Motorfajták

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Pacsker írta:T-VIS felirat, ha jól sejtem van az injektorodon.
Légtömegmérőd is van?

Ha igen, akkor 115, mint a Magyar 4AGE-k túlnyomó többsége. A tied Bigportos AFM-es
Igen T-Vis-es és ha minden igaz légtömeg mérőm is van.
És mi a külöbség ez és a 130(?)lovas között?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Majd írok egy 4AGE gyorstalpalót valamikor. Vagy megtenné helyettem valamelyik kiokított elvtárs? Bohi? Lyani? :wink:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Pacsker írta:Majd írok egy 4AGE gyorstalpalót valamikor. Vagy megtenné helyettem valamelyik kiokított elvtárs? Bohi? Lyani? :wink:
Áhh, azért arra nem vállalkoznék! Biztos kijavítanál egy pár helyen. De be kell vallanom jól kioktattál (jó értelemben! ) a 4age-kről egyszer út közben anyósról! :wink:
(kb félórás kiselőadás volt) :lol:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Mecsek rallyera menet részesültünkilyenben. Y, Bohi, és jómagam.

Le is vizsgáztunk utána kitűnőre. :D
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

http://www.ae86.hu/2004/01/08/hachi-tor ... ttekintes/

Itt osszeszedtem sacc/kb a 4AGE variansokat mar 5 eve.
Avatar
Actommy
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2008 aug. 19, 02:42 am

Hozzászólás Szerző: Actommy »

XJS írta:http://www.ae86.hu/2004/01/08/hachi-tor ... ttekintes/

Itt osszeszedtem sacc/kb a 4AGE variansokat mar 5 eve.
Kár hogy az enyém nem 140 lovas ahogy a táblázatban van.
Tényleg olajhűtésűek benne a dugattyúk?

őő lehet hogy sztorno miután elolvastam a projectemben az elméleti fejtegetést a motoromról.
Ebben a táblázatban csak MAP os smallport van az enyém meg AFM es.
A kérdés viszont adott a dugattyukról.
Üdvözlettel:
myVIP csapat
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

XJS írta:http://www.ae86.hu/2004/01/08/hachi-tor ... ttekintes/

Itt osszeszedtem sacc/kb a 4AGE variansokat mar 5 eve.

Asszem kicsit megvilágosodtam :lol: :lol: De csak egy kicsit :lol: :lol:
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

sprintike írta:
XJS írta:http://www.ae86.hu/2004/01/08/hachi-tor ... ttekintes/

Itt osszeszedtem sacc/kb a 4AGE variansokat mar 5 eve.

Asszem kicsit megvilágosodtam :lol: :lol: De csak egy kicsit :lol: :lol:
Tovabbi megvilagosodasert erdemes vegigolvasni a linkeken levo oldalakat a cikk vegen. Ja, meg annyi, hogy le adatokon teljesen felesleges rugozni, a JDM motoroknak nincs elerheto DIN vagy SAE adata, es a JS szabvanyok surun valtoznak, az angol forrasok meg ugye a semmivel nem kompatibilis bhp-t hasznaljak, ugyhogy itt maximum internetes szokvanyokrol lehet beszelni, mint pontos adatokrol. Erre remek pelda a silvertop 20V meg a blacktop 20V: mig az elobbit 160js-nek hirdetik, ami valahol 135-145le kozott lehet, a masikat 165js-nek, ami a valosagban is a 160le korul van. Ezert teljesen felesleges belemenni a Hondasokkal netes szajkarates loerocsatakba,mert az o kedvenc peldajuk a B18C3 is csak JDM adattal 192-195js, de ugye azt mindenki szereti 1:1 be valtani a loerovel. :) A vonatkozo B16 varians is 160le minden forrasban.
Ja ide tartozik meg, hogy a BT 20V ujabb fejlesztes, mint a Honda B16, a Toyota valasza. A Mitsunak is volt, a 4G92-es motornak volt Cyborg ZR kiadasa, 1.6 szinten 165js-el hirdetve, illetve a Mazda B6-os motorjanak is volt JDM-kent 160js-el hirdetett kiadasa. Ezeket csak a belsosegen megjelent kommentekre irom.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Örülök, hogy megy már az AE86.hu

Performance-nál mikor kerül fel a régi tartalom? Vagy már fent van, csak nem importáltad?

"3A, ez egy 1500 köbcentis dupla vezérmûtengelyes motor, amit az AE70 kasztnikódú hátsókerekes Corollákba raktak elsõsorban, és szintén 1983-ban mutattak be."
Nem szimplavezérműtengelyes?

Bigport MAP JDM 137 Le? Ez is igaz lenne?

"A harmadik kiadást 1989 májusától ‘91 júniusig gyártották"
"Az összes kiadás MAP szenzoros"


Szerintem volt AFM-es Smallport is, mint Pl Actomié

Ezek igazak? Mert ha nem akkor most is tanultam valamit :)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2009 jan. 07, 03:39 pm-kor.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

Pacsker írta:Örülök, hogy megy már az AE86.hu

Performance-nál mikor kerül fel a régi tartalom? Vagy már fent van, csak nem importáltad?

"3A, ez egy 1500 köbcentis dupla vezérmûtengelyes motor, amit az AE70 kasztnikódú hátsókerekes Corollákba raktak elsõsorban, és szintén 1983-ban mutattak be."

Ez igaz? Nem szimplavezérműtengelyes? Mert ha nem akkor most is tanultam valamit :)
Igazad, van, SOHC, javitom. Vmi gyarinak tuno fotom volt rola, majd megkeresem, de azon tutter, hogy ket tengely volt felul. Ellenben az osszes forras SOHC-nak hozza.

az ae86.hu-nal sajna egybeesett a szervercsere egy szolgaltatoi felreertessel, az tisztazodott. A szervercsere kovetkezmenyekepp viszont nem mennek a korabbi letolteses postok (az egyik wp plugin nem kompatibilis az uj oprenccerrel). A performance-nal meg az adatbazis importja folyik, az engine valtas miatt kezzel, ami melo mellett kicsit lassuva teszi az ujraeledest. De dolgozunk rajta.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Javítottam a hozzsászólást

Feltettem még pár kérdést
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

Pacsker írta:
Bigport MAP JDM 137 Le? Ez is igaz lenne?
Meg 1x: ay, hogy le, ps, js, bhp a forrasok is keverik. Ugyhogy hagyjuk is. (Pld az en Remecskem forgalmi szerint 125le (91kw), pedig AFM-es bigport. Most akkor?)
Pacsker írta:"A harmadik kiadást 1989 májusától ‘91 júniusig gyártották"
"Az összes kiadás MAP szenzoros"


Szerintem volt AFM-es Smallport is, mint Pl Actomié

Ezek igazak? Mert ha nem akkor most is tanultam valamit :)
Nagy valoszinuseggel igazak lehetnek a nagy atlagra. De. Az is nagy valoszinuseggel igaz, hogy modellvaltaskor, gyartasi szekvenciavaltaskor szereltek osszeüvissza mindent mindennel, masreszt ha valaki nem sajat maga hozta ki a szalonbol az autojat, sosem lehet benne biztos, hogy ae92 katos AFM-be nem kerult e pld svajci katnelkuli ae86 afm ecu...Az AFM-es meg a MAP-os kozott par vakuumcso a lathato kulonbseg , ha atkabeleztek az autot, sosem tudjuk meg milyen volt gyarilag.
Osszefoglalvan, ha nem tudjuk 100% biztosan egy auto eloeletet, addig minden elkepzelheto, meg az ellenkezoje is. Amig a Toyota nem ad ki egy konyvet a 4AGErol, addig sosem tudjuk meg milyen variaciok voltak pontosan melyik piacokon.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

A magyar forgalmi adatokban nem hiszek :)

Oda írnak akármit. Láttam már 1.6 GTit 75 Le-vel, láttam már 1.6 4A motorost 115 Le-vel. Meg ugye láttunk már coupe TE71 forgalmit 5 ajtós wagonként írva. Az okmányirodák leszarják. Amit elsőnek találnak, hogy 1.6 corolla és évjáratban is stimmel azt írják bele.
Amint te is írtad, abban nagyjából biztosak lehetünk, hogy a Bigport AFM 113-115 ló körül volt. Legalábbis az internetes források adatai alapján és a mért adatok alapján.

Egyelőre én több AFM-es Smallportot láttam, mint MAP-osat. Szerintem léteztt mindkettő, de hülyeség is ezen lovagolni. Körülbelüli értékeket tudunk, azzal elégedjünk meg.

A szavad meg legyen Szentírás és válljon valóra:
"Amig a Toyota nem ad ki egy konyvet a 4AGErol"

Bocsánat mindenkitől, ha ma kicsit erősebb a hangvételem, csak Tézé blogján felhúztam magam nagyon, hogy milyen emberek vannak:
http://belsoseg.blog.hu/2009/01/04/kesz ... im_majdnem
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

Pacsker írta:A magyar forgalmi adatokban nem hiszek :)

Oda írnak akármit. Láttam már 1.6 GTit 75 Le-vel, láttam már 1.6 4A motorost 115 Le-vel. Meg ugye láttunk már coupe TE71 forgalmit 5 ajtós wagonként írva. Az okmányirodák leszarják. Amit elsőnek találnak, hogy 1.6 corolla és évjáratban is stimmel azt írják bele.
Amint te is írtad, abban nagyjából biztosak lehetünk, hogy a Bigport AFM 113-115 ló körül volt. Legalábbis az internetes források adatai alapján és a mért adatok alapján.

Egyelőre én több AFM-es Smallportot láttam, mint MAP-osat. Szerintem léteztt mindkettő, de hülyeség is ezen lovagolni. Körülbelüli értékeket tudunk, azzal elégedjünk meg.

A szavad meg legyen Szentírás és válljon valóra:
"Amig a Toyota nem ad ki egy konyvet a 4AGErol"

Bocsánat mindenkitől, ha ma kicsit erősebb a hangvételem, csak Tézé blogján felhúztam magam nagyon, hogy milyen emberek vannak:
http://belsoseg.blog.hu/2009/01/04/kesz ... im_majdnem
Na, en is nyomtam egy kommentet oda. :)

Magyar ocsmanyiroda: tegnap irattam at a Remet. Az eredetvizsgas foszerrel korrektul kikerestettem a pontos tipust, le is jegyzokonyveztek az elterest az elozo okmanyhoz kepest. Erre az ugyintezo holgy persze, hogy nem irta bele az uj forgalmiba, mert a Toyota Corolla 1.6 az nagysagrendekkel rovidebb ido alatt begepelheto mint a Toyota Corolla Liftback 1.6 GTi...Faxom belejuk.
Avatar
Actommy
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 164
Csatlakozott: 2008 aug. 19, 02:42 am

Hozzászólás Szerző: Actommy »

XJS írta:
Pacsker írta:A magyar forgalmi adatokban nem hiszek :)

Oda írnak akármit. Láttam már 1.6 GTit 75 Le-vel, láttam már 1.6 4A motorost 115 Le-vel. Meg ugye láttunk már coupe TE71 forgalmit 5 ajtós wagonként írva. Az okmányirodák leszarják. Amit elsőnek találnak, hogy 1.6 corolla és évjáratban is stimmel azt írják bele.
Amint te is írtad, abban nagyjából biztosak lehetünk, hogy a Bigport AFM 113-115 ló körül volt. Legalábbis az internetes források adatai alapján és a mért adatok alapján.

Egyelőre én több AFM-es Smallportot láttam, mint MAP-osat. Szerintem léteztt mindkettő, de hülyeség is ezen lovagolni. Körülbelüli értékeket tudunk, azzal elégedjünk meg.

A szavad meg legyen Szentírás és válljon valóra:
"Amig a Toyota nem ad ki egy konyvet a 4AGErol"

Bocsánat mindenkitől, ha ma kicsit erősebb a hangvételem, csak Tézé blogján felhúztam magam nagyon, hogy milyen emberek vannak:
http://belsoseg.blog.hu/2009/01/04/kesz ... im_majdnem
Na, en is nyomtam egy kommentet oda. :)

Magyar ocsmanyiroda: tegnap irattam at a Remet. Az eredetvizsgas foszerrel korrektul kikerestettem a pontos tipust, le is jegyzokonyveztek az elterest az elozo okmanyhoz kepest. Erre az ugyintezo holgy persze, hogy nem irta bele az uj forgalmiba, mert a Toyota Corolla 1.6 az nagysagrendekkel rovidebb ido alatt begepelheto mint a Toyota Corolla Liftback 1.6 GTi...Faxom belejuk.
Na de neked az miért lett volna jó ha a pontos motor tipus kerül a forgalmiba.

Mikor csináltam az eredetvizsgát végig drukkoltam hogy a régi adatokat írja bele ne a valósat.

Amúgy a faszika vágta mi a helyzet ránézett a motorra és mondta hogy ez egész jó kis motor 100 le örül van nem?
mondom ja akörül :D

Aztán meg kaptam egy levelet a közlekedési hatóságtól hogy a jármű és a járműhöz tartozó okmány vizsgált műszaki adatai eltérnek egymástól de külső beavatkozásnak nincs nyoma.
A jármű típusa COROLLA 1.6 eltér a járműokmányban szereplő COROLLA típustól.
Mondom akkor jó, nem is fellebbeztem :D
Amúgy 63 kW-os az autóm

bocs ha hosszú lett.
Válasz küldése