Lassan be kellene indítanon a gólyaláb projektet amirõl a ringen beszéltünk.
Van v.mi ötleted, honnan hogyan és hová vigyem?
Marci
nem emlékszem, hogy pontosan mit is beszéltünk. Hogy 4 új gólyaláb bontóból és azokat rommá keményteni, aztán ring elõtt átdobni õket?
Pályázáshoz tényleg ez az egyik legfontosabb. A motorod miatt féket nem kell piszkálni, de én nem felejteném a helyedbe, amit nem gyõzök elégszer hangsúlyozni, hogy egy 15-16-os felnit vegyél akár használtat /45-ös /50es gumikkal. Tudom, hogy a mostaniak új gumik, de a mostani ballonosak kanyarba úgy nyalódnak, dõlnek, hogy nagyon sokat vesztessz emiatt a kanyarsebességedbõl.
Gólyalábból meg bontóból vagy pl innen http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz& ... 373017&s=1
Fontos, hogy neked akár a már rossz lengéscsillapitójuak is jók (jó alkudási alap(, mert úgyis kell vinned õket keményittetni. Rugóban is lehet tudok segiteni.
Mennyi egy szett Andrew? 20 Bencénél?
Ha csak a rugót és felnit cserélek akkor már a karosszériadõlés csökken?
Lehet, hogy nem keményíttetném fel a gátlókat nagyon, hanem csak, majd ha csereérettek lesznek, vagy, 1-2 év múlva vennék újakat.
A kiszerelõs beszerelõs játék nálam nem igazán mûkszik.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Van valakinek fogalma, hogy hol jutok hozzá olyan alkatrészhez ami az elsõ fékbetétek külsõ felén van? Valaki úgy hívja, hogy rezgéscsillapító lemez. A szerelõ szerint ez pattintva van. A TOYOTA szervíz szerint elválaszthatatlan, ragasztott tartozéka a gyári fékbetétnek. Az utángyártott betéteken - azt mondják - nincs.
Valaki tud segíteni?
Elõre is köszi,
Marci
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
vennék karcmentes elsõ és hátsó matt fekete (durva felületû, nem sima tapintású) lökhárítót.
gondolom nem nagyon van, de egy próbát megér. fõleg hátsó kellene
Van valakinek fogalma, hogy hol jutok hozzá olyan alkatrészhez ami az elsõ fékbetétek külsõ felén van? Valaki úgy hívja, hogy rezgéscsillapító lemez. A szerelõ szerint ez pattintva van. A TOYOTA szervíz szerint elválaszthatatlan, ragasztott tartozéka a gyári fékbetétnek. Az utángyártott betéteken - azt mondják - nincs.
Valaki tud segíteni?
Elõre is köszi,
Marci
Helló!
Az új betéteken jellemzõen ragasztott, de a tiedhez rendelhetõ márkaszervizben! 5~6 pénz...
Tegnap kicseréltem a (99-es 1.3 4E-FE) Harmony felszereltségû Corollám mûszerfalát a fordulatszámmérõs típusra.Szerencsére a fordulatszámmérõ jeladója be volt húzva és minden egyéb mûködik. Egyedül a külsõ hõmérõ nem kap jelet(szerintem) mert e -E jelenik meg.
Megtudná mondani valaki hol lehet a külsõ hõmérõ érzékelõje.
Ha valakit érdekel a régi mûszerfal írjon! Nem Fordulatszám mérõs!!
Valaki tud olyan helyet, ahol utángyártott pollenszûrõt lehet venni E11-hez? Az armafilt-nél voltam, de ott csak az eggyel utána lévõ generációhoz volt, ami állítólag nagyobb mint az E11-é...
Az egész motor még megvan. Ha netán nagy baja lenne a tiednek. Az elsõ fékpofák szirszarjai is lehet megvannak. Na meg a servod-hoz is ha kell vmi. Hívd fel szerintem! Nagyon jó árakat mond mindenre. Mélyen bontós alatt!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Az egész motor még megvan. Ha netán nagy baja lenne a tiednek. Az elsõ fékpofák szirszarjai is lehet megvannak. Na meg a servod-hoz is ha kell vmi. Hívd fel szerintem! Nagyon jó árakat mond mindenre. Mélyen bontós alatt!
Már beszéltem vele egyszer, akkor kiderült, hogy a fék nem ok. A motor érdekes lehet? Azóta nem változtak az alkatrészeken, trafó servószivattyú stb? Nomeg a baranyamegyébõl csak is postai utánvéttel zsákbamacskát...
Azért köszi, most biztos csuklik valakim. Vagy majd én... ( (tudodmikornézekmegnekedmégegyszerakámitisbubidisc)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Az egész motor még megvan. Ha netán nagy baja lenne a tiednek. Az elsõ fékpofák szirszarjai is lehet megvannak. Na meg a servod-hoz is ha kell vmi. Hívd fel szerintem! Nagyon jó árakat mond mindenre. Mélyen bontós alatt!
Már beszéltem vele egyszer, akkor kiderült, hogy a fék nem ok. A motor érdekes lehet? Azóta nem változtak az alkatrészeken, trafó servószivattyú stb? Nomeg a baranyamegyébõl csak is postai utánvéttel zsákbamacskát...
Azért köszi, most biztos csuklik valakim. Vagy majd én... ( (tudodmikornézekmegnekedmégegyszerakámitisbubidisc)
Ebbõl szerintem szinte semmi nem jó az E11-edhez - rossz helyre került Pacsker hozzászólása (?).
Azt hittem a fék azonos.
A motorjuk biztos, hogy ugyanaz. Reménykedtem, hogy a szervó is talán. EPC-be utána kell nézni. Én nem vetném el
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)