Két napja vagyok boldog tulajdonosa egy 1989-es, 1.3-as SR Corolla Liftbacknak, és karburátoros témában kérném a segítségetek.
A vételkor az autó gázfröccsel indult csak el, a karburátor pedig ~1600-as fordulatot állított be, amit hidegen és melegen is tartott. Nem rángatott, menet közben szinte semmilyen rendellenesség nem volt felfedezhető. A leállítás már kicsit problémásabb volt, ugyanis a kulcs elfordítása után fulladozni kezdett, és még rúgott párat a motor, néha mintha még gázfröccsött is adott volna magának.
A tegnapi napon (az itteni tapasztalatokat átböngészve) ellenőriztem a csöveket, és láss csodát, a szelepfedélbe csatlakozó cső mögötti elágazásba (légszűrőház mellett) a fentről jövő cső nem volt a helyére rakva. A bekötést követően az alapjárat beállt 1300-1350-es fordulatszámra. Este megint gázfröccsel indult csak el (néha több is kellett), és a leállításkor tapasztalt fulladozás, "túlfutás" is megmaradt. Kerestem a karburátor bal oldalán az alapjárati csavart, de a dzsungelben eltévedtem...
Ma reggel viszont gázfröccs nélkül indult, azonban enyhébb gázadásoknál részterhelésen rángat, bőgáznál nem. A leállításkori viselkedés kicsit tompult, de alapjába véve megmaradt.





Valakinek bármi ötlet/tapasztalat? Lehet valahol venni felújítókészletet, illetve csőkészletet?
Köszönöm a válaszokat előre is!



KE11 Sedan 