Akkor én is mélyen hallgatok. Atom láma voltam. Bár volt egy kis fps gondom is. Ha sokan voltunk, úgy 19 fps körül mozgott a game.sprintike írta:"
Na, én a sajátjaimmal elõ sem merek hozakodni.... ....elsõ szaksz: rengeteg, második szakasz nagyon rengeteg, harmadik szakasz rettentõen sok...
"
![]()
Yo volt a tegnapi pörgés.Sorry,hogy már nem mentem vissza csak bealudtam
![]()
![]()
Legközelebb.Egyébként tegnap rekordot mentem.1:27:40!!!(assszem)
Live For Speed / egyéb szimulátor szoftverek
1.4 D4D 8 szelep, SOHC, közvetlen common rail, intercoolerrel
Itt bárki megtalálhat:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=45331
Itt bárki megtalálhat:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=45331
Délutáni unalmamban csaptam össze ezt a kis apróságot. Ha vkinek megtetszik, használja nyugodtan.
http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users ... _ninja.jpg
http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users ... _ninja.jpg
1.4 D4D 8 szelep, SOHC, közvetlen common rail, intercoolerrel
Itt bárki megtalálhat:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=45331
Itt bárki megtalálhat:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=45331
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A múltkori multis laggolás miatt elnézést kérek. A szolgáltatóm szarozik pár napja és arról én tehettem.
Rajta vagyok a csesszegetésen és, hogy javítsák meg.
Rajta vagyok a csesszegetésen és, hogy javítsák meg.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Mostanában néha nyitok servert!
Nézegessétek!
Idõ rekordok:
Elsõ kör :
1. szakasz 34:25
2. szakasz 1:05:53
3. szakasz 1:31:50
Gyors kör:
1. szakasz 28:32
2. szakasz 59:59
3. szakasz 1:25:20

Nézegessétek!
Idõ rekordok:
Elsõ kör :
1. szakasz 34:25
2. szakasz 1:05:53
3. szakasz 1:31:50
Gyors kör:
1. szakasz 28:32
2. szakasz 59:59
3. szakasz 1:25:20
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Info
Hello Õrültek!
Szoktatok azzal szórakozni, hogy konkrét paraméterek alapján "lemodelleztek" autókat?
Nekem sikerült egy nagyondurvát csinálnom az Y verzióval. Ahhoz lehet, ugye LFS tune-t begerjeszteni. Próbálgattam a W124 500 E-t elõállítani, köbcenti, nyomaték, lóerõ, kilógram/ lóerõ. Minden stimmelt aztán rágerjedtem a kipuffogó hangolásra. Sehogy sem jött össze a hang, úgyhogy beállítottam az adatokat a közel 1 literrel kissebb M3 V8 adataira.
Láss csodát, az 500 E kipuffogóbeállítása megszólalásig ( he-he, de tényleg ) hasonlít az eredeti M3 hangra. Kivéve talán, hogy csak 7000-ig pörög a szemétláda.( Ezt annyira nem értem, hogy mért van így) Na mindegy... k...va jó. Imádom.
Rárteszem a slick.exe-t és olyat megyek, hogy besz....tok!
Még valami. A svéd V betûvel kezdõdõ márkának megjelent egy ilyen koncepció autója és hozzá egy játék. Éppen most töltöm le. Kíváncsi vok. hogy milyen....
Na Szasztok! Ez asszem a 150. hozzászólásom
Bú
Szoktatok azzal szórakozni, hogy konkrét paraméterek alapján "lemodelleztek" autókat?
Nekem sikerült egy nagyondurvát csinálnom az Y verzióval. Ahhoz lehet, ugye LFS tune-t begerjeszteni. Próbálgattam a W124 500 E-t elõállítani, köbcenti, nyomaték, lóerõ, kilógram/ lóerõ. Minden stimmelt aztán rágerjedtem a kipuffogó hangolásra. Sehogy sem jött össze a hang, úgyhogy beállítottam az adatokat a közel 1 literrel kissebb M3 V8 adataira.
Láss csodát, az 500 E kipuffogóbeállítása megszólalásig ( he-he, de tényleg ) hasonlít az eredeti M3 hangra. Kivéve talán, hogy csak 7000-ig pörög a szemétláda.( Ezt annyira nem értem, hogy mért van így) Na mindegy... k...va jó. Imádom.
Rárteszem a slick.exe-t és olyat megyek, hogy besz....tok!
Még valami. A svéd V betûvel kezdõdõ márkának megjelent egy ilyen koncepció autója és hozzá egy játék. Éppen most töltöm le. Kíváncsi vok. hogy milyen....
Na Szasztok! Ez asszem a 150. hozzászólásom
Bú
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Lyani
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Igen, evvel én is szoktam játszadozni.
Skyline GTR a legújabb választás, szintén Slickekkel. Beállításon kell még finomítani, de részemrõl kiautózhatatlan.
Mondjuk avval a verzióval amivel én hangolgatok nem teljesen sikerül mondjuk az autó súlyát meg például a seb.fokozatok számát beállítani. De a Le, Nm az mindig tökéletes.
Sok idõt el lehet vele **szbi.
Skyline GTR a legújabb választás, szintén Slickekkel. Beállításon kell még finomítani, de részemrõl kiautózhatatlan.
Mondjuk avval a verzióval amivel én hangolgatok nem teljesen sikerül mondjuk az autó súlyát meg például a seb.fokozatok számát beállítani. De a Le, Nm az mindig tökéletes.
Sok idõt el lehet vele **szbi.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Kedves Corolla Clubosok!
Pár hónapja sikerült regisztráltatnom magam az lfsdrifter.com oldalon, amit lehet hogy néhányan ismertek, mások meg initiladrifters.hu oldalként ismeritek. Az Initial Drifters-nek van egy HVDL (Hazai Virtuális Drift Liga) "szakosztálya", és ennek a keretein belül nyomjuk az Initial Drifters tagjai által gyártott pályákon, ezek a pályák leginkább a honi (Kakucs, Máriapócs, tököl) valós driftpályák hû másai.
Nem olyan vészes driftelni, mint amennyire kívülrõl látszik, és ha gondoljátok tudok erre a célra többféle settinget küldeni bárkinek, aki kéri.
Szeretném, ha a HVDL-en meg tudna jelenni egy CCH csapat. Várom a jelentkezõket!
Pár hónapja sikerült regisztráltatnom magam az lfsdrifter.com oldalon, amit lehet hogy néhányan ismertek, mások meg initiladrifters.hu oldalként ismeritek. Az Initial Drifters-nek van egy HVDL (Hazai Virtuális Drift Liga) "szakosztálya", és ennek a keretein belül nyomjuk az Initial Drifters tagjai által gyártott pályákon, ezek a pályák leginkább a honi (Kakucs, Máriapócs, tököl) valós driftpályák hû másai.
Nem olyan vészes driftelni, mint amennyire kívülrõl látszik, és ha gondoljátok tudok erre a célra többféle settinget küldeni bárkinek, aki kéri.
Szeretném, ha a HVDL-en meg tudna jelenni egy CCH csapat. Várom a jelentkezõket!
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Az alapkoncepció az, hogy van egy Ventrilo nevû kis progi, amin megy a kommunikáció, és a versenyszervezõk adják az instrukciókat. Ezen a programon kívül egy tört X szerver fut, de van még egy tört Z szerver is. Ezeken kívül van egy V is, ami most indult, egyelõre tesztüzemmódban van, ahhz van tweak, de az adminok által generált tweakokkal lehet csak a szerveren nyomulni.
Az XRT-hez az RB26DETT motor van konfigolva, az XRG-hez meg egy SR20DET motor van. A lényeg valszeg az volt, hogy turbós mocik legyenek.
Pontozást az adminok, illetve a független zsûrik végzik. Ugyanazok a szabályok, mint a valós driftversenyeken.
A szükséges beállítások, és a szükséges progik itt megtalálhatóak:
http://initialdrifters.hu/?q=webpage/HVDL_Server_Info
Érdemes a versenyszabályzatot is elolvasni, valamint egy regisztrációt megejteni.
Az XRT-hez az RB26DETT motor van konfigolva, az XRG-hez meg egy SR20DET motor van. A lényeg valszeg az volt, hogy turbós mocik legyenek.
Pontozást az adminok, illetve a független zsûrik végzik. Ugyanazok a szabályok, mint a valós driftversenyeken.
A szükséges beállítások, és a szükséges progik itt megtalálhatóak:
http://initialdrifters.hu/?q=webpage/HVDL_Server_Info
Érdemes a versenyszabályzatot is elolvasni, valamint egy regisztrációt megejteni.
