Autoreszelgetes
258ezer km tanulókkal
Sziasztok! Na most már 258ezer km-nél fel kellett nyitni a motort mert a tanulók alatt a hengerfejtömítés megadta magát. Na de szerencsére jó lett a műtét úgyhogy olyan lett mint fénykorában! Féktárcsáim is eddig bírták, azokat is kinyomattam. Szerencsémre találtam eredeti gyári japán toyota fékbetéteket is, úgyhogy azokat is lecseréltem, mert a gyári az 180ezret bírt. A Nipparts meg csikorgott mint az örület, tovább nem hallgattam. Most újra full hangtalan a fékem és remélem újabb 180ezer km-t bír a fékbetét.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hengerfejtömítés?
Hogyh? Mitől? Forralta a vizet? Mitől lyukadt át? Kíváncsi vagyok!
Hol találtál gyári fékbetétet és mennyiért? Engem is érdekelne!
Hogyh? Mitől? Forralta a vizet? Mitől lyukadt át? Kíváncsi vagyok!
Hol találtál gyári fékbetétet és mennyiért? Engem is érdekelne!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Re: 258ezer km tanulókkal
További sok-sok kilométert kívánok neked és a kocsidnak!autos írta:Sziasztok! Na most már 258ezer km-nél fel kellett nyitni a motort mert a tanulók alatt a hengerfejtömítés megadta magát. Na de szerencsére jó lett a műtét úgyhogy olyan lett mint fénykorában! Féktárcsáim is eddig bírták, azokat is kinyomattam. Szerencsémre találtam eredeti gyári japán toyota fékbetéteket is, úgyhogy azokat is lecseréltem, mert a gyári az 180ezret bírt. A Nipparts meg csikorgott mint az örület, tovább nem hallgattam. Most újra full hangtalan a fékem és remélem újabb 180ezer km-t bír a fékbetét.
Pacsker:
E10 diesel fékbetétek:
Nipparts: 7200 Ft/szett
Textar: 14400 Ft/szett
Gyári: 9130Ft/szett
A gyárit a TMax-ban kérdeztem meg...
- Birka
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Re: 258ezer km tanulókkal
Az igaz kolléga, hogy ilyenkor kicsit jobban megy az autó?autos írta:... a hengerfejtömítés megadta magát...
Több helyről is hallottam, hogy ilyenkor meglódul a jármű, de mennyire?
Sőt, egy külföldi tuning magazinban láttam egy univerzális -tehát valójában semmibe se jó:D- vízbefecskendező szettet.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Már mentem nem egy hengerfejes autóval és semmi pozitív változást nem észleltem.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: 258ezer km tanulókkal
Azért a vízbefecskendezés meg egy átégett hengerfej, ahol elmegy a kompresszió az nem ugyanaz...birka007 írta:valójában semmibe se jó:D- vízbefecskendező szettet.
Egyébként Te is ki tudod próbálni, ha egy párás hajnalon mész tényleg mintha jobban harapna a gép.
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
Nem láttam ilyen bekötési pontot. De majd megnézem, mert megint kiágett az egyik izzó. Most már tényleg kíváncsi vagyok, nálatok milyen gyakran fordul az ilyesmi elő?six írta:Nekem is az a bajom hogy nappal sz*rt se látni a műszerfal-világításból. Viszont ha cserélem, akkor nem fogja sütni a szemem éjjel?Pacsker írta:Vegyél 5 W-os izzókat 5-6 db-ot. Cseréld a müködöt is! Erősebblesz és nem fognak eltérni.
A másik meg, hogy ha megbontom, akkor én is tutti beraknék egy fordulatszámmérős órát. Akoshege, nem nézted véletlen, hogy megvan-e a kábelezése? Lyukra nem akarok futni vele, gondoltam ha már valaki szétszedte, hátha van tapasztalat...
Másik kérdés: Sajna a bal hátsó sárvédőív már volt javítva az autón, ennek megfelelően el is kezdett már barnulni kívülről. Mivel lehet megállítani az ilyeneket? Kitolnám azt az időt a lehető legtovább, amikor a rohadás igazán beindul... főleg hogy a masina csak 7 éves.
Amúgy nem lehet helyette led-et berakni? Úgy értem, hogy valami készre szerelt led létezik, ami az 5 wattos izzó helyre passzol? Mert akkor nem kellene a színes fólia bevonattal vacakolni.
98-as sedan 1,3
Létezik ilyen ledes lámpa, amit simán beteszel az izzó helyére. Itt van egy totálkáros cikk, ami erről szól:akoshege írta:Amúgy nem lehet helyette led-et berakni? Úgy értem, hogy valami készre szerelt led létezik, ami az 5 wattos izzó helyre passzol? Mert akkor nem kellene a színes fólia bevonattal vacakolni.
http://totalcar.hu/magazin/technika/ledesizzo!1
Sajnos azt nem írják, hogy melyik boltban vette az izzókat de ha a képeket megnézed, látod hogy mindenféle van. Nyilván a simán 12V 5W-os izzó helyére szerelhető LED sem probléma ezek után...
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- Birka
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
A LED-es izzókról:
A hátsó helyzetjelző-féklámpát akartam lecserélni, ugyanis nagyon megtetszett a német és egyéb márkáknál már alkalmazott dolog, hogy rögtön felvillan a féklámpa.
Igenám, hirtelen is villant a fék, DE kb olyan fénye volt féklámpával együtt mint az izzós a helyzetjelzővel.
Szal az egyik kukában a másik-fél öröm is öröm alapon- a pótféklámpában végezte.
Én a Homasitát tudom ajánlani az Üllőin (aki nem ismeri az tuti nem járt még igazi autósboltban), vagy a Norautot.
A hátsó helyzetjelző-féklámpát akartam lecserélni, ugyanis nagyon megtetszett a német és egyéb márkáknál már alkalmazott dolog, hogy rögtön felvillan a féklámpa.
Szal az egyik kukában a másik-fél öröm is öröm alapon- a pótféklámpában végezte.
six írta:Sajnos azt nem írják, hogy melyik boltban ...
Én a Homasitát tudom ajánlani az Üllőin (aki nem ismeri az tuti nem járt még igazi autósboltban), vagy a Norautot.
birka007 írta:Igenám, hirtelen is villant a fék, DE kb olyan fénye volt féklámpával együtt mint az izzós a helyzetjelzővel.
Mer' olyat kell venni, aminek nem csak a tetején vannak ledek, hanem körben is, különben a tükör nem ér semmit körülötte.
Homasitát ismerem, csak rohadtul kiesik nekem nap közben. Éjjel meg nincsenek nyitva...birka007 írta:Én a Homasitát tudom ajánlani az Üllőin (aki nem ismeri az tuti nem járt még igazi autósboltban), vagy a Norautot.
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Örülj neki 
Rosszabbul megy? Ha nem, akkor szerintem örvendezz! Nemhiszem, hogy rosszabbul menne. Egy gyári karbit raktál rá. Csak jó az égésed. Ennyi.
Rosszabbul megy? Ha nem, akkor szerintem örvendezz! Nemhiszem, hogy rosszabbul menne. Egy gyári karbit raktál rá. Csak jó az égésed. Ennyi.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Lyani
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1676
- Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
- Autód gyártási éve: 2012
- Autód típusa (és generációja): Auris
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigethalom
Ma beleolvastam a forgalmimba, és erős arctorzulás mellett realizáltam, hogy 2008.12.19.-ig van műszakim.
Következő a kérdés: milyen tulajdonságainak kell meg megfelelnie az elvárásoknak?
Meg egyáltalán mennyibe kerül egy vizsga.
Ez lesz az első, nem vagyok tisztában a dolgokkal.
Következő a kérdés: milyen tulajdonságainak kell meg megfelelnie az elvárásoknak?
Meg egyáltalán mennyibe kerül egy vizsga.
Ez lesz az első, nem vagyok tisztában a dolgokkal.
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30


