Rettentően boldog vagyok és osztozom az örömödben!!! Ikonikus tagja vagy a hazai Toyotás motorsportnak és az én szívemhez sokkal közelebb is állsz, hisz a kedvenc szakágamban veszel részt.
Veszel részt?!... Kimagaslóan teljesítessz.
Eszméletlenül élvezem, hogy már több, mint egy évtizede kísérhetem figyelemmel a munkásságod. A TS Corollával is már olyan időket sikerült elérned, hogy már előre szalutáltam neked és olyan jó volt látni, hogy nem rögtön egy 4-500 lovas sok 10 milliós autóval kezdtél. Úgy érzem, így teljesebb lehet a fejlődésebb, jobban megismerhetted a javulás ok-okozati műszaki paramétereit és még jobban értékelhetsz minden egyes javuló tizedet.
Ahogy évekkel ezelőtt is írtam sokszor, tudtam, hogy bemész 2:00 alá. Egyszerűen látszott, hogy mindig a technikai fejlődés volt a második. Kihoztad az adott setup-ból közel a maximumot, majd csak ezután fejlesztettél az autón.
Köszönöm az eddigi élményeket! Főleg azt, hogy mindezt a számunkra kedves márkával művelted!
3 etapodon lehettem kint. Az elsőn láttuk, hogy valami nem ok. Kanyarokban láttunk csak és ott szinte séta autózásnak tűnt a haladás. Látszott, hogy "ismerkedsz a technikával" vagy tesztelsz valamit vagy még nem az igazi 1-2 dolog.
Látványosan "lassúnak" tűntél az autóhoz képest.
Erre beszélgetésünk során kiderül, hogy 2:05-öt mentél. Azt hittem le...om magam
A fék légtelenítésnél átlátva a tűzfalon
Egy kis váltóolaj is távozott, de elvileg csak a szuszogóból. (Ha ennyi van benne, gondolom még az is fog jó pár lóerőt)
Jött a következő meneted. Ugyancsak látszott, hogy óvatoskodsz féktávon és kanyarban, azonban egyenesekben megszólalt a 3SGTE
2:01 elejei legjobb időd lett a végeredmény. Félelmetes. Itt már bíztam benne, hogy még egy etapnyidat ott tudjuk tölteni és az alatt meglesz az a bűvös 1-essel kezdődő szám.
Ami durva, hogy ezek nem halmozott mért körök voltak. Fent se voltál végig, mindig idő előtt jöttél le vagy később mentél fel max 1-2 mért körrel...
Nem beszélve a képeken elváló oldalablakodról.
És végül a 3. etap. Had szóljon!
Ekkor már a célegyenesben figyeltünk.
Kéjmámor.... Olyan hangja van a kocsinak... Talán a mezőny leghangosabb gépe! Vetekszik a Radical-okéval!! És mindemellett, jellegzetes, szép! ÁLLAT!! Mondtad, hogy 400Le fölött lehet már a motor és hogy erős lett, de itt láttuk csak igazán.... Eszméletlen mit gyorsított ki és hogy milyen dinamikusan tartott a gyorsulás még 180 fölött is. Bohi említette is, hogy eddig pont az egyenesekben voltál lassabb a Bömösökhöz képest. Szerintem ez akár változhat is. Nagyon meggyőző volt a kis súly, nagy teljesítmény arány! És a hangja... Nem lehetett megszokni, mindenkinek mosolyt csaltál az arcára!!
Ja és nagyon illik hozzá az új Wide Body. Olyan igazi szörnnyé kezd válni
Amikor láttam, hogy egyre jobban tolod (és már csináltam elég képet), beszaladtam az időmérő boxba és drukkoltam ezerrel!
Erre felvillant Szuti sora:
1:58:285!!!
HATALMAS GRATULA!!!
És mindezt hogy? Látszott még a leggyorsabb körödben is, hogy az új váltó ellenére, lassan váltottál és leírásod alapján még a fékkel is küzdöttél, illetve az EVO is útban volt... És így is javultál HÁROM MÁSODPERCET?! Beszarás!!! Nem pár tizedet (ilyen időnél még az is sok), hanem 3 teljesn másodpercet!!! Ez őrület.
Ha kiveszed a short shiftert és megoldódik a levegősödés, félelmetes helyre javulhatsz. A 2 perc alatti autós kör már egy igen zártkörű elit. És kétségtelenül oda való vagy! Ha azt nézem, hogy Bartos 1:54-et megy a szörnnyel, el se hiszem, hogy ilyen közel vagy mellette. ÉS a TOYOTA egy megbízható, stabil gépnek tűnik. Le a kalappal mindenki előtt!!!
Csak így tovább Szuti!!
KÖSZÖNÖM!
Bukós öröm
TOVÁBBI KÉPEIM
Elnézést a szokásosnál rosszabb minőségért.
A polár szűrőm sajnos sokat homályosít. Illetve egyre többet ront feltöltésnél a Google.
Ha valamelyik kell nagy méretben, utómunkával, szólj és megcsinálom örömmel (a jövő héten).

KE11 Sedan 


