Pár szót így indulás előtt az idei,
III. CCH Rolla Rutinról...
Pontosabban a pályát és a szabályokat ismertetnénk
A pályarajz tájékoztató jellegű! Tereptárgyaktól és terepviszonyoktól függően kis mértékben változhat.
- Korábbi Rolla Rutinunkhoz hasonlóan itt is hibapontnak számít minden egyes kerék megcsúsztatás vagy pörgetés!
- A pályán két kivételtől eltekintve CSAK MOTORFÉK és KÉZIFÉK használható!! Amennyiben ráléptek az üzemi fékre, súlyos hibapontokat számítunk fel! (látjuk a féklámpát...)
- Minden bója érintés, döntés és taposás ugyancsak hibapontokat ér.
- Minden az adott útvonaltól eltérő irányváltoztatás (előre-hátra javítás) hibapontot ér.
- Pályatévesztés is bizony hibapontot ér
A versenyzőket a teljesítési idejük - hibapontok + rajz pontszáma alapján értékeljük és a Girbe-Gurba kalandtúrás hétvégi nagy játék eredményével összesítve díjazzuk.
Kerüljük a száguldozást, sokszor a lassabb, de pontosabb lesz végül a jobban pontozott versenyző, az őrült sok hibapontoshoz képest

Legális taktikákon lehet gondolkozni bátran
KÉK NYÍL - Minden esetben az előre történő haladást jelenti
FEKETE NYÍL - Minden esetben a hátramenetben történő haladást jelenti
VILÁGOSKÉK ÚTVONAL - Jellemzően szűkös, nehéz és LASSÚ szakaszt jelöl
RÓZSASZÍN ÚTVONAL - Gyors szakasz,
a két sárga cirádás vonalnál LÁBFÉK használható. A jelölt vonalakhoz a legközelebb kell megállni egy-egy próbálkozásból. A kanyarban ugyancsak motorfék és kézifék üzemeltethető!
SÁRGA ÚTVONAL - Nagyon szűk szlalomot jelent. Az alacsony bójákat "közölni kell" úgy, hogy két tengely közt az autó oldalán beengedjük az autó hasa alá, majd a két hátsó kerék közt "gurulunk le róla".
TOYOTA JELES MEZŐ - Az anyós ülésen levő utas egy célszerszámot kap a kezébe, melyet ülés közben, vakon kilógatva az ablakon, az aszfalthoz krétát érinthet. A sofőrrel együtt dolgozva, az autót irányítva kell megrajzolni egy Toyota jelet. A műremeket pontozzuk, illetve a teljesítési időbe beleszámít a rajzolásra elvesztegetett idő is.
NARANCSSÁRGA ÚTVONAL - A rajzoló eszközt átadva a bírónak az utas ül a volán mögé, a sofőr pedig a megadott útvonalon betolja az autót a célba.
Ha nem látjátok a képet vagy bármi kérdés merült fel, írjátok meg nyugodtan, vagy a verseny előtt tegyétek fel azokat.
Az első versenyző indítása előtt lehetősége lesz mindenkinek egy gyalogos pályabejárásra és természetesen eligazítást is tartunk előtte.
HAJRÁ!
