Toki írta:Valaki árulja mán el nekem, mi a zaz SR12V...
12V, mert 12 szelepes az 1.3-as 2E motor, az SR az egy felszereltségi szint, mint a DX vagy GL. Azt már nem tudom, hogy melyik piacra dobták, sokféle van.
Láttál ilyet plakettet, hogy SR12V?
Pont, ahogy sejtettem...egyébként igen, nagyjából 2 hónapja csapatta itt Győrben. Szép fehér volt, valamint lakótársam látott egyet (vagy ugyanazt?!) valahol Abda környékén. Rendszámot nem néztem, mert fáradt voltam és csak szimplán örültem.
Toki írta:Valaki árulja mán el nekem, mi a zaz SR12V...
12V, mert 12 szelepes az 1.3-as 2E motor, az SR az egy felszereltségi szint, mint a DX vagy GL. Azt már nem tudom, hogy melyik piacra dobták, sokféle van.
Láttál ilyet plakettet, hogy SR12V?
Pont, ahogy sejtettem...egyébként igen, nagyjából 2 hónapja csapatta itt Győrben. Szép fehér volt, valamint lakótársam látott egyet (vagy ugyanazt?!) valahol Abda környékén. Rendszámot nem néztem, mert fáradt voltam és csak szimplán örültem.
És ma megint láttam a konyhából, megvan a rendszáma, bár sokra nem megyek vele.
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Kedves Fórumozók!
Még nagyon új vagyok, ezért nem igazán látom át a rendszert...
Igazán csak nem szertném, ha egy alapjában véve jó kis autó az enyészeté lenne.
Egy 1986-os Toyota Corolla 1.3 SR 12V 5 ajtós autóról lenne szó, ami 2014-ben került hozzánk, előtte 19 évig egy tulajnál volt. Alig 191 ezer km-ert futott, minden működik rajta, műszakija 2018.11. hóig érvényes. Alig használt téli-nyári kerék garnitúrák, négy új lengéscsillapító, jó állapotú karosszéria.
Annyi gondja van, hogy jelenleg az első henger nem megy. Gyertyák, kábelek, elosztófedél cserélve, kompresszió minden hengerben 9 fölötti, üzemanyag van. (EE80 karosszéria és 2E motorkód).
Ha valaki tud tanácsot adni megköszönöm.
Ha érdekelne valakit, az autó eladó is, old timer alapnak jó lehet. Tudok képet is küldeni.
Nekem is volt hasonló problémám, cseréltem én is a fent elsoroltakat. Jelenleg úgy meg mind a négy henger, hogy az egyik gyertyakábelt nem "cuppantottam" rá a gyertyára, mert akkor nem gyújt...csak betámasztottam.
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Milyen motor? 2E / 2A / 4A?
Az első tényleg beteges, de utóbbi kettő beállítható. Ezeknél csak a pillangó tengelye kopik ki kicsit.
Első körben olvasd át a témát.
Javasolnám nézd át a vákuum csöveket és membránokat. Ha még gyári a kocsi, a géptető belsejében lesz egy vákuum diagram.
Ha működik az autó, csak mondjuk az alapjárat rosszalkodik, hozd ki a júniusi találkozóra, hátha van ebben járatos ember és ellát pár hasznos tanáccsal
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Üdv!
Lehetséges-e engedélyt szerezni 2E motor 4AGE-re cseréhez egy EE80-ban?
Azt tudom, hogy ha az adott típust gyártották az adott motorral, akkor engedik, de Európában csak az AE82 és az AE86-ot gyártották 4AGE motorral az E8-ak közül.
Elméletileg lehetséges. Én is 2E-ről váltottam, igaz E9-ben. Bár még én se juttam el a hivatalos részéig. Ha el akarod adni csak akkor gáz, ha nincs lepapírozva. A többi dolog működik