Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 2003-as 1.4 benzin Corolla E12-t. Álló helyzetben pl lámpánál, vagy elinduláskor is, villog a műszerfalon a P/S indikátor. Ha elindulok, akkor szinte azonnal eltűnik. A szervó működik rendesen, hibakód nincs. Mi lehet a probléma?
Ha állsz egy helyben, akkor is minden rendeltetésszerűen működik, miközben világít a lámpa?
Gyári Toyota műszerrel lett kiolvasva? Attól, hogy nem világít menet közben, még lehet tárolt hiba.
toytomi írta: ↑2020 júl. 11, 12:45 pm
Ha állsz egy helyben, akkor is minden rendeltetésszerűen működik, miközben világít a lámpa?
Gyári Toyota műszerrel lett kiolvasva? Attól, hogy nem világít menet közben, még lehet tárolt hiba.
Igen, ha állok és villog a lámpa, közben is működik minden, a szervót is beleértve. Valamilyen univerzális OBD II olvasóval volt kiolvasva, az nem talált tárolt hibát.
Én első körben kiolvastatnám olyannal, akinek van gyári műszere.
Nem értek ezekhez a fajta szervókhoz, de valami végállás érzékelő hiba is lehet szerintem. Vagy még kontakt hiba, azzal kezdeném először.
Sziasztok!
Kívülről tudja valaki, hogy a következő motorok verzérműlánca egyezik-e?
2zr-fae
2zr-fxe
2zr-fe
Ugyanaz a blokk, csak a veztengelyeknél ill afölött van eltérés. 2zr-fae-hez keresek vezérlést, de remélem, hogy mondjuk egy olcsóbb ebayes vezérlés szett is megteszi, ha a vvti kerekeket külön veszem meg.
Gyári számok minden esetre nem stimmelnek, de attól még egyezhet maga a lánc.
dieselsuxx írta: ↑2020 júl. 23, 08:21 pm
Sziasztok!
Kívülről tudja valaki, hogy a következő motorok verzérműlánca egyezik-e?
2zr-fae
2zr-fxe
2zr-fe
Ugyanaz a blokk, csak a veztengelyeknél ill afölött van eltérés. 2zr-fae-hez keresek vezérlést, de remélem, hogy mondjuk egy olcsóbb ebayes vezérlés szett is megteszi, ha a vvti kerekeket külön veszem meg.
Gyári számok minden esetre nem stimmelnek, de attól még egyezhet maga a lánc.
Köszi,
Csabi
okulásul az utókornak:
2zr-fae lánc: 13506-37040, 134 szem
2zr-fxe lánc: 13506-37010, 140 szem
Sziasztok!
Éppen az E11-es Corolla (4AFE) kuplungját cserélem de a váltó levétellel voltak problémáim, a hátsó tartó bakot nem tudom sehogy kivarázsolni a helyéről.
A váltót ugyan nehezen sikerült levenni viszont szeretném a bakot is cserélni mert szépen elfáradt.
Alulról a bölcső tartja, felülről a kormánymű miatt nem lehet kimozgatni.
Van valakinek ötlete hogyan tehetném ezt meg a komplett bölcső vagy kormánymű lebontása nélkül?
Dave írta: ↑2020 szept. 17, 02:28 pm
Sziasztok!
Éppen az E11-es Corolla (4AFE) kuplungját cserélem de a váltó levétellel voltak problémáim, a hátsó tartó bakot nem tudom sehogy kivarázsolni a helyéről.
A váltót ugyan nehezen sikerült levenni viszont szeretném a bakot is cserélni mert szépen elfáradt.
Alulról a bölcső tartja, felülről a kormánymű miatt nem lehet kimozgatni.
Van valakinek ötlete hogyan tehetném ezt meg a komplett bölcső vagy kormánymű lebontása nélkül?
Az a bak nincs véletlenül fordítva berakva?
Minden esetre kép alapján a baknak hasonló tőcsavarja van, mint a kerékagynak. Támaszd alá, hogy feszüljön, fölülről hosszított dugókulcsot rá és kilós kalapács.
A tőcsavarokat vagy azok nem hegesztett részét (anyával a tetején) ki lehet ütni a bakból...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Dave írta: ↑2020 szept. 17, 02:28 pm
Sziasztok!
Éppen az E11-es Corolla (4AFE) kuplungját cserélem de a váltó levétellel voltak problémáim, a hátsó tartó bakot nem tudom sehogy kivarázsolni a helyéről.
A váltót ugyan nehezen sikerült levenni viszont szeretném a bakot is cserélni mert szépen elfáradt.
Alulról a bölcső tartja, felülről a kormánymű miatt nem lehet kimozgatni.
Van valakinek ötlete hogyan tehetném ezt meg a komplett bölcső vagy kormánymű lebontása nélkül?
Az a bak nincs véletlenül fordítva berakva?
Minden esetre kép alapján a baknak hasonló tőcsavarja van, mint a kerékagynak. Támaszd alá, hogy feszüljön, fölülről hosszított dugókulcsot rá és kilós kalapács.
Köszönöm srácok, nagy segítség volt!
Nem találkoztam még ilyen bakkal.
Visszacsavaroztam a helyére és ment a kalapács, pár perc alatt megvolt.