Pacsker írta:Tudom, buta kérdés, de a Dieselt nem lehet kivillogtatni? (E8-ba is van olyan, ami nem diag csatis és mégis.)
Szerintem mûszeregység hátulján keres a problémát. Talán a nyákfóliának a repedése. Aztán lehet kábeltörés, de elõtte nézd mega hátsó ülés alatt is a kábeleket. A csatiját tisztítsd meg, fújd be és nézd meg a hátsó ülõlap közepén, ahol lemennek a padló fele a kábelek, hogy ott nincs-e kidörzsölés, szakadás. Szokott feszülni általában.
ilyet is ki lehet villogtatni nem is gondolnám! de dízelnél nem láttam ilyen csatlakozót, mint a benyásoknál, de majd megnézem tüzetesebben.
Köszi az instrukciókat, délután megnézem az ülés alatt is, mi a helyzet. Kíváncsi vagyok.
---------------------------------- Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
sziasztok
egy coris jóbarátom bajban van, becopyzom amit beírt.
fõleg az utolsó bekezdésben kellene segítség
köszi
Sajnos engem is utolért a pechszéria. Tegnap meló után ülök be a kocsiba. Fordítom a kulcsot semmi. Még egyszer semmi. Harmadikra indult el. (A semmi alatt amúgy konkrétan semmit értek. Se kattanás se semmi) Aztán elindultam, de mintha valami fogta volna a kocsit. A motor nem egyenletesen járt. Gyorsításkor meg nem egyenletesen gyorsult az autó. A motor is rázkódott a helyén. 80 fölé még ország úton sem mentem, mert annyira nem érezte magát jól a gépsárkány. Szóval valami gond van. És ez nem is jött helyre magától azóta sem.
Felhívtam a szerelõmet, aki elmondta amit gyanítottam, hogy a két hiba hiába egyszerre jelentkezett nem egy tõrõl fakad. Az elsõ valószínû a riasztó hibája. Nem old fel a lopásgátló reléje a nagy meleg miatt. Szóval lehet majd azt ki kell iktatni a rendszerböl, ha gyakran csinálja. A másodikra csak találgatott, de miután mondtam neki, hogy gyertya meg szûrõk kb fél éve voltak cserélve így a karburátorban kezdett el gondolkodni. De hozzáteszem, csak telefon alapján. Nem látta a kocsit. Viszont csak a jövõ héten ér rá megnézni.
Na én meg ma nem bírtam magammal mondom ránézek. Megnéztem a gyertyákat. Három egyforma is volt. Az elektródáin olyan fehéres. De a negyedik az nem volt fehér. És valami folyadékszerû volt rajta. Ami szerintem benzin lehet. NA most nem akarok túl okosnak tûnni. De ha a karburátorral van a gond akkor, nem mind a négy gyertyát köpi be? Így hogy csak az egyik rendellenes. Így inkább a gyújtási rendszerre gyanakszom. Vagy gyertya, vagy kábel, vagy elosztódoboz vagy rotor hiba. Gyertyát most visszaraktam a régi Denso gyertyáimat. Az elosztó kábelt azt sikerült elszaggatnom sajna levételkor az egyik nagyon rá volt gyógyulva. Azt most rendeltem újat. Holnapra jön meg.....Csináltam magamnak egy 7000-es számlát de mindegy. Ha a fedéllel vagy a rotorral van a gond az is van tartalék. Szóval az sem gond. De nem hiszem, hogy rotor vagy fedél. Inkább kábel vagy gyertya. Mindenesetre holnap kiderül. Addig ki sem tudom próbálni a kocsit. Ha meg nem lesz jó, akkor jövõ héten megy a szerelõhöz.
Ja annyit segítsetek már, mert ebben is nagyon ügyi voltam. Hogy nem volt kedvem kiberhelni az aksit, hogy leszedjem az elosztó fedelet. És van egy olyan sejtésem, hogy nem jól raktam vissza a fedélre a kábeleket. A fedélen van számozás 1,2,3,4. Ezek ugye a henger sorszámokat jelentik? És ugye ha szembe állok a motorházzal akkor balról jobbra van a henger számozva? Vagyis a baloldali az egyes, és a jobbszélsõ a négyes? Ami az aksi oldalán van.
Tudom, nem autós téma, de talán ez a legjobb hely neki.
21-én aláírtuk az új házunk szerzõdését. Érden lesz egy kertes házunk.
Kb. 16 évvel ezelött még boltként funkcionált, azóta állt üresen. Teljes felújításra nincs pénzünk, konkrétan kb. most semmire sincs. Bármilyen segítséget örömmel vennénk, vakolás, burkolás, hûtés-fûtés-villanyszerelés, stb...
Illetve keresünk minimális összegért (akár ingyen ) elhozható hûtõt, mosógépet, egyéb háztartásban használható cuccot, és bontott téglát.
Bruce E9 írta:
ilyet is ki lehet villogtatni nem is gondolnám! de dízelnél nem láttam ilyen csatlakozót, mint a benyásoknál, de majd megnézem tüzetesebben.
Köszi az instrukciókat, délután megnézem az ülés alatt is, mi a helyzet. Kíváncsi vagyok.
dízelnél megnéztem: nincs kivillogtató csatlakozó! Üzemanyag szint mérõ csati a hátsó ülés alatt szétszedve, kontact spray-vel befújva, összedugva. Azóta jól mutatja a szintet. Bár kétlem, hogy csak ennyi baja van.
---------------------------------- Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Pomázon van egy megmaradt autó (orr nélkül), amirõl le szeretnék szedni még 3-4 dolgot. Utána menne vasba. A gond, hogy a mienk az autó, de akinél van elkezdte kiárulni és amikor meghallotta, hogy nekünk kéne, nem hogy bocsánatot kért, hanem még ki is borult. Így vigyük el onnan minél hamarabb. Sajnos ez a helyzet.
A kérdés az, hogy akár 1-2 napra lenne-e valaki Budán, netán Pesten, akihez el lehetne vinni a kocsit, amíg szétkapjuk, majd vinnénk is be utána vasba.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Ha aktuális szólok. Lehet mégis mehetek helybe és kibontom
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Bruce E9 írta:Üzemanyag szint mutatóval kapcsolatban járt már úgy valaki, hogy önálló életet kezdjen élni. Hol mutat jól, hol félig, hol teljesen 0-t. Ez a dízelnél jött elõ mostanában. Szerintetek mitõl lehet, hogy mûködik?
Nálam a vízhõfokmérõ van kicsit lefittyedve. Nem hajlandó a feléig elmenni. Mondjuk nem tudom, hogy egyáltalán el kell e mennie.
Középen kellene állnia, mint a cõvek...
Fûtésed jó?
Én termosztátot cseréltem anno, az óra is beállt és fûtésem is egybõl jobb lett.
Nem maradt lent a mûszer, vagyis nem maradt nyitva, csak szerintem nem jó helyen nyitott...
Ez a maradék G6 TTE. Hátsó 262-es tárcsafék és nyergei lehetne érdekesek, de azt már viszi Walaki D'Lair.
Egyéb nemnagyon.
Hely kellene fõként, mert alig van rajta valami, de remélem mehetek helybe bontani.
Jó, hogy ami a mienk, még újra fizetnünk kell érte... Mország
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Meg Bardos6-nak, meg vagy 5 E11 tulajnak, akinek hátsó híddal kellett volna. Többet is kapnék érte, de Walaki már régen szólt.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)