gyoma írta:Sziasztok!
Örülök,hogy "rátok találtam"
1hónapja vettem, egy corolla-t 99-es évjárat 1332cm3 4E-FE motorral,
amire ráfér a felújítás!
Ehhez szeretnék segítséget,jó ötleteket kérni...
Ami most a legfontosabb lenne,az egy olaj szivattyú... ki kopott,a tengelye,és ereszti az olajat!
létezik hozzá,jó minõségû utángyártott?
a gyárinak,meg sem merem kérdezni az árát![]()
Elõre is köszönöm,a segítséget!
Üdv: Gábor
E11 alkatrészek (1997-2002)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Késmárk utcai bontó.
1500.- darabra.
1500.- darabra.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Mindenbe elvileg.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Sziasztok!
@Pacsker: Te szoktál Corikat szétbombázni
, a segítségedet kérném. Az ajtókárpiton belül lévõ, üléshuzattal egyezõ anyagú betétek egyszerûen kiszedhetõk és visszatehetõk-e az ajtóból sérülés nélkül? Kárpitoztatni szeretném ugyanis (bár még kárpitosom sincs).
Volt, aki azt mondta, hogy forrasztva van, volt aki azt, hogy szét se lehet szedni roncsolás nélkül.
És még egy kérdésem lenne @mindenki: angol E11 középkonzolban van nekem egy 2 din-es rekeszem, amibõl a második is meghótta magát, ezt szeretném vmi tartósabb verzióra lecserélni. Pl 2 db 1 din-es tárolórekeszre.
Van-e vkinek ilyenje (bármilyen belevaló 1 din-es tároló, ami nem lóg ki a mûszerfalból), illetve hogy milyen néven érdemes ezt keresni a bontóban és milyen ár lehet ezekért reális.
Kb ilyesmit keresnék (mindegy, hogy CD tartó vagy sima, ajtós kis fakk, lényeg hogy ne törjön le az ajtó mint a nagynál).
http://www.toyotaklub.hu/imgput.php?fna ... c01138.jpg (ez az enyém, az ajtó megint leszakadt)
http://www.nairaland.com/attachments/15 ... 0d3a4ff80c
http://www.baseline-vertrieb.de/images/ ... 84---1.jpg
http://www.baseline-vertrieb.de/images/ ... 24437a.jpg
Vajon az univerzális kilógna a mûszerfal síkjából vagy simán beépíthetõ, csinált már vki ilyet?
Köszi!
Gyöngyi
@Pacsker: Te szoktál Corikat szétbombázni
És még egy kérdésem lenne @mindenki: angol E11 középkonzolban van nekem egy 2 din-es rekeszem, amibõl a második is meghótta magát, ezt szeretném vmi tartósabb verzióra lecserélni. Pl 2 db 1 din-es tárolórekeszre.
Van-e vkinek ilyenje (bármilyen belevaló 1 din-es tároló, ami nem lóg ki a mûszerfalból), illetve hogy milyen néven érdemes ezt keresni a bontóban és milyen ár lehet ezekért reális.
Kb ilyesmit keresnék (mindegy, hogy CD tartó vagy sima, ajtós kis fakk, lényeg hogy ne törjön le az ajtó mint a nagynál).
http://www.toyotaklub.hu/imgput.php?fna ... c01138.jpg (ez az enyém, az ajtó megint leszakadt)
http://www.nairaland.com/attachments/15 ... 0d3a4ff80c
http://www.baseline-vertrieb.de/images/ ... 84---1.jpg
http://www.baseline-vertrieb.de/images/ ... 24437a.jpg
Vajon az univerzális kilógna a mûszerfal síkjából vagy simán beépíthetõ, csinált már vki ilyet?
Köszi!
Gyöngyi
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bevallom E11 ajtókárpitját annyira nem figyeltem meg. Azt tudom, hogy a legtöbb (ha nem is az összes) Corolla-ban az ajtókárpitokbab szövet-plüss-bõr és mûbõr anyagok varrva és ragasztva vannak géppel. Lehet az E11ben már csak ragasztva, de szerintem roncsolás nélkül nem lehet szétszedni. Bár ez csak tipp.
Kis 2 DIN-es ajtócskám nekem is csak törött sarkú van. Típusbetegség, mint a könyöklõ zsanérja. Vigyázni kell rá, vagy kitalálni a feszülés okát és szivacsozni, könnyíteni... Mélyrehatóbban még nem foglalkoztam vele. Szerintem a felsõ rádió helybe építtesd be a fedlzeti compuetres faceliftes egységet. A rekesz helyére meg rakj be egy Toyota 2 Dines Mp3-as Cd-s, rádiós kazis fejegységet.
Ha ez nylíván sok utánajárásba és pénzbe kerülne, akkor van sok sok 1 és két dines, sõt fél dines tároló rekesz, pohártartó, díszbetét. Nem tartom kizártnak, hogy be lehet aplikálni oda ezeket, azonban kell leleményesség, vagy utánajárás. Toyotának sok sok 2 dines felfogató lemeze van a különbözõ típusokba. Ez az egységek jobb és bal oldalán található össze vissza hajlított furkált méretpontos felfogató lemez. Bontókban gondolom ebbõl is van egy kukányi. Ha ügyes vagy, találsz olyat, ami majd pont kiadja, ha nem, akkor kell egy kis varia.
De megoldható! Nekem is a 2 DIN helyén egy Pio 1 DIN-es rádió, egy fél din magas ST18-as Celica pohártartó és egy E10 fél dines dísztakaró van. Nem is csúnya.
E-bayen minden van. Beépítõ keretek, lemezek, csíkok, pohártartók, különbözõ méretû rekeszek. Írd eb, hogy Toyota 2 DIN és válogathatsz. Szerintem ha bemész a Késmárkba vagy vmelyik bontóba, ott is lehet guberálni. A tiedbõl vedd ki a mostani nagy rekeszt és mindenképpen sétálj ki és próbálj oda mindent.
Olyannal már találkoztam, hogy mélységre valami nem fért el a fûtéselemek, vagy az ECU miatt. Erre figyelj, nehogy kilógjon!
Kis 2 DIN-es ajtócskám nekem is csak törött sarkú van. Típusbetegség, mint a könyöklõ zsanérja. Vigyázni kell rá, vagy kitalálni a feszülés okát és szivacsozni, könnyíteni... Mélyrehatóbban még nem foglalkoztam vele. Szerintem a felsõ rádió helybe építtesd be a fedlzeti compuetres faceliftes egységet. A rekesz helyére meg rakj be egy Toyota 2 Dines Mp3-as Cd-s, rádiós kazis fejegységet.
Ha ez nylíván sok utánajárásba és pénzbe kerülne, akkor van sok sok 1 és két dines, sõt fél dines tároló rekesz, pohártartó, díszbetét. Nem tartom kizártnak, hogy be lehet aplikálni oda ezeket, azonban kell leleményesség, vagy utánajárás. Toyotának sok sok 2 dines felfogató lemeze van a különbözõ típusokba. Ez az egységek jobb és bal oldalán található össze vissza hajlított furkált méretpontos felfogató lemez. Bontókban gondolom ebbõl is van egy kukányi. Ha ügyes vagy, találsz olyat, ami majd pont kiadja, ha nem, akkor kell egy kis varia.
De megoldható! Nekem is a 2 DIN helyén egy Pio 1 DIN-es rádió, egy fél din magas ST18-as Celica pohártartó és egy E10 fél dines dísztakaró van. Nem is csúnya.
E-bayen minden van. Beépítõ keretek, lemezek, csíkok, pohártartók, különbözõ méretû rekeszek. Írd eb, hogy Toyota 2 DIN és válogathatsz. Szerintem ha bemész a Késmárkba vagy vmelyik bontóba, ott is lehet guberálni. A tiedbõl vedd ki a mostani nagy rekeszt és mindenképpen sétálj ki és próbálj oda mindent.
Olyannal már találkoztam, hogy mélységre valami nem fért el a fûtéselemek, vagy az ECU miatt. Erre figyelj, nehogy kilógjon!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Nagyon köszönöm a kimerítõ választ. Jaja, akkor sanszos, hogy ragasztott lesz. Na sebaj, csak visszaragasztom majd...
Így van, a bal zsanér mondta be az unalmast megint. A felsõ részbe azért nem akarnám a fed. compot, mert csak a hõmérsékletet (vagy idõt vagy mit) tudná mutatni, annak meg nincs értelme (4E-FE-ben nincs bekábelezve és átalakítani sem lehet, hogy fed.comp adatokat mutasson).
Asszem rászánok akkor egyszer egy napot és tényleg elmegyek a késmárk utcai bontóba. Az e-bay-jel az a bajom, hogy félek, nem lesz pontos (felfogató és kilógás miatt), így nem merek rendelni. Na meg nem is tudom, pontosan hogy keressek rá erre a sok mindenre, még magyarul is nehéz (rekesz és tároló jutott csak eszembe).
Na keresek cuccokat és linkelek majd nektek, hogy mi a véleményetek.
Asszem lassan tényleg szét kell kapnom a kocsit (hogy fog a zuram örülni ennek
).
A te applikálásodról tudnál esetleg mutatni fotót?
Mindenképp azt szeretném, hogy gyárinak tûnjön a megoldás, tehát ne legyen látható, ha esetleg faragni kell.
Így van, a bal zsanér mondta be az unalmast megint. A felsõ részbe azért nem akarnám a fed. compot, mert csak a hõmérsékletet (vagy idõt vagy mit) tudná mutatni, annak meg nincs értelme (4E-FE-ben nincs bekábelezve és átalakítani sem lehet, hogy fed.comp adatokat mutasson).
Asszem rászánok akkor egyszer egy napot és tényleg elmegyek a késmárk utcai bontóba. Az e-bay-jel az a bajom, hogy félek, nem lesz pontos (felfogató és kilógás miatt), így nem merek rendelni. Na meg nem is tudom, pontosan hogy keressek rá erre a sok mindenre, még magyarul is nehéz (rekesz és tároló jutott csak eszembe).
Na keresek cuccokat és linkelek majd nektek, hogy mi a véleményetek.
Asszem lassan tényleg szét kell kapnom a kocsit (hogy fog a zuram örülni ennek
A te applikálásodról tudnál esetleg mutatni fotót?
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
kleingy írta:Nagyon köszönöm a kimerítõ választ. Jaja, akkor sanszos, hogy ragasztott lesz. Na sebaj, csak visszaragasztom majd...![]()
![]()
Így van, a bal zsanér mondta be az unalmast megint. A felsõ részbe azért nem akarnám a fed. compot, mert csak a hõmérsékletet (vagy idõt vagy mit) tudná mutatni, annak meg nincs értelme (4E-FE-ben nincs bekábelezve és átalakítani sem lehet, hogy fed.comp adatokat mutasson).
Asszem rászánok akkor egyszer egy napot és tényleg elmegyek a késmárk utcai bontóba. Az e-bay-jel az a bajom, hogy félek, nem lesz pontos (felfogató és kilógás miatt), így nem merek rendelni. Na meg nem is tudom, pontosan hogy keressek rá erre a sok mindenre, még magyarul is nehéz (rekesz és tároló jutott csak eszembe).
Na keresek cuccokat és linkelek majd nektek, hogy mi a véleményetek.![]()
![]()
Asszem lassan tényleg szét kell kapnom a kocsit (hogy fog a zuram örülni ennek).
A te applikálásodról tudnál esetleg mutatni fotót?Mindenképp azt szeretném, hogy gyárinak tûnjön a megoldás, tehát ne legyen látható, ha esetleg faragni kell.
Ha van idõm, megnézhettem, mit lehet vele csinálni, Akár Érden, vagy Pesten, Róna utcában (ott dolgozom)
E11-esem volt, plusz autóvillamossági szerelõ vagyok...
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Sajnos a fed komp, az nehéz dió, mert 2000 elõtt még komputer kiolvasás is csak gyári cuccal volt lehetséges.kleingy írta:Ezt a fed. compra írtad?Yautja írta:Ha van idõm, megnézhettem, mit lehet vele csinálni, Akár Érden, vagy Pesten, Róna utcában (ott dolgozom)
E11-esem volt, plusz autóvillamossági szerelõ vagyok...
A kárpitra gondoltam, de középkonzolt is megnézhetem, mit lehetne vele kezdeni.
Az én E11-esembe bírta, én a középsõ kartámasz, tároló dobozának a tartója volt törött...
A fed. comppal, mit szeretnél?
- Balyy
- Visszajáró

- Hozzászólások: 107
- Csatlakozott: 2010 ápr. 10, 02:19 pm
- Tartózkodási hely: Salgótarján
Halihó!
Most bontottam szét egy fél AE111-t.
A motoron kívül mindent eladnék.
Némi ízelítõ:
Torony

Féltengely

Toronymerevítõ

Szervószivattyú

Klímakompresszor

Váltó (5 sebességes)


Ezeken kívül van még sok minden. Mindenrõl nem tudok képet csinálni.
Érdeklõdj.
elérhetõségek:
sipisupi@chello.hu
06-20-220-94-87
Megtaláltok performance tuning fórumon is. (AE86 fórum)
Új vagyok a fórumon úgyh némi bemutatkozás lehet illendõ lenne.
AE86 tulaj vagyok. Az autó elõzõ tulaja úgy látom fórumozott. (AWM-133)
Eredetileg SR5 volt a verda mostmár full GT. A Bt is ebbe a verdába fog menni ha minden jól megy.
Most bontottam szét egy fél AE111-t.
A motoron kívül mindent eladnék.
Némi ízelítõ:
Torony

Féltengely

Toronymerevítõ

Szervószivattyú

Klímakompresszor

Váltó (5 sebességes)


Ezeken kívül van még sok minden. Mindenrõl nem tudok képet csinálni.
Érdeklõdj.
elérhetõségek:
sipisupi@chello.hu
06-20-220-94-87
Megtaláltok performance tuning fórumon is. (AE86 fórum)
Új vagyok a fórumon úgyh némi bemutatkozás lehet illendõ lenne.
AE86 tulaj vagyok. Az autó elõzõ tulaja úgy látom fórumozott. (AWM-133)
Eredetileg SR5 volt a verda mostmár full GT. A Bt is ebbe a verdába fog menni ha minden jól megy.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szia!
Örülünk, hogy ide is regisztráltál! Remélem a kapós cuccokat sikerül hamar eladnod. Próbálok benne segíteni. Írtam mailt!
Amit elfelejtettem kérdezni, hogy a váltó netán 6-os?
Örülünk, hogy ide is regisztráltál! Remélem a kapós cuccokat sikerül hamar eladnod. Próbálok benne segíteni. Írtam mailt!
Amit elfelejtettem kérdezni, hogy a váltó netán 6-os?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
