkor nálad a 8 még tulképpen reális tud lenni. Meg ha nagyon nyomod neki akkor vége a mókának szürcsöl a kis motor. Lehet tényleg 1,6 kéne neked nagyon...
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Hi Layosh!Layosh írta:Hi!
Elvileg az van hogy a karbis motor talán nyomatékosabb és kisebb fordulatról jobban húz...
Az Injektorosnál meg hát fene tudja én személy szerint már volt tapasztalatom karbival bőven főleg más márkáknál és inkább köszönöm de nagyon nem kérek belőle. Sztem az injektorosoknál jobb az alapjárat meg ilyesmi. Lehet ilyesztő így ezeket mondanom de rossz tapasztalataim voltak sajna...
Toytibi, pont az ellenkezőt írta. A tied injektoros egyébként?
Írhatnál a fogyasztásaidról: város/vegyes/autópálya.
Üdv. Krisz
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Az enyém 2E karbis moci. Konkrétan nem ismerem ennek az injektoros változatát, de Tib nekem is azt mondta, hogy azért az injektoros verzió jobb. Saját tapasztalat alapján, más injektoros autókhoz hasonlítva azért elég nagy a különbség! Az injektorosban nincs teljesítménylyuk, sokkal egyenletesebb a karakterisztikája, kevésbé érzékeny az időjárásra és hidegen nem rángat. Tuning szempontjából lehet jobb a karbis, de szerintem mindenki elcserélné injektorosra, akinek karbis van.
Fogyasztásban sem szégyellős, városban és pályán is bekapja ám a 8-at. Persze nincs tojás a lábam alatt. A karbisokat előszeretettel szeretik csavargatni a zöld kártyán, hogy elszegényített keverékkel faja értékeket produkáljon, aztán a tulaj meg csodálkozik, hogy az alapjárat 500 és fullad lefelé az autó.
Corolla 1.3 XL(i) Chili - 1989
- Cucu
- Visszajáró

- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2007 szept. 30, 08:47 pm
- Tartózkodási hely: Babylon ;) XXI.ker. szigetország
Pénteken voltam diagnosztikán és minden érték normális. A szerelő azt mondta, hogy amikor a kasztnit bontották lehet hogy valamibe belepiszkáltak amitől a computer alapállapotba állt. Reset-elték a kütyüt és most picit mintha jobban húzna, meg mintha kevésbé kellene pörgetni... a fogyasztás meg majd kiderül... 
- CindR
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 438
- Csatlakozott: 2007 márc. 30, 10:06 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Hát ez érdekes, várom a fejleményeket a fogyasztással kapcsolatban. A tiedben még nincs fed. computer, ami kiírja az átlagot?Cucu írta:Pénteken voltam diagnosztikán és minden érték normális. A szerelő azt mondta, hogy amikor a kasztnit bontották lehet hogy valamibe belepiszkáltak amitől a computer alapállapotba állt. Reset-elték a kütyüt és most picit mintha jobban húzna, meg mintha kevésbé kellene pörgetni... a fogyasztás meg majd kiderül...
Balázs - Corolla AE82 Liftback 1.6 4AC 8v '86
- Cucu
- Visszajáró

- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2007 szept. 30, 08:47 pm
- Tartózkodási hely: Babylon ;) XXI.ker. szigetország
sajna nincs, de nem értem ezt az egész computer dolgot, elvileg benne van valami, mert ugye az vezérli az egész befecskendezést meg minden ilyesmit, csak kijelzője nincs? ha lehet utólag én rakatnék bele (ha nem horror az ára) de addig is marad a csurigtankolós módszerCindR írta:Hát ez érdekes, várom a fejleményeket a fogyasztással kapcsolatban. A tiedben még nincs fed. computer, ami kiírja az átlagot?Cucu írta:Pénteken voltam diagnosztikán és minden érték normális. A szerelő azt mondta, hogy amikor a kasztnit bontották lehet hogy valamibe belepiszkáltak amitől a computer alapállapotba állt. Reset-elték a kütyüt és most picit mintha jobban húzna, meg mintha kevésbé kellene pörgetni... a fogyasztás meg majd kiderül...
- Layosh
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Sziasztok
Nekem most lenne egy nem kis gondom. A verda a mostani állás szerint gyönyörűen 9 litert zabál. Ami még a legrosszabb városi körülmények között is horror sok szerintem. És nagyon kímélve autózok. Ezt Cindi is megmondja meg sokan.
Na szóval amiket tippelek, hogy mitől lehet.
Egy picit nagyon nagyon picit van szétcsúszva a kipuffom.
100W os izzók elől kettő darab persze. Meg hogy még a HIFI is bekerült.
Az alapjáratom amikor nem ég a lámpa 800-820 körül mozog. Amikor csak a helyzetjelző ég akkor kb 950 amikor meg minden akkor kb 800-850.
Hát szóval mostmár nem tudom. De szerintem ez rettenetesen sok.
Valaki valami tipp? Jah pár hetes DENSO gyertyák vannak benne. Olajfogyasztás dupla 0a.
Nekem most lenne egy nem kis gondom. A verda a mostani állás szerint gyönyörűen 9 litert zabál. Ami még a legrosszabb városi körülmények között is horror sok szerintem. És nagyon kímélve autózok. Ezt Cindi is megmondja meg sokan.
Na szóval amiket tippelek, hogy mitől lehet.
Egy picit nagyon nagyon picit van szétcsúszva a kipuffom.
100W os izzók elől kettő darab persze. Meg hogy még a HIFI is bekerült.
Az alapjáratom amikor nem ég a lámpa 800-820 körül mozog. Amikor csak a helyzetjelző ég akkor kb 950 amikor meg minden akkor kb 800-850.
Hát szóval mostmár nem tudom. De szerintem ez rettenetesen sok.
Valaki valami tipp? Jah pár hetes DENSO gyertyák vannak benne. Olajfogyasztás dupla 0a.
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Hi!Layosh írta:Sziasztok
Nekem most lenne egy nem kis gondom. A verda a mostani állás szerint gyönyörűen 9 litert zabál. Ami még a legrosszabb városi körülmények között is horror sok szerintem. És nagyon kímélve autózok. Ezt Cindi is megmondja meg sokan.
Na szóval amiket tippelek, hogy mitől lehet.
Egy picit nagyon nagyon picit van szétcsúszva a kipuffom.
100W os izzók elől kettő darab persze. Meg hogy még a HIFI is bekerült.
Az alapjáratom amikor nem ég a lámpa 800-820 körül mozog. Amikor csak a helyzetjelző ég akkor kb 950 amikor meg minden akkor kb 800-850.
Hát szóval mostmár nem tudom. De szerintem ez rettenetesen sok.
Valaki valami tipp? Jah pár hetes DENSO gyertyák vannak benne. Olajfogyasztás dupla 0a.
Bejött az a hideg, amikor már több percig, akár 10 percig is dolgozik az automata szívató. Ha gyakran mégy rövid távokat 0-10 km, majd a motor ismét lehül (munkahely) csaknem folyamatosan szívatóval jár a motor.
A másik: Nagyon függ a fogyasztás attól is, hogy mekkora távon mérted a fogyasztást, egy teljes tankot autóztál 35-37 litert, vagy kevesebbet, melyik kútnál tankoltál, milyen a benzin minősége, hányszor kattant a töltőisztoly, indítasz és rögtön indulsz, vagy melegíted álló helyzetbe, stb.
Nekem is volt már, hogy aránytalanul magas fogyasztás jött ki, majd az azt követő telitankos fogyasztás aránytalanul alacsonyra, a kettő átlaga rendben volt.
Amúgy az enyém is 8,0 -t evett legutóbb.
Ha minden úgy történt a fogyasztás mérésnél, ahogy korábban is, akkor tényleg sok a 9,0 liter egy 1.3 mocitól.
Még ami eszembe jutott.
Ui.: legegyszerűbbek: nézd meg a gumiabroncsok nyomását, emeld meg a kocsit és forgasd meg a kerekeket szorulnak-e?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Layosh
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Na szal köcce sok tippet akkor írom.
A minap azaz csütörtökön tankoltam kemény 13,5 luter OMW Carrera 95 ös brenyát me marha jól megy tőle a gép. Távokat kb 40km et megyek szín városban. Ebben a 9 lityóban benne van egy másfél órás űber dugó is Budapest szívében amit inkább nem részleteznék. Kegyetlen volt. totál lépés. Na meg most egy picit tutti szét van csúszva a kipuff azt megcsinálom majd hétfőn, meg azért át lessz nézve a gép megint. bármi lehet apróság. És lehet rakok a hűtőhöz egy kartonlapot hogy hamarabb tudjon melegedni. A GTI szerette.
A minap azaz csütörtökön tankoltam kemény 13,5 luter OMW Carrera 95 ös brenyát me marha jól megy tőle a gép. Távokat kb 40km et megyek szín városban. Ebben a 9 lityóban benne van egy másfél órás űber dugó is Budapest szívében amit inkább nem részleteznék. Kegyetlen volt. totál lépés. Na meg most egy picit tutti szét van csúszva a kipuff azt megcsinálom majd hétfőn, meg azért át lessz nézve a gép megint. bármi lehet apróság. És lehet rakok a hűtőhöz egy kartonlapot hogy hamarabb tudjon melegedni. A GTI szerette.
Éppen erre a melegedésre akartam rákérdezni, hogy rendesen gyorsan be áll-e félútra a mutató a hőfokmérőn?Layosh írta:Na szal köcce sok tippet akkor írom.
A minap azaz csütörtökön tankoltam kemény 13,5 luter OMW Carrera 95 ös brenyát me marha jól megy tőle a gép. Távokat kb 40km et megyek szín városban. Ebben a 9 lityóban benne van egy másfél órás űber dugó is Budapest szívében amit inkább nem részleteznék. Kegyetlen volt. totál lépés. Na meg most egy picit tutti szét van csúszva a kipuff azt megcsinálom majd hétfőn, meg azért át lessz nézve a gép megint. bármi lehet apróság. És lehet rakok a hűtőhöz egy kartonlapot hogy hamarabb tudjon melegedni. A GTI szerette.
Egy új termosztát csodákra képes és nem kell kartonlap ha jó a termosztátod
(a gyári ugyanannyi mint az utángyártott és még jó is, nem úgy mint a társai. a cikkszáma: 90916-03046)
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- konásandrás
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007 szept. 28, 12:02 pm
- Tartózkodási hely: Tapolca
- Kapcsolat:
1-2 tized eltérés szokott lenni a computer és a "csurigtankolós-osztós-szorzós" módszer közt.Cucu írta:sajna nincs, de nem értem ezt az egész computer dolgot, elvileg benne van valami, mert ugye az vezérli az egész befecskendezést meg minden ilyesmit, csak kijelzője nincs? ha lehet utólag én rakatnék bele (ha nem horror az ára) de addig is marad a csurigtankolós módszer
én szívesebben látnék egy autórádió helyet a computer helyén!
akkor van értelme, ha rövidebb szakaszokon kíváncsi vagy a fogyasztásra. jó játék, ha be van kapcsolva a pillanatnyi fogyasztás, segít ésszel vezetni
E11 facelift
-
Pacsker
Amiket felsoroltál, hogy 100W-os izzó, meg kifúj a kipu... Ezekért nem lesz 9 liter.
Tél van. Talán ennyi a megoldás. Nekem is felugrott nagyon! Ahogy Tibcsi mondta, télen jobban is megy a kocsi, mert hidegebb levegő jut az égéstérbe. Óvatosabban a gázpedállal.
Volt hogy kergettem az enyém, vízfelúszás, lámpától lámpáig 100-130 éjszaka. Akkor nekem 11-et is megevett. Ha vigyázok a jobb lábammal így 8,5 - 9 lityót eszik.
És ne felejtsd el Lali, hogy Budapesten lakunk!!! NA az növeli a fogyasztást. Hogy ott álltál a dugóba. Ha akasztni lendületbe van, akkor minimálisan eszik, de azt az egy tonnát mindig elindítani.... Na szóval ezért.
Onnan tudod megnézni, h baj-van-e, hogy kifogyasztod, majd beleraksz pontosan 10-20 lityót. majd elindulsz egy kisebb vidéki körútra. Vagy akár Totyához. Országúton 100 körüli tempóval. Ha akkor is 8at megeszik akkor tré van. De a nyakamat rá, hogy akkor szépen gurulna 6,5-körüli fogyasztással.
Tél van. Talán ennyi a megoldás. Nekem is felugrott nagyon! Ahogy Tibcsi mondta, télen jobban is megy a kocsi, mert hidegebb levegő jut az égéstérbe. Óvatosabban a gázpedállal.
Volt hogy kergettem az enyém, vízfelúszás, lámpától lámpáig 100-130 éjszaka. Akkor nekem 11-et is megevett. Ha vigyázok a jobb lábammal így 8,5 - 9 lityót eszik.
És ne felejtsd el Lali, hogy Budapesten lakunk!!! NA az növeli a fogyasztást. Hogy ott álltál a dugóba. Ha akasztni lendületbe van, akkor minimálisan eszik, de azt az egy tonnát mindig elindítani.... Na szóval ezért.
Onnan tudod megnézni, h baj-van-e, hogy kifogyasztod, majd beleraksz pontosan 10-20 lityót. majd elindulsz egy kisebb vidéki körútra. Vagy akár Totyához. Országúton 100 körüli tempóval. Ha akkor is 8at megeszik akkor tré van. De a nyakamat rá, hogy akkor szépen gurulna 6,5-körüli fogyasztással.
- Layosh
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Szia!!!Toytib írta:Éppen erre a melegedésre akartam rákérdezni, hogy rendesen gyorsan be áll-e félútra a mutató a hőfokmérőn?Layosh írta:Na szal köcce sok tippet akkor írom.
A minap azaz csütörtökön tankoltam kemény 13,5 luter OMW Carrera 95 ös brenyát me marha jól megy tőle a gép. Távokat kb 40km et megyek szín városban. Ebben a 9 lityóban benne van egy másfél órás űber dugó is Budapest szívében amit inkább nem részleteznék. Kegyetlen volt. totál lépés. Na meg most egy picit tutti szét van csúszva a kipuff azt megcsinálom majd hétfőn, meg azért át lessz nézve a gép megint. bármi lehet apróság. És lehet rakok a hűtőhöz egy kartonlapot hogy hamarabb tudjon melegedni. A GTI szerette.
Egy új termosztát csodákra képes és nem kell kartonlap ha jó a termosztátod
(a gyári ugyanannyi mint az utángyártott és még jó is, nem úgy mint a társai. a cikkszáma: 90916-03046)
ÁÁÁ a mutató az szépen elvan a középnél se le se fel nem megy ennyi. Tény hogy most a nagy hidegben több idő kell hogy melegedjen.
Amúgy a gyertyák nem okozhatják? Mert az Andié most is alig fogyaszt. Legalábbis legdurvább esetben is két literrel kevesebbet mint az enyém.
Hát nem tom. A GTI télen sem evett többet 8 nál. Na tény hogy ugye az azért erősebb könnyebb a dolga a motornak.
Jóvan Matyi asszem most szilveszterkor ki lessz próbálva.
De az a durva Matyi hogy 70 től többet nem megyek a géppel. Esetleg az árpád hídon 80al. nem többel. Azért nagyon ésszel nyomom.
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Layosh!
Én is csatlakoznék az elöttem szólokhoz!
Mint 1,3-as "sors társ"
igazolom és alátámaszotom, hogy a szivató dolgozik melegíteni kell a motort (mikor kapargászom a jeget tökéletesen be is melegedik)! A másik, hogy a sok kuplungolás, csúsztatás elindulás sokat nyom a lantba. Sajnos a téli időszak már csak ilyen! Gazdaságtalan!
De egy autó használat sose lesz nyereséges!
Én is csatlakoznék az elöttem szólokhoz!
Mint 1,3-as "sors társ"
De egy autó használat sose lesz nyereséges!
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

- Layosh
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1404
- Csatlakozott: 2007 márc. 19, 01:54 pm
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker
Jó persze értem én az egészet. Amúgy most nézzük hát kb olyan 7,5 környékére jön ki a végére. De akkor már azért tényleg szoros. De még elmegy. De hogy mi van ebben a mocsok városban az kegyetlen. Irdatlan dugó mindenfele.Biagio írta:Layosh!
Én is csatlakoznék az elöttem szólokhoz!
Mint 1,3-as "sors társ"igazolom és alátámaszotom, hogy a szivató dolgozik melegíteni kell a motort (mikor kapargászom a jeget tökéletesen be is melegedik)! A másik, hogy a sok kuplungolás, csúsztatás elindulás sokat nyom a lantba. Sajnos a téli időszak már csak ilyen! Gazdaságtalan!
![]()
De egy autó használat sose lesz nyereséges!
És köszönöm szépen a gyors hozzászólásokat mindenkinek
Amúgy ma megnéztük négy apró luk volt a kipuffon. Mingyá szebben jár a motor. De még néha így is puffog és utólag visszagondolva rá már kezd nekem hangos lenni

