Amibõl pedig a vita kiindult, az nincs fenn hahun.
ELADÓ COROLLA
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A tuningról nem beszéltem. Egyértelmû, hogy nem is fizetik meg és épp elméjû ember óckodik is tõle vásárlásnál.
felszereltségbeli különbség?
Igen, biztos vagyok benne, hogy a 10 évvel öregebb autómban (E9) jóval több extra van, mint a tiedben. Vagy ne személyeskedjünk, kérdésedre válaszolva:
Nézzünk akkor konkrétan egy E10 Gli-t és egy E11 G6-ot (Linea Sol?). Tudjuk, hogy sokszor van varia felszereltségekben, de tételezzük fel, hogy Európai "fullosak".
4 elektromos ablak, el. tükör, el fényszóró magasság állítás, állítható kormányoszlop, centrál, szervó, manuális klíma, ABS, eddig egyeznek, de valljuk be, hogy E11-bõl is már olyan ritka a becsületes plüss kárpit, mint a lila holló, emellett nagyon kopogós mûanyagok, nyikorgó, beragadó gombok jellemzik... Ebbõl a szempontból (kényelem érzet, melegség, igényesség), szerintem sokkal jobb egy E10 Gli, még ha tegyük fel ugyanazok az extrák találhatóak bennük. Ne is beszéljünk egy E9-rõl....
Ne személyes sértésnek vegyétek, csak nekem ez a személyes véleményem és igen, inkább vennék egy rohadt megkímélt E10 inkább, mint egy ugyanolyan állapotú E11-et.
Ugye azzal tisztába vagyunk, hogy ugyanaz a motorpaletta (elsõ gen. Vvti nem nagyon kéne...) a futómû, és minden egyéb. Az E10-ben már a halálozássi rátára is figyeltek, erõsített, merevített... (ugyanúgy lehet lufival kapni õket).
És nem a levegõbe beszélek. Az utóbbi két hónapban vettem egy E11 Linea Solt is és egy E10 Gli-t is. Iszonyat megkímélt mindkettõ. 132 és 196 ezer km. (tényleg). Engem mégis inkább az öregebb fogott meg. És mielõtt megkapnám, hogy régi autó buzi vagyok, ami igaz is, odavagyok új autókért is, csak ebben a kategóriában már sajnos nem nyújtják azt nekem komfortra mint a régebbiek. Egy új Accord meg már más lépcsõ... :S
felszereltségbeli különbség?
Igen, biztos vagyok benne, hogy a 10 évvel öregebb autómban (E9) jóval több extra van, mint a tiedben. Vagy ne személyeskedjünk, kérdésedre válaszolva:
Nézzünk akkor konkrétan egy E10 Gli-t és egy E11 G6-ot (Linea Sol?). Tudjuk, hogy sokszor van varia felszereltségekben, de tételezzük fel, hogy Európai "fullosak".
4 elektromos ablak, el. tükör, el fényszóró magasság állítás, állítható kormányoszlop, centrál, szervó, manuális klíma, ABS, eddig egyeznek, de valljuk be, hogy E11-bõl is már olyan ritka a becsületes plüss kárpit, mint a lila holló, emellett nagyon kopogós mûanyagok, nyikorgó, beragadó gombok jellemzik... Ebbõl a szempontból (kényelem érzet, melegség, igényesség), szerintem sokkal jobb egy E10 Gli, még ha tegyük fel ugyanazok az extrák találhatóak bennük. Ne is beszéljünk egy E9-rõl....
Ne személyes sértésnek vegyétek, csak nekem ez a személyes véleményem és igen, inkább vennék egy rohadt megkímélt E10 inkább, mint egy ugyanolyan állapotú E11-et.
Ugye azzal tisztába vagyunk, hogy ugyanaz a motorpaletta (elsõ gen. Vvti nem nagyon kéne...) a futómû, és minden egyéb. Az E10-ben már a halálozássi rátára is figyeltek, erõsített, merevített... (ugyanúgy lehet lufival kapni õket).
És nem a levegõbe beszélek. Az utóbbi két hónapban vettem egy E11 Linea Solt is és egy E10 Gli-t is. Iszonyat megkímélt mindkettõ. 132 és 196 ezer km. (tényleg). Engem mégis inkább az öregebb fogott meg. És mielõtt megkapnám, hogy régi autó buzi vagyok, ami igaz is, odavagyok új autókért is, csak ebben a kategóriában már sajnos nem nyújtják azt nekem komfortra mint a régebbiek. Egy új Accord meg már más lépcsõ... :S
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
No para, mindenkinek más a preferenciája. A véleménykülönbség nem jelent egyértelmûen anyázást a másik felé.
Így van, én sem szívesen vettem volna olyan, autót, ami láthatóan tuningolt, mert ilyenkor az emberben automatikusan feltûnik "a hülyegyerek biztos xarrá hajtotta"-érzés.
Az E11-ben a G6 a sport változatot jelentette (elvileg a plüss színe és a mûszerfal színe más belül, esetleg váltógomb, ilyesmi), a "normál"-ok között a Luna volt a sima kereklámpásban a plafon. A Sol az E12-vel jött be vagy az E11 piskótalámpásnál, ebben nem vagyok biztos.
A felszereltség stimmel, adott még ami rémlik így fejbõl a színre fújt lökös, az enyémben állítható az üléslap, dönthetõ 2/3 arányban a hátsó ülés, de ezek gondolom az E10-ben is így voltak. A Terrámban egy lufi van, feljebb talán 2 van (de ebben nem vagyok biztos).
Na jön a vita rész:
Az én plüss kárpitommal mi a bajod (már nem személyesen nyilván, hanem mint az E11-ével)?
Sztem jó. Leszámítva, hogy védjem, csináltattam rá egyedi - nem plüss - üléshuzatot.
Hol van kopogós mûanyag?
Max a könyöklõ. Abszolút puha, benyomható típusú a mûszerfal és az ajtó borítása (ez utóbbi plüssel együtt van). (Nem olyan, mint apuék 2003-as Corsájáé. Na AZ tényleg kopog, pfúj.)
Melyik gombok ragadnak be?
Azt írtad, hogy jobban felszerelt az E10 és E9. Miben?
Egyébként nagy szomorúságomra csak 3 csillagos a törésteszten az E11. Frontális balesetnél deréktól lefele bizony lennének komoly gondjaim.
Valld be, azért furcsa így kimondani, hogy a régebbi autók jobban felszereltek lennének.
Azért kíváncsi lennék én a te GLI-dre élõben. Nyári talira nem jössz, nem kötekedésképp, tényleg nagyon érdekelne a verda!
Így van, én sem szívesen vettem volna olyan, autót, ami láthatóan tuningolt, mert ilyenkor az emberben automatikusan feltûnik "a hülyegyerek biztos xarrá hajtotta"-érzés.
Az E11-ben a G6 a sport változatot jelentette (elvileg a plüss színe és a mûszerfal színe más belül, esetleg váltógomb, ilyesmi), a "normál"-ok között a Luna volt a sima kereklámpásban a plafon. A Sol az E12-vel jött be vagy az E11 piskótalámpásnál, ebben nem vagyok biztos.
A felszereltség stimmel, adott még ami rémlik így fejbõl a színre fújt lökös, az enyémben állítható az üléslap, dönthetõ 2/3 arányban a hátsó ülés, de ezek gondolom az E10-ben is így voltak. A Terrámban egy lufi van, feljebb talán 2 van (de ebben nem vagyok biztos).
Na jön a vita rész:
Az én plüss kárpitommal mi a bajod (már nem személyesen nyilván, hanem mint az E11-ével)?
Hol van kopogós mûanyag?
Melyik gombok ragadnak be?
Azt írtad, hogy jobban felszerelt az E10 és E9. Miben?
Egyébként nagy szomorúságomra csak 3 csillagos a törésteszten az E11. Frontális balesetnél deréktól lefele bizony lennének komoly gondjaim.
Valld be, azért furcsa így kimondani, hogy a régebbi autók jobban felszereltek lennének.
Azért kíváncsi lennék én a te GLI-dre élõben. Nyári talira nem jössz, nem kötekedésképp, tényleg nagyon érdekelne a verda!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Privit küldtem inkább, hogy nehogy mások magukra vegyék és befejezzük a nyilvános offolást 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Egy éve 550-ért vettem a '99-es, full fapados, de legalább japán, tojás lámpás E11-et...kleingy írta:Még mindig rendben van.Csak nagyon durván lent vannak az árak. Még jó, hogy egyelõre nem eladó a Corim.
![]()
![]()
Amúgy ennyit érhet a Corim: 600-900 között. "Kissé" nagy a szórás...
Az E11-nek korához képest jó a töréstesztje. Az euroncap.com-on egy légzsákosat törtek, és az utas is kb. úgy úszta meg mint a sofõr.
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral

