hajnal 2-ig melózok. nem fog összejönni. de a következőn valahogy ott leszek úgy vége lesz már a szezonak.Pacsker írta:Gyere le szombat meló után!
Annak több értelme van! Kiváncsi vagyok a Smallportodra
Motoralkatrészek
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Hi!decaon16 írta:Szia bubidisc!bubidisc írta:Üdvözlet,
Az autómat használtan egy Toyota kereskedésben vettem. Az előéletéről nem sokat lehetett tudni bár a szervízkönyv vezetve van 60e-ig. A km számlálóban 75e km volt és állították, hogy ez annyi. A kérdésem, hogy lehet e hinni a digitális km órának, vagy ki lehet e deríteni valahogy, hogy ténylegesen mennyi km-t ment az ótó. Félek, hogy ha s etleg átvertek, elszakadhat idő elött a vezérműszíj. A csere óra szerint még jó 15e km múlva lenne esedékes.
Van valakinek tapasztalata ötlete? (Biztos lenne aki azt írná, hogy rögtön cseréltessem le a vezérműszíjat. Ez egy jó gondolat, de ha nem lenne muszáj, miért tenném? Nem ócsó)
üdv.,
Mrc
Mint adminisztrátor, megkérlek arra, hogy csak akkor kezdj új topikot, ha az adott témában még nem nyilt. Kérlek szánj rá majd egy kis időt, hogy körülnézel a témák közt![]()
Köszönöm!
Mint tag, pedig diskurálgatnék veled a témában!![]()
Nekem is E11-es Corim van, és végül is én is Toyota kereskedésből szereztem, de mégsem egészen! Hogy kell ezt érteni!? A kocsim előző tulaja, Toyota kereskedőként dolgozott, tehát félig-meddig nekem is kereskedésből van. Én azt mondom neked, hogy szerintem a Toyota szervizek megbízhatóak jórészt! Na mármost ha rendes munkát végeztek vele az első 60 000 km-ében akkor elvileg már volt benne vezérműszíj cserélve, mert ha emlékeim nem csalnak, akkor ezt az első 60 000 km után esedékes cserélni, utánna pedig 90 000 km-enként. Vagy,...... 6 évenként kell cserélni, ha ez időn belül nem mész vele 90 000-et! Mennyi idős is a kocsid?....
Ez a kérdés engem is érdekelne, szintén márkaszervízes szerelőtől vettem a kocsit nemrég. Most 91000 van benne, az én szerelőm kérdezte, hogy cseréljünk-e benne vezérmű szíjat, meg feszítő görgőket. Nekem meg ötletem sem volt. Mondták, hogy állítólag 100000 km-nél kell benne cserélni, szóval elhalasztottuk tavaszra.
De ha neked van igazad (és 60000-nél cseréltek), akkor 150-ig nem kell.
És én sem szeretném hogy szétessen menet közben:)
98-as sedan 1,3
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Ha tényleg Toyota márkakereskedésben szervizelték a kocsit, a vezérműszíjnál kéne legyen egy matrica, lap, stb, amin lehet x-elgetni a szerelőnek. Ha az I-es be van ikszelve (pipálva, akármi), az jelenti az első vezérműszíjcserét. Nekem amúgy 90-eket mondott a Toyota szerelő ismerősöm. Tehát pl a második 180-nál lesz aktuális (gyárti eredeti alkatrészt feltételezve, utángyártottnál 60 ezer max).
Simán vissza lehet tekerni a digitális órát is és ember meg nem mondja, hogy mennyi van benne. Meg kell nézni pl az olajnál, valahol van-e matrica, lap hogy mikor cserélték utojára (lelkiismeretes szerelő felteszi), esetleg a márkakereskedésben utána lehet érdeklődni, hogy milyen szervizen volt ott utoljára és mikor.
Simán vissza lehet tekerni a digitális órát is és ember meg nem mondja, hogy mennyi van benne. Meg kell nézni pl az olajnál, valahol van-e matrica, lap hogy mikor cserélték utojára (lelkiismeretes szerelő felteszi), esetleg a márkakereskedésben utána lehet érdeklődni, hogy milyen szervizen volt ott utoljára és mikor.
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
GT lökös?
http://www.vatera.hu/toyota_corolla_gti ... 40856.html
Kuriózum:
http://www.vatera.hu/toyota_corolla_ego ... 69219.html
http://www.vatera.hu/toyota_corolla_gti ... 40856.html
Kuriózum:
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Re: 1988 1,3 XL KARBI ELADÓ!
Hi,turkish írta:1988 1,3 XL KARBI ELADÓ!
Jó állapotban!
Török Zoltán 06-70-368-93-04
Ez a régebbi karbi vagy már az "újjabb" fajta? Az az ugyan az, mint a E8-ban? Vagy már az E9-es verziós?
Egy képet tudsz fel rakni rólla?
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

- turkish
- Visszajáró

- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 09:36 am
- Tartózkodási hely: Mezőtúr
- Kapcsolat:
Re: 1988 1,3 XL KARBI ELADÓ!
Megpróbálok még a hétvégén képet tölteni, de ez asszem a fekv?dugattyús karbi.
1988 1.3 XL
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 1988 1,3 XL KARBI ELADÓ!
Nekem is 2e van, e8. Szerintem már az újabb. Biagio és Totya e9-es motorja kicsit más, pl a légsz?r?ház. De annyira nem vágom a különbséget... az bizti, hogy mind a kett? dupla fekv?karbis.turkish írta:Megpróbálok még a hétvégén képet tölteni, de ez asszem a fekv?dugattyús karbi.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II


