Nos, a motor így nézett ki valamikor télen (velem együtt, mert ugye az állatok télen is motoroznak

):
ekkor mentem elõször a motorral, méghozzá lámpa nélkül, és még vagy 15 km volt hazáig
Aztán a 80-as motorja tönkrement, eladtam.
Sokáig állt, fázott, a sót nem mostam le róla, így rozsdált is. Aztán elkezdtem alkatrésznek árulni. Megvettek ezt-azt róla, ment a biznisz.
Pár hete szereztem bele egy nagyobb blokkot. Természetesen hivatalooos...
Ekkor már így nézett ki a váz, bár a tank + ülés azért még megvan, így annyira nem vészes hiányosságot tekintve:
Anyucikám ügyesen, szépen megpucolta nekem a blokkot
Így elkezdõdött a házasítás:
Nem teljesen passzol bele, pl. a vízhûtésnek csináltatnom kéne egy másik segédkeretet.
Szopt@m kicsit (nemkicsit) a kapcsolási rajzzal, egyszerûen semmit nem tudtam kiolvasni... Birkát is zaklattam kicsit, ezúton is köszönöm a segítséget!
Hajnali egykor már marha ideges voltam, így átszerkesztettem:

Enyhén jobb.
Ma végre sikerült elindulnom a dzsungelbe, így nagyjából helyrepofoztam a kábeleket. Végén persze elakadtam, eléggé kesze-kuszaság lett nekem.
Így állok ma:
Holnap megyek a gyújtáskapcsolóért, zár alapján csináltak nekem kulcsot.
Egy barátom segített megcsinálni a repedt mûszerfalat.
Mivel szépen haladtam a kábelezeléssel, persze kell némi szívás is... Kiderült, hogy a karburátor nem fér be a henger és a váz közé... Ki kell fordítanom valahogy a karbit.