Lassan az összes kopó alkatrész kicseréltetem az autón
Kész új autó
Valaki találkozott már hasonló jelenséggel gyertyacsere utána? Van valakinek hasonló tapasztalata?
Köszönöm a segítséget!
Üdv. Szabi


KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)



Egy injektor szerintem pár ezer forint maximum. Innen a fórumról zuzmow is bont szerintem ilyesmiket mindig.syab19 írta:Fejlemények a "Murphy törvény" által sújtott gépjárművel kapcsolatosan
Lecserélték a rotort, elosztót és gyújtáskábeleket. Hidegen hibátlanul járó motor. Melegen remegő alapjárat és rázkódó motor.
Régi gyújtáskábel vissza, hiba fennáll alapjáraton, fordulaton tökéletes.
(Közben szétesett a főtengely szíjtartó kerék, remélem jól írtam)
Kiderült a 2-es hengerben az injektor\befecskendező szelep is betojt. Mert felcserélve a befecskendezőt ahova tették ott ment el az alapjárat.
Érdekesség, hogy szelephézagot is néztek de ennél a motornál (4E-FE) létezik, hogy nem lehet állítani?
Úgyhogy remélhetőleg még egy alkatrész és vége a kálváriának! Egy nem is feltétlenül szükséges gyertyacsere miatt
Mondjuk még mindig jobb, mintha külföldön tette volna ugyanezt....
Ajánlották, hogy japkernél vagy bontottba tudok szerezni injektort\befecskendező szelepet. Tudnátok segíteni, hogy milyen árban mozog, vagy tud valaki helyet ahol tuti kapni? Esetleg polcon valakinek? Szívesen vennék 1db-ot
Köszönöm az összes segítséget és remélem hasznos hibagyűjteményt adtam
Üdv. Szabi



Elvileg a tempomat karon kívül semmi.Doncsa írta:Sziasztok!
Adott egy 2010 es Corolla 1.6 benzin automata.
Erdeklodnek, hogy mi kell ahhoz, hogy tempomatot utolag beletudjak rakni?!
Koszonom elorebis a segitseget!

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)



Ha pesti vagy, akkor lehet tudok segíteni, pont most vettem diagnosztikai kábelt és van megfelelő programom, tudom hol kell nézni megvan-e a vezérlő egység.Doncsa írta:Koszonom a segitseget!
Akkor elsokorben utanna jarok tudja e vezerelni egyaltalan.

Szerintem szíjas a vezérlés, de ez nem csak vélemény, hanem tényDarkline írta:Sziasztok, minap vettem egy e12 es corollát. 2.0 d4d 90le. Szeretném kicserélni a gázolajszűrőt és az lenne a kérdésem, hogy milyen váratlan buktatók léphetnek esetleg fel? elsősorban arra gondolok, hogy kiveszem a régit, beteszem az újat, és mondjuk nem indul el, mert valami szenzor érzékeli, és számítógépre kell kötni, hogy újra menjem. De minden más segíttséget is szívesen veszek. Illetve, hogy szerintetek láncos, vagy szíjjas a vezérlés, szerintem szíjjas.
Köszönöm előre is.

