E12 [E13] - (2002-2007)
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Sziasztok!
Elnézést, ha már volt korábban, de nagyon sok oldal van, és nem tudom átlapozni. Nagyon örülnék, ha valaki tudna segíteni.
Most vettem egy Corollát (E12, 2002 évjárat, manuális klíma). A gyári magnós fejegység van az autóban. Ezt szeretném fejleszteni. Azt már tudom, hogy kb. 2 választásom van:
1. Megtartom ezt, és a gyári cd-tár kimenetére kapható USB és bluetooth bemenetet fogadó kütyüvel bővítem, és akkor tudok lejátszani egyéb eszközről is. Ez lenne végül is a célom. Ami ez ellen szól az a hangzás, és az, hogy ez is egy elég drága eszköz. Esztétikailag pedig elég furán néz ki a kazetta bemenet egy autóban 2016-ban.
2. Fejegység ki és egy szabvány 1 din méretű hifit vásárolnék. Eddig ok. Ezzel kapcsolatban a kérdéseim. Beépítőkeretből van többféle is(egyet találtam, ahol a fejegység alatt vagy felett nem emlékszem volt egy kis tárolórekesz). Ami ennél a verziónál ellenérv nálam az, hogy én szeretném látni az órát és a külső hőmérsékletet. Ez eddig a gyári fejegység kijelzőjén volt (a pillanatnyi/átlag fogyasztásmérő és átlagsebességmérő mellett, de ezek nekem nem kellenek). Van esetleg más gyári kijelző, ami mutat órát? A vészjelző mellett nekem van egy üres elemem, ami a digitklímás verzióknál az óra helye.
Tehát az ezer dolláros kérdés: Nincs olyan gyári modul, ami erre a helyre való, és tudja az órát és a hőmérőt? Esetleg erre valakinek más ötlet/megoldás? Vagy netán olyan beépítőkeret létezik, ahol van egy 1DIN méretű hely, valamint egy óra/hőmérő kijelző?
Nagyon köszönöm az ötleteket/válaszokat.
Elnézést, ha már volt korábban, de nagyon sok oldal van, és nem tudom átlapozni. Nagyon örülnék, ha valaki tudna segíteni.
Most vettem egy Corollát (E12, 2002 évjárat, manuális klíma). A gyári magnós fejegység van az autóban. Ezt szeretném fejleszteni. Azt már tudom, hogy kb. 2 választásom van:
1. Megtartom ezt, és a gyári cd-tár kimenetére kapható USB és bluetooth bemenetet fogadó kütyüvel bővítem, és akkor tudok lejátszani egyéb eszközről is. Ez lenne végül is a célom. Ami ez ellen szól az a hangzás, és az, hogy ez is egy elég drága eszköz. Esztétikailag pedig elég furán néz ki a kazetta bemenet egy autóban 2016-ban.
2. Fejegység ki és egy szabvány 1 din méretű hifit vásárolnék. Eddig ok. Ezzel kapcsolatban a kérdéseim. Beépítőkeretből van többféle is(egyet találtam, ahol a fejegység alatt vagy felett nem emlékszem volt egy kis tárolórekesz). Ami ennél a verziónál ellenérv nálam az, hogy én szeretném látni az órát és a külső hőmérsékletet. Ez eddig a gyári fejegység kijelzőjén volt (a pillanatnyi/átlag fogyasztásmérő és átlagsebességmérő mellett, de ezek nekem nem kellenek). Van esetleg más gyári kijelző, ami mutat órát? A vészjelző mellett nekem van egy üres elemem, ami a digitklímás verzióknál az óra helye.
Tehát az ezer dolláros kérdés: Nincs olyan gyári modul, ami erre a helyre való, és tudja az órát és a hőmérőt? Esetleg erre valakinek más ötlet/megoldás? Vagy netán olyan beépítőkeret létezik, ahol van egy 1DIN méretű hely, valamint egy óra/hőmérő kijelző?
Nagyon köszönöm az ötleteket/válaszokat.
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Van olyan kijelző, ami mutatja a kinti hőmérsékletet. Úgy hívják, hogy autómata klíma. Ha gyári hangszórókat használsz, akkor a gyári fejegység minősége miatt nem aggódnék. A usb-s cd-tár kütyü 12k huf. Annyiért nem kapsz normális rádiót, pláne nem 1DIN átalakítóval együtt. Én a helyedben az egyes opciót választanám.zsoltfree írta:Sziasztok!
Elnézést, ha már volt korábban, de nagyon sok oldal van, és nem tudom átlapozni. Nagyon örülnék, ha valaki tudna segíteni.
Most vettem egy Corollát (E12, 2002 évjárat, manuális klíma). A gyári magnós fejegység van az autóban. Ezt szeretném fejleszteni. Azt már tudom, hogy kb. 2 választásom van:
1. Megtartom ezt, és a gyári cd-tár kimenetére kapható USB és bluetooth bemenetet fogadó kütyüvel bővítem, és akkor tudok lejátszani egyéb eszközről is. Ez lenne végül is a célom. Ami ez ellen szól az a hangzás, és az, hogy ez is egy elég drága eszköz. Esztétikailag pedig elég furán néz ki a kazetta bemenet egy autóban 2016-ban.
2. Fejegység ki és egy szabvány 1 din méretű hifit vásárolnék. Eddig ok. Ezzel kapcsolatban a kérdéseim. Beépítőkeretből van többféle is(egyet találtam, ahol a fejegység alatt vagy felett nem emlékszem volt egy kis tárolórekesz). Ami ennél a verziónál ellenérv nálam az, hogy én szeretném látni az órát és a külső hőmérsékletet. Ez eddig a gyári fejegység kijelzőjén volt (a pillanatnyi/átlag fogyasztásmérő és átlagsebességmérő mellett, de ezek nekem nem kellenek). Van esetleg más gyári kijelző, ami mutat órát? A vészjelző mellett nekem van egy üres elemem, ami a digitklímás verzióknál az óra helye.
Tehát az ezer dolláros kérdés: Nincs olyan gyári modul, ami erre a helyre való, és tudja az órát és a hőmérőt? Esetleg erre valakinek más ötlet/megoldás? Vagy netán olyan beépítőkeret létezik, ahol van egy 1DIN méretű hely, valamint egy óra/hőmérő kijelző?
Nagyon köszönöm az ötleteket/válaszokat.
'88 E9 Liftback GLi 4afe
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: E12-E13 - (2002-2007)
A gyári hangszórók bőven túlteljesítik, amit az a fej tud. (Mondjuk ezt sem dícséretnek szántam...
)
Én mindenképp cserélném a fejet (mondjuk olyanra, amiben van óra funkció), e-bay-en keresnék valami olyan digit kijelzőt, ami tud külső hőmérsékletet, és befaragnám az átalakító keret felső részébe, hátra. Nekem ott egy fesz mérő van.
Én mindenképp cserélném a fejet (mondjuk olyanra, amiben van óra funkció), e-bay-en keresnék valami olyan digit kijelzőt, ami tud külső hőmérsékletet, és befaragnám az átalakító keret felső részébe, hátra. Nekem ott egy fesz mérő van.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Bardos6
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 956
- Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
- Tartózkodási hely: 17.ker
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Szia!
Van egy E12 cd-s rádió eladó ha érdekel.
Üdv: Feri
Van egy E12 cd-s rádió eladó ha érdekel.
Üdv: Feri
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: E12-E13 - (2002-2007)
Én a gyári fejegységet kötöttem össze a Dension adapterével így iPod vagy USB, stb.Bardos6 írta:Szia!
Van egy E12 cd-s rádió eladó ha érdekel.
Üdv: Feri
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Üdv!
Egy kérdéssel fordulnék felétek!
Egy Corolla Ts Hatchback karosszériájába beletudom rakni a Corolla Hatchback 1,4 vvti motort?
Avagy miket kell hozzá cserélnem még?
Tudom a Ts gyalázása de a Corollámból csak a motor maradt,a kaszni kuka.Néztem motor nélküli karosszériákat de csak Ts és jobbkormányos van.
Előre is köszi a válaszolóknak!
Egy kérdéssel fordulnék felétek!
Egy Corolla Ts Hatchback karosszériájába beletudom rakni a Corolla Hatchback 1,4 vvti motort?
Avagy miket kell hozzá cserélnem még?
Tudom a Ts gyalázása de a Corollámból csak a motor maradt,a kaszni kuka.Néztem motor nélküli karosszériákat de csak Ts és jobbkormányos van.
Előre is köszi a válaszolóknak!
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Bele igen. A karosszéria 100% azonos, kivéve, hogy jobb futóművet raktak alá. Viszont elektromos kábelezés, váltó, segédberendezések terén sok eltérés van! Tényleg csak a motort akarod átrakni, semmi más nem menthető?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Igen, ez valoban nagyon konnyen kivitelezheto, amennyiben jobbkormanyosnak epited.
Ha balosnak akarod, cserelned kell a komplett tuzfalat, mert semmi nem ott van ahol kene lennie...
VISZONT, van egy rossz hirem...
Azt gyanitom te erdeklodtel mailben a TS-em irant...
Mivel nem jeleztel vissza (pedig kertelek a valasz mailben) ezert szetvagtam a karosszeriat.
Van egy eleje zarhiddal, es egy komplett jobb es baloldal...
Ha balosnak akarod, cserelned kell a komplett tuzfalat, mert semmi nem ott van ahol kene lennie...
VISZONT, van egy rossz hirem...
Azt gyanitom te erdeklodtel mailben a TS-em irant...
Mivel nem jeleztel vissza (pedig kertelek a valasz mailben) ezert szetvagtam a karosszeriat.
Van egy eleje zarhiddal, es egy komplett jobb es baloldal...
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Viszonylag egybemaradt a hűtőn meg pár kisebb dolgon kívül minden,sztem a váltó is rendben van.
Átrakatok amit kell persze csak nem tudtam mennyire kompatibilis de jól sejtettem.Egy jobb futómű meg sosem árt.
Igen én érdeklődtem de hirtelen kellett volna döntenem és ez a jobbosról balosra macerának tűnt,aztán kis utánajárással rájöttem,hogy az is.
Köszi a válaszokat srácok!
Átrakatok amit kell persze csak nem tudtam mennyire kompatibilis de jól sejtettem.Egy jobb futómű meg sosem árt.
Igen én érdeklődtem de hirtelen kellett volna döntenem és ez a jobbosról balosra macerának tűnt,aztán kis utánajárással rájöttem,hogy az is.
Köszi a válaszokat srácok!
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat.
Jelenleg a következőket csináltam vele:
- gyári kazettás cucc ki
- helyére átalakító + alpine fejegység, bluetooth vezérléssel és USB-vel.
- első ajtókból gyári hangszórók ki, helyettük (kiemelővel) Gladen komponens szett
- a felső tükörnél lévő műanyag háromszögem nem volt csipogós, ezért bontóban szereztem csipogósat és így a komponens szett "láthatatlan" és szépen szól:)
Már csak 1 feladatom lenne. Eléggé hiányzik az óra és a külső hőmérő. Vészjelző mellett láttam sok belső teres google fotón órát. Azt lehet venni külön? Illetve ahhoz milyen csatlakozó kellhet? Külső hőmérőt nem lehet valahogyan megjeleníteni? A digit klímás verziókban láttam csak máshol hőmérséklet kijelzőt ami nem a gyári rádió kijelzőjén volt. A fogyasztásmérő nem érdekel, vesszen, de a hőmérő és különösen az óra hiányzik.
Nincs valakinek bármilyen javaslata, ötlete ezzel kapcsolatban, tehát hogyan tudom az órát és/vagy a külső hőmérőt a műszerfalra szerkeszteni?
Előre is köszi.
Köszönöm a válaszokat.
Jelenleg a következőket csináltam vele:
- gyári kazettás cucc ki
- helyére átalakító + alpine fejegység, bluetooth vezérléssel és USB-vel.
- első ajtókból gyári hangszórók ki, helyettük (kiemelővel) Gladen komponens szett
- a felső tükörnél lévő műanyag háromszögem nem volt csipogós, ezért bontóban szereztem csipogósat és így a komponens szett "láthatatlan" és szépen szól:)
Már csak 1 feladatom lenne. Eléggé hiányzik az óra és a külső hőmérő. Vészjelző mellett láttam sok belső teres google fotón órát. Azt lehet venni külön? Illetve ahhoz milyen csatlakozó kellhet? Külső hőmérőt nem lehet valahogyan megjeleníteni? A digit klímás verziókban láttam csak máshol hőmérséklet kijelzőt ami nem a gyári rádió kijelzőjén volt. A fogyasztásmérő nem érdekel, vesszen, de a hőmérő és különösen az óra hiányzik.
Nincs valakinek bármilyen javaslata, ötlete ezzel kapcsolatban, tehát hogyan tudom az órát és/vagy a külső hőmérőt a műszerfalra szerkeszteni?
Előre is köszi.
Re: E12, E13 - (2002-2007)
sziasztok
vásároltam egy E12 2002 1.6 vvti hatcback gépjárművet
kérdésem hogy kijött a motor hiba kódom, miszerint magas a káros anyag kibocsájtásom. Cseréltek benne első katalizátort, de a probléma nem oldódott meg, sőt a computer olyan fogyasztási adatokat ir ki hogy eldobom az agyam, bár ez nem valós szerintem :S:D 100km után újra előjött a hiba kód. Most hátsó lambda szondát akarnak cserélni. Mennyi az esély hogy végre jó lesz ?
vásároltam egy E12 2002 1.6 vvti hatcback gépjárművet
kérdésem hogy kijött a motor hiba kódom, miszerint magas a káros anyag kibocsájtásom. Cseréltek benne első katalizátort, de a probléma nem oldódott meg, sőt a computer olyan fogyasztási adatokat ir ki hogy eldobom az agyam, bár ez nem valós szerintem :S:D 100km után újra előjött a hiba kód. Most hátsó lambda szondát akarnak cserélni. Mennyi az esély hogy végre jó lesz ?
E12 2002 1.6 VVTI
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Szervusz! Milyen diagnosztikát végeztek rajta?
Valami univerzális kiolvasó, vagy láttál olyan feliratot a szoftveren, hogy TECHSTREAM?
Ha nem vagy biztos a jelenlegi brigádban, és tudsz várni egy hetet, javasolnék egy tuti szakszervizt. Bátran merem ajánlani őket, Toyotából profik.
Valami univerzális kiolvasó, vagy láttál olyan feliratot a szoftveren, hogy TECHSTREAM?
Ha nem vagy biztos a jelenlegi brigádban, és tudsz várni egy hetet, javasolnék egy tuti szakszervizt. Bátran merem ajánlani őket, Toyotából profik.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Szia
Jövő kedden visszem el. Adok nekik még egy esélyt. Ha utána se jó akkor irok mindenképp. Igaz hogy törölni kell ezt a fajta kódot a szerelés után, magától nem tűnik el?
Más: párásodik belul az ablakok esos időben ha leállítom a kocsit. Lehet a gumi szőnyegről való párolgás miatt? Másra nem tudok gondolni már...
Jövő kedden visszem el. Adok nekik még egy esélyt. Ha utána se jó akkor irok mindenképp. Igaz hogy törölni kell ezt a fajta kódot a szerelés után, magától nem tűnik el?
Más: párásodik belul az ablakok esos időben ha leállítom a kocsit. Lehet a gumi szőnyegről való párolgás miatt? Másra nem tudok gondolni már...
E12 2002 1.6 VVTI
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Törölni kell a kódokat.
Azonban gyári szoftverrel lehet mindent és jól olvasni. Az univerzálisak sokszor kihagynak, vagy csak részben tájékoztatnak.
Nem tudom mennyiért vettél katalizátort, de ha új volt, az nem olcsó mulatság.
Pára víz miatt van. Ilyen időben természetes jelenség, főleg, ha vizes a gumiszőnyeg. Ha viszont az összes üveg totálisan párás, netán már vízcseppek is megjelennek, az utalhat beázásra.
Azonban gyári szoftverrel lehet mindent és jól olvasni. Az univerzálisak sokszor kihagynak, vagy csak részben tájékoztatnak.
Nem tudom mennyiért vettél katalizátort, de ha új volt, az nem olcsó mulatság.
Pára víz miatt van. Ilyen időben természetes jelenség, főleg, ha vizes a gumiszőnyeg. Ha viszont az összes üveg totálisan párás, netán már vízcseppek is megjelennek, az utalhat beázásra.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Re: E12, E13 - (2002-2007)
Szia!
Nekem valami nem kerek, amit irsz. A karosanyag kibocsatas hibakod es a megnovekedett fogyasztas hiba ket fuggetlen erzekelo jelei alapjan johet csak elo. Gyakran keverik oket, mert mindketto lamba szenzor, de nagyon nem mind1 melyiknel van gubanc. Biztos vagy benne, hogy tenyleg kaptal uj elso katalizatort? Mi a hibakod pontos neve (ez Pxxxx formatumu)?
Nekem valami nem kerek, amit irsz. A karosanyag kibocsatas hibakod es a megnovekedett fogyasztas hiba ket fuggetlen erzekelo jelei alapjan johet csak elo. Gyakran keverik oket, mert mindketto lamba szenzor, de nagyon nem mind1 melyiknel van gubanc. Biztos vagy benne, hogy tenyleg kaptal uj elso katalizatort? Mi a hibakod pontos neve (ez Pxxxx formatumu)?
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
