A HaHu-n elég alaposan leszürtem az igényeimet (Elötte nem is tudtam, hogy van ebből is TS):
200.000Km-alatta, 2002-után, manuális, benzines, japán, legalább 150LE, Automata klima, NO turbó, No V6,(Sor 6 lehetet volna, de az IS200 gyenge volt nekem). Mindez jöjjön ki 1,5m-ból, tehát olyan 1,2-körül kersgéltem.
Így csak a TS maradt.
Amit találtam az egy SOL (NO Face Lift). 3DB volt, egyik még most is eladó......, másik a képek alapján is lelakott és 220km-re tőlem.
Első tulaj (olasz 92 éves bácsi, 77 évesen vett magának egy TS-t, hogy jó legyen.) gyár fényezéssel (két lökös kivéve), 153e km.
Az extáit szeretem, ABS, ASR, TRC(ami elég sokszor jelez nekem



DE..., aki a bőrülést fűtés nélkül rakatta bele...... (Állítólag az olasz piacra a SOL felszereltséghez nem járt a fűtés..., kösz ez itt MO itt, hideg van.)
Megvétel óta:
Ablakmosó mumpa csere. (megvételnél rossz volt de nem ellenőriztem.)
Váltógomb csere.
Fűtő radiátor tisztítás. (előtte nulla fűtés)
Hűtő radiátor javítás.
Ledesítés.
és kopó alkatrészek.
Hátra van:
Kormány és vezető ülés bőrözése. (alattam szakad ki)
Kuplung csere. (LUK)
Hátsó szilentezés.
Olalsó díszlécek fényezése.
Ezek után az autó 98%os lessz ! Majdnem mit az új.
Mindenkinek ajánlom aki nem fél attól, hogy bekapcsolt elektronikával is le tudsz esni az ívről, és nem megy hosszú távara (14,2L/100km, 4200-as fordulat 130-nál nem kellemes.)
Van 3 és 5 ajtóis is. A kombiból sajnos nem csináltak Ts-t.
Fogyasztás:
Utolsó 3000 km-es átlag 14,2L
"Próbaúton": 30-40L
Minimun: 9,1L (20Km es átlag csak próbából)