Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836 Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Hozzászólás
Szerző: Bruce E9 » 2010 márc. 10, 10:20 am
Attila írta: kiváncsi vagyok az autóra mert eddig a Krisztián GTi-je volt számomra a legszebb kivûl de arra is ráférne egy motor csere
pedig láttam nagyon méricskélted a hátsó szárny hézagjait!
Motorcserében egyenlõre még nem gondolkodom.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Attila
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181 Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am
Hozzászólás
Szerző: Attila » 2010 márc. 10, 11:04 am
Ja mert a melletted álló szürkén nem ért végig a szárny a csomagtartón ami furcsa volt!
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Biagio
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864 Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Hozzászólás
Szerző: Biagio » 2010 márc. 10, 02:01 pm
Attila írta: Ja mert a melletted álló szürkén nem ért végig a szárny a csomagtartón ami furcsa volt!
Furcsa, de úgy marad!
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
Attila
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181 Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am
Hozzászólás
Szerző: Attila » 2010 márc. 10, 02:07 pm
Szerintem azért eszik annyit a tied
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Biagio
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864 Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Hozzászólás
Szerző: Biagio » 2010 márc. 10, 07:20 pm
Igen én is attól félek!
Miért sokat eszik....?
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
Matenak
Visszajáró
Hozzászólások: 92 Csatlakozott: 2009 júl. 30, 09:03 pm
Hozzászólás
Szerző: Matenak » 2010 márc. 15, 09:43 am
1.3-as karbisba mennyi olaj kell és milyen, 10W40?
Váltója 5 sebességes, abba milyen és mennyi olaj kell? Sajna nincs hozzá egy jó szerelési könyvem ahol mindez le lenne írva.
köszi,
m
Attila
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181 Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am
Hozzászólás
Szerző: Attila » 2010 márc. 15, 09:48 am
az olaj gyártók oldalán szokott lenni kalkulátor!
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Attila
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181 Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am
Hozzászólás
Szerző: Attila » 2010 márc. 15, 09:52 am
A motorba 10W40 kell és 3.5 liter
a váltóba meg 75W90 GL4.5 2.5 liter
Nekem van egy liter castrol valtó olajam ami eladó és tudok hozni még a nagykerbõl ha érdekel!
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Matenak
Visszajáró
Hozzászólások: 92 Csatlakozott: 2009 júl. 30, 09:03 pm
Hozzászólás
Szerző: Matenak » 2010 márc. 15, 11:18 am
Köszi, de van Castrol-om, a saját autómban mindig ezt használom és 4800ft/ 4 liter.
ennél olcsóbban nem hiszem, hogy tudnék szerezni.
köszi az infókat!
Matenak
Visszajáró
Hozzászólások: 92 Csatlakozott: 2009 júl. 30, 09:03 pm
Hozzászólás
Szerző: Matenak » 2010 márc. 15, 06:54 pm
Jah váltóolajat írtad, bocsi. Na az nincs, de én fehérváron vagyok, majd szerválok itt valahonnan.
kösziu
Matenak
Visszajáró
Hozzászólások: 92 Csatlakozott: 2009 júl. 30, 09:03 pm
Hozzászólás
Szerző: Matenak » 2010 márc. 16, 12:59 am
Csak még egy gyors kérdés, hogy ne érhessen meglepetés. Olajleeresztõ csavar ugye sztenderd, pl. 19-es, mint az én hasonló korú Celicámban?
köszi,
m
Attila
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181 Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am
Hozzászólás
Szerző: Attila » 2010 márc. 16, 10:14 am
A motornál ha jól emlékszem 14 de a váltónál nem emlékszem de szerintem nagyobb mint 19! viszont az biztos hogy sima 6 lap fejû az is!
A váltó és a motor legyen jó meleg mikor le ereszted!
Nekem meleg váltóval is kb 2-3 deci benn maradt mert olyan sûrû tud lenni hogy nem tud kifolyni fõleg ilyen hidegben! Hagy sokáig csöpögni!
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Matenak
Visszajáró
Hozzászólások: 92 Csatlakozott: 2009 júl. 30, 09:03 pm
Hozzászólás
Szerző: Matenak » 2010 márc. 16, 10:47 am
ok, köszi, csináltam már jóár autón, csak mindig leellenõrzöm az ilyen csavar dolgokat elõre, biztos ami biztos.
A betöltõ sztem 22-es lesz, régen a Japók nagyon szerették a páros csavarokat.... minden 14, 12, 10....
Köszi!
Attila
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181 Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am
Hozzászólás
Szerző: Attila » 2010 márc. 16, 10:59 am
hát igen a régi szép idõkben 3-4 villás kulcs meg dugókulcs segítségével bármit kicserélhettél!
Nekem is van 3 villás kulcsom meg egy hajlított egy csavarhúzóm a kocsiban és mindenre elég!
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Pacsker
Site Admin
Hozzászólások: 23971 Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:
Hozzászólás
Szerző: Pacsker » 2010 márc. 17, 03:24 pm
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan
felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó
építés alatt (4AGE)