E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Attila írta:Hát én csak akkor szeretnék francia cuccot az autómban ha nincs más lehetõség és már gyalogolni sem tudok! :)
Ez morbid volt! Gondolj már azokra is akik tényleg nem tudnak gyalogolni!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

kleingy írta:
bubidisc írta:Az az XUD a világ legjobb és legtartósabb szívódieselmotorja. Van a tulajdonomban egy járgány ilyen motorral. Nem csodálkoznék rajta ha lenne ilyen corollában. Csak találnánk egy élõ példányt, kipróbálásra!
Mi a kérdés? Linkeltem is, hogy kinek van ilyenje! ;)
Ja!

Lehet, hogy nem vagyok Nálatok tag?

:(
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

bubidisc írta:Ja!
Lehet, hogy nem vagyok Nálatok tag?
:(
Attól még meg tudod nézni a linket és írhatsz is neki. Nem kell klubtagnak lenni a fórumozáshoz. :)
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz »

bubidisc írta:
Az az XUD a világ legjobb és legtartósabb szívódieselmotorja. Van a tulajdonomban egy járgány ilyen motorral. Nem csodálkoznék rajta ha lenne ilyen corollában. Csak találnánk egy élõ példányt, kipróbálásra!
Nana. Tartósnak tartós, de csak ha nem Lucas, vagy Rotodiesel adagólóval pakolták, hanem Bosch-al.

Meg egyébként is!

1C! 2C!


Nem valami pögó, vagy mi. A Toyota! Az tartós. :D
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

kleingy írta:Nem kell klubtagnak lenni a fórumozáshoz. :)
Nekem is a bejelentkezõ oldalt dobja ki a linkre kattintva, regisztrálni meg lusta vagyok :roll:
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nesztek E11 tulajok :)
JDM E11 Sedan ;)

Kép

Kép

Kép

Ismerõs Birka?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Motor, hajtás, futómû jöhet. A többi nem kell... :P
Elférne alatta egy kis ültetés nem? Am ez a fajta felni, nem annyira bejövõs... :?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szerintem az egész autó túlzás, a kasztni miatt, meg a lámpák miatt raktam bé.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Pacsker írta:Nesztek E11 tulajok :)
JDM E11 Sedan ;)

Kép

Kép

Kép

Ismerõs Birka?
Ez valami civic-lancer-carisma-colt-nubira-liana. Nagyjából mintha azt mondanánk, hogy: kutymacs-kecskeló vagy medvedisznóemberállat

Nemgyereeeeeebeeee
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
zozo2020
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 09:33 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: zozo2020 »

Sziasztok e11 tulajdonos tagok! Olyan kérésem lenne hozzátok h a G6 jelzésü 6sebes e11 Toyotában lévö valtókulissza ( beltérben lévö rudazat végén lévö gömbfelyes szerkezet By: Pacsker :D ) amin külön megvan a 6+1 sebességnek van helye, hogy van e ilyen magyarországon vagy esetleg közöttetek vagy h milyen autótípusba lehet ilyen. Köszönöm elöre is!
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Ilyet szeretnél venni vagy elromlott a tied? Bontók?

Egyébként nem éri meg az ötsebességest lecserélni, mert nem kapsz egy plusz sebességet, hanem a 4-5 van csak felosztva 4-5-6-ra, tehát többet eszik vele a kocsi és jobban pörög, plusz többet kell vele emiatt gépészkedni (ha jól rémlik, amit mondtak).
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
zozo2020
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 09:33 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: zozo2020 »

6 sebességes váltó van a kocsiba az ötös kulisza van átalakitva h tudjam rakni a 6 sebességet csak nagyon nehgéz megtalálni a sebességet! nekem csak a 6 sebességesnek a kocsiban lévö véltöószerkezete kéne
amin külön fel van osztva 6+rüki re h jól be lehessen rakni sebességbe
Jappán autóversenyzõk vagyünk!!!:D:D
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

kleingy írta:Ilyet szeretnél venni vagy elromlott a tied? Bontók?

Egyébként nem éri meg az ötsebességest lecserélni, mert nem kapsz egy plusz sebességet, hanem a 4-5 van csak felosztva 4-5-6-ra, tehát többet eszik vele a kocsi és jobban pörög, plusz többet kell vele emiatt gépészkedni (ha jól rémlik, amit mondtak).
Ezzel nem értek egyet sajnos.
4AGE-re tökéletes megoldás. Jobban is figyaszt vele és 6-osban országtúon autópályán kevesebbet is pörög.
F-es motoroknál igaz, hogy az 5 fokozat van nagyjából elosztva 6-ra, de 4AGE-nél közeltsem.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Pacsker írta:Ezzel nem értek egyet sajnos.
4AGE-re tökéletes megoldás. Jobban is figyaszt vele és 6-osban országtúon autópályán kevesebbet is pörög.
F-es motoroknál igaz, hogy az 5 fokozat van nagyjából elosztva 6-ra, de 4AGE-nél közeltsem.
Ezt nem tudtam! :roll: :) Akkor ezért nem javasolták nekem (4EFE moci) 8)
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
Ghee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ghee »

Valakinek volt már olyan, hogy a gázpedál enyhén akadozva (reszelõsen) járt? Nekem elõzõ OFF-autómban ekkor a gázbowden cseréje segített, de most, a márkaszervizzel beszélve telefonon, azt mondták, megnézik, "lehet, hogy csak kenni kellene".
Kenni? Gázbowdent? Mivel? Kenés után nem szedi össze a koszt? Nincs a bowdennek teflonos bevonata, ami esetleg lekopott? (Amúgy meg kissé nyúlt állapotú is.)

Nem lenne érdemesebb kapásból cserélni, mert egyre jobban idegesít váltásnál és elindulásnál valamint finom mozdulatoknál, hogy nem tudom olyan finomsággal adagolni neki a gázt.

Milyen árban lehet ennek cseréje (csak, ha a komplett cseréje mellett döntenék)?
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
Válasz küldése