Pacsker írta:Következõ találkozón (amit remélem már hamarosan közölhetünk veletek)
egy esti vetítés alkalmából E9 gyári extrákat fogok nektek mutatni, csak szóljatok elõtte!
Mindenki harakirit fog elkövetni. Tudtam, hogy van jópár extra, ami nem lephet meg, de így is kikészültem. Egy mai S merga eltörpülhet
Ízelítõnek annyit, hogy tetõbe épített levegõ ionizátor és keringetõ.
Tényleg készüljetek, mert óriás nyálcsörgetás lesz!
ne csigázz már Matyi, mi ez a nagy titkolózás!?!
mennyit kell még aludnunk, hogy megtudjuk? , legalább annyit árulj el, hogy merre lesz a következõ tali!
---------------------------------- Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Pacsker írta:Következõ találkozón (amit remélem már hamarosan közölhetünk veletek)
egy esti vetítés alkalmából E9 gyári extrákat fogok nektek mutatni, csak szóljatok elõtte!
Mindenki harakirit fog elkövetni. Tudtam, hogy van jópár extra, ami nem lephet meg, de így is kikészültem. Egy mai S merga eltörpülhet
Ízelítõnek annyit, hogy tetõbe épített levegõ ionizátor és keringetõ.
Tényleg készüljetek, mert óriás nyálcsörgetás lesz!
Kb. indõpontot tudsz mondani? Ügyesen elõre kell szerveznem a nyarat...
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Majd beszámolok részletesen mindenrõl.
Bár aki nem hajlandó találkozókra járni...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
1.8D XL (CE90) esete: Ha fel van emelve a kocsi mindkét elsõ kereke, és az egyik kereket megfogva, azt kifelé vagy befelé fordítjuk, akkor a kerekek és a kormánykerék "darálós" hanggal "darabosan", "szaggatva" fordul. Szerelõ (nem Toyota szaki) szerint a kormánymûben nagyon ki van kopva a fogasléc. Lehetséges?
Azóta észrevettem, hogy ha a kormányoszlopot (a pedálok felõl) megrángatom, akkor érezhetõ fel-le irányú mozgása "lötyögése" van.
Az elõzõ tulaja külterületen, tanyán lakott, sokat járt földúton. Lehetséges, hogy a rossz földúton a fogasléc kikopott, a kormányoszlop "kikotyogósodott"?
Biagio projektjében megtalálod szerintem a megoldást.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)