iridium írta:Sziasztok!
Nem igazán ismerem itt a fórumozást, még csak most regisztráltam, de máris lenne egy kérdésem:
Nekem egy kék 92es Corollám van amihez keresek Budapesten hozzáértõ szerelõt aki az elektromos részét is ismeri a motoron kívül..
Viszonylag sürgõs lenne, mert évek óta elõször fordult elõ, hogy nem indult el többszöri indítózás után sem az autóm.(lehet, hogy rosz benzint tankoltam bele vagy a riasztó mondta fel a szolgálatot).
Elõre is köszi!
Iridium
Segítség kellene!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Keresd meg a fórumon Szullosz tagunkat!
Õ talán tud segíteni, ha van ideje.
Õ talán tud segíteni, ha van ideje.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
Tanácsot szeretnék kérni: szét szeretném bontani az ajtókat (E9 Liftback), hogy kicsit kipucolhassam az elektromos ablakemelõket, mivel elég nehezen járnak fel-le. Mi sorrend, és van valami különleges dolog amire figyelni kell? Elég csak egy szimpla olajozás, vagy van valamilyen kopó alkatrész amit esetleg cserélni kell?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Elõször pucolj ki minden sínt, görgõt, fogaskereket és utána zsírozd, ne olajozd.
Sokat fog segíteni, ha a két oldalsó vezetõ sín jl van belõve!
Sokat fog segíteni, ha a két oldalsó vezetõ sín jl van belõve!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Ügyes!Pacsker írta:Elõször pucolj ki minden sínt, görgõt, fogaskereket és utána zsírozd, ne olajozd.
Sokat fog segíteni, ha a két oldalsó vezetõ sín jl van belõve!
Ez kb. olyan válasz, mint a f.i.a.t. javítási útmutatókban:
Izzó csere:
- szerelje ki a lámpatestet
- cserélje ki a hibás izzót
- összeszerelés a szétszereléssel ellentétes sorrendben
Az hogy hogyan, nem fontos...
Szabber
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Kérdésem lenne a következõ:
ma mûszeregységet cseréltem a diesel E9-be, hogy szebb legyen. Az eredeti nem fordulatszámmérõs, ez az új igen. Természetesen berakva minden mûködött csak a fordulatszámmérõ nem. Elvileg a fordulatszámot is elektronikus úton kapja a fordulatszámmérõ, már csak az a kérdés, hogy a diselekben is elõ van-e készítve a jel hozzá. Vagy valami biztosíték hiányzik hozzá. Valaki tudja, hogy honnan lehetne fordulatszám jelet venni a dieselnél?
Egyébként sokkal szebb ez az óra, feldobja a belsõt.
Ami még érdekesség, hogy ez az óra is külön életet él, indulástól számítva kb. 15 másodperc, vagy 200 méter után kezdi mutatni a sebességet, esetleg ez is spirál problémát jelez? Az elõzõ órával ilyen baj nem volt.
Még egy érdekesség: az új mûszeregységben nincs izzítás visszajelzõ, lehet így nem is izzít? Na ez majd kiderül, ha reggel hidegen nem indul úgy, akkor ez az egész csere nem vált be, akkor lesz egy eladó
ma mûszeregységet cseréltem a diesel E9-be, hogy szebb legyen. Az eredeti nem fordulatszámmérõs, ez az új igen. Természetesen berakva minden mûködött csak a fordulatszámmérõ nem. Elvileg a fordulatszámot is elektronikus úton kapja a fordulatszámmérõ, már csak az a kérdés, hogy a diselekben is elõ van-e készítve a jel hozzá. Vagy valami biztosíték hiányzik hozzá. Valaki tudja, hogy honnan lehetne fordulatszám jelet venni a dieselnél?
Egyébként sokkal szebb ez az óra, feldobja a belsõt.
Ami még érdekesség, hogy ez az óra is külön életet él, indulástól számítva kb. 15 másodperc, vagy 200 méter után kezdi mutatni a sebességet, esetleg ez is spirál problémát jelez? Az elõzõ órával ilyen baj nem volt.
Még egy érdekesség: az új mûszeregységben nincs izzítás visszajelzõ, lehet így nem is izzít? Na ez majd kiderül, ha reggel hidegen nem indul úgy, akkor ez az egész csere nem vált be, akkor lesz egy eladó
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Birka
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Elvileg a régebbi dízeleknél vagy az adagolóról, vagy a generátorról veszi a fordulatszámjelet.Bruce E9 írta: Valaki tudja, hogy honnan lehetne fordulatszám jelet venni a dieselnél?
Ha eddig izzított, akkor egy múszeregység cserétõl nem romlik el neked!Bruce E9 írta: Még egy érdekesség: az új mûszeregységben nincs izzítás visszajelzõ, lehet így nem is izzít?
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
izzítási kérdés megoldódott, most egy motort imitáló sárga jel világít izzítás gyanánt (mivel ez benzinesbõl való óra)birka007 írta:Elvileg a régebbi dízeleknél vagy az adagolóról, vagy a generátorról veszi a fordulatszámjelet.Bruce E9 írta: Valaki tudja, hogy honnan lehetne fordulatszám jelet venni a dieselnél?Ha eddig izzított, akkor egy múszeregység cserétõl nem romlik el neked!Bruce E9 írta: Még egy érdekesség: az új mûszeregységben nincs izzítás visszajelzõ, lehet így nem is izzít?Max annyi, hogy nincs benne a visszajelzés funkció, hisz az nem dízelbõl van, ugye? Biztos meg kell hogy legyen az is csak össze kell hasonlítani a két mûszercsoportot.
viszont fordulatszám mérésbõl és kijelzésbõl nem léptem elõrébb, de rajta vagyok az ügyön
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Nálam a vízhõfokmérõ van kicsit lefittyedve. Nem hajlandó a feléig elmenni. Mondjuk nem tudom, hogy egyáltalán el kell e mennie.Bruce E9 írta:Üzemanyag szint mutatóval kapcsolatban járt már úgy valaki, hogy önálló életet kezdjen élni. Hol mutat jól, hol félig, hol teljesen 0-t. Ez a dízelnél jött elõ mostanában. Szerintetek mitõl lehet, hogy mûködik?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
E10-nél és E11-nél azt tapasztaltam, hogy nem megy el félig a vízhõfok, úgyh Bubi szerintem semmi gond!
Bruce!
Nem találkoztam ilyen problémával még E9-nél és nem is tudom mi lehet a probléma.
Apu Béjemvéjénél. Volt ilyen gond. Ott õscsicska módon van megoldva a mutató testelése. Egy forrasztás és azóta jó! Lehet nálad is testgond lesz...
Haj Rá!
Bruce!
Nem találkoztam ilyen problémával még E9-nél és nem is tudom mi lehet a probléma.
Apu Béjemvéjénél. Volt ilyen gond. Ott õscsicska módon van megoldva a mutató testelése. Egy forrasztás és azóta jó! Lehet nálad is testgond lesz...
Haj Rá!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
A testgondot hol érted, az üzemanyag szintjelzõ készülék körül kutakodjak, vagy a mutató (mûszer) körül?Pacsker írta:E10-nél és E11-nél azt tapasztaltam, hogy nem megy el félig a vízhõfok, úgyh Bubi szerintem semmi gond!
Bruce!
Nem találkoztam ilyen problémával még E9-nél és nem is tudom mi lehet a probléma.
Apu Béjemvéjénél. Volt ilyen gond. Ott õscsicska módon van megoldva a mutató testelése. Egy forrasztás és azóta jó! Lehet nálad is testgond lesz...
Haj Rá!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tudom, buta kérdés, de a Dieselt nem lehet kivillogtatni? (E8-ba is van olyan, ami nem diag csatis és mégis.)
Szerintem mûszeregység hátulján keres a problémát. Talán a nyákfóliának a repedése. Aztán lehet kábeltörés, de elõtte nézd mega hátsó ülés alatt is a kábeleket. A csatiját tisztítsd meg, fújd be és nézd meg a hátsó ülõlap közepén, ahol lemennek a padló fele a kábelek, hogy ott nincs-e kidörzsölés, szakadás. Szokott feszülni általában.
Szerintem mûszeregység hátulján keres a problémát. Talán a nyákfóliának a repedése. Aztán lehet kábeltörés, de elõtte nézd mega hátsó ülés alatt is a kábeleket. A csatiját tisztítsd meg, fújd be és nézd meg a hátsó ülõlap közepén, ahol lemennek a padló fele a kábelek, hogy ott nincs-e kidörzsölés, szakadás. Szokott feszülni általában.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
