E9 alkatrészek (1987-1992)
-
légtömegmérõ
- Újonc

- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2010 aug. 03, 02:40 pm
légtömegmérõ
elõre is hálásan köszönöm!
üdv
Szabolcs
üdv
Szabolcs
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
-
sztrovacsek
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 júl. 30, 02:31 pm
- Tartózkodási hely: Bp. XXII. ker.
-
sztrovacsek
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 júl. 30, 02:31 pm
- Tartózkodási hely: Bp. XXII. ker.
Ebben, az E9esemben E32es jelû mûszerfal van. Milyen jelû mûszerfalakat lehet belerakni anélkül hogy jelentõs eltérés lenne mondjuk km/h mérésben vagy a többi visszajelzõ mûszer esetében? Aki kicserélte, annak milyen jelû van benne?
"Tévedni emberi dolog, de azért velem is elõfordulhat." ( Rejtõ Jenõ)
"Tévedni emberi dolog, de a tévedéshez ragaszkodni ostobaság." ( én )
"Tévedni emberi dolog, de a tévedéshez ragaszkodni ostobaság." ( én )
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Minden probléma nélkül cserélhetõ. A Gti mûszeregységhez kell más csatisor és 1-2 plusz jeladó.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
sztrovacsek
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 júl. 30, 02:31 pm
- Tartózkodási hely: Bp. XXII. ker.
Az az alapvetõ gond, hogy ha a kezembe adnak egy mûszerfalat, lövésem sincs róla, hogy az most GTI vagy sem, nemtudom hogy mûködni fog-e vagy sem. Azért kérdeztem, hogy melyik az a fordulatszámmérõvel rendelkezõ mûszerfal ami az 1.3as fordulatszám mérõ nélküli mûszerfalamra (E32) gond nélkül kicserélhetõ. E 30 asról beszélt nekem valaki, hogy van neki, de nem tudom, hogy az például milyen. Jó-e?
Vagy keressek más milyet? Milyet? Talán tudnék beszerezni Ausztriából is, onnan talán többet is, tehát másoknak is jutna, de meg kellene tudjam mondani, hogy konkrétan milyen kell. Ha minden igaz 5000 ért hoznak a "sógoroktól", de pontosítanom kéne ahhoz, hogy értelmes dolog legyen belõle.
Vagy keressek más milyet? Milyet? Talán tudnék beszerezni Ausztriából is, onnan talán többet is, tehát másoknak is jutna, de meg kellene tudjam mondani, hogy konkrétan milyen kell. Ha minden igaz 5000 ért hoznak a "sógoroktól", de pontosítanom kéne ahhoz, hogy értelmes dolog legyen belõle.
"Tévedni emberi dolog, de azért velem is elõfordulhat." ( Rejtõ Jenõ)
"Tévedni emberi dolog, de a tévedéshez ragaszkodni ostobaság." ( én )
"Tévedni emberi dolog, de a tévedéshez ragaszkodni ostobaság." ( én )
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
"sima" fordszámmérõs mûszeregység:


bocsi a rossz minõségért. Ez volt 1.3 Xl-tõl kezdve 1.6 Gli-ig (egyedül Dieselbe nem láttam még gyárilag). ha ilyet találsz (4 mûszeres), akkor az mindegy mibõl van, belemegy. Itt Eu-ban talán annyi a különbség, hogy van, ami 180-ig, van ami 200-ig van órázva.



Ez pedig a gti. Gondolom ezek után rá fogsz jönni, melyik melyik. A számozást nem erõltetném, mert lehet csak a sebességmérõre utal, de ha kell megnézem a gti-met és megkérjük pl Balázst, hogy nézze meg a sima fordszámmérõst.

bocsi a rossz minõségért. Ez volt 1.3 Xl-tõl kezdve 1.6 Gli-ig (egyedül Dieselbe nem láttam még gyárilag). ha ilyet találsz (4 mûszeres), akkor az mindegy mibõl van, belemegy. Itt Eu-ban talán annyi a különbség, hogy van, ami 180-ig, van ami 200-ig van órázva.



Ez pedig a gti. Gondolom ezek után rá fogsz jönni, melyik melyik. A számozást nem erõltetném, mert lehet csak a sebességmérõre utal, de ha kell megnézem a gti-met és megkérjük pl Balázst, hogy nézze meg a sima fordszámmérõst.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha netán tudnak gti-t is, szólj kérlek! Szükségem lenne akár többre is!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
sztrovacsek
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 júl. 30, 02:31 pm
- Tartózkodási hely: Bp. XXII. ker.
Utánnakérdezek mindegyiknek, ha kapok választ szólok.
A különbségeket természetesen látom, és köszi a segítséget. Ütöm a fejemet a falba, hogy nem ilyen GTI m van. Igazán klasszul néz ki, szinte gyalázat, hogy be kell érnem a normállal. De az is több mint a jelenlegi.
A különbségeket természetesen látom, és köszi a segítséget. Ütöm a fejemet a falba, hogy nem ilyen GTI m van. Igazán klasszul néz ki, szinte gyalázat, hogy be kell érnem a normállal. De az is több mint a jelenlegi.
"Tévedni emberi dolog, de azért velem is elõfordulhat." ( Rejtõ Jenõ)
"Tévedni emberi dolog, de a tévedéshez ragaszkodni ostobaság." ( én )
"Tévedni emberi dolog, de a tévedéshez ragaszkodni ostobaság." ( én )
-
sztrovacsek
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 júl. 30, 02:31 pm
- Tartózkodási hely: Bp. XXII. ker.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Gratula! Így már látod, mikor forog bele a 8 ezerbe 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
sztrovacsek
- Visszajáró

- Hozzászólások: 35
- Csatlakozott: 2010 júl. 30, 02:31 pm
- Tartózkodási hely: Bp. XXII. ker.


