Nekem is hűtőrendszerrel van problémám, először csak egyre melegedett a víz, de még nem ért a piros tartományba majd egyre gyakrabban megközelítette a piros jelzést és fel is fort rendesen amin nem segített a légtelenítés és a vízcsere se.
Ezért a vízpumpára gyanakszom, de mivel az utastér fűtéskör megy rendesen így nem tudom biztosan ez lehet-e az oka vagy a termosztát stb.
A lényeg ha az utastér fűtéskört (radiátort) max fűtésre állítom és a ventilátor sebessége is max akkor lehet az autóval menni kb. 15-20 percig aztán leállok vele mert nagyon felmelegszik a víz.
Néztem a nagy hűtőkör csöveinek is a hőmérsékletét ahol a fenti cső (hűtősapkánál) 65C körüli a lenit 20C körüli ami szintén gyanús mert ennek ellenére felforr a víz.
Tudtok segíteni, hogy hol lehet esetleg a hiba?
Sajnos én nem vagyok egy nagy szerelő típus így a vízpumpa cseréhez sem kezdenék neki, viszont nagy összegeket nem tudok rá szánni mert akkor az asszony mondása lesz érvénybe miszerint venni kell újabb autót és erre már ne költsünk így az enyészeté lesz
Mivel a 22. kerületbe vagyok így a hűtőprobléma miatt nem tudok nagyon messzire menni javíttatni max. Érd meg Diósd jöhet még szóba.
Köszi előre is!


KE11 Sedan 



