Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Regisztrációs leveledet megkaptuk!
De már írtam is vissza rá!
Mégegyszer juppííí
De már írtam is vissza rá!
Mégegyszer juppííí
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Zsoltee
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 466
- Csatlakozott: 2008 júl. 12, 01:23 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Avensis
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Tudom-tudom! El is olvastam a levelet és köszönömPacsker írta:Regisztrációs leveledet megkaptuk!
De már írtam is vissza rá!
Mégegyszer juppííí
Gondoltam itt a fórumon is illene üdvözölnöm a kedves egybegyűlteket!
CCH vezetőségi tag
'97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sziasztok!
Ígérem utánanézek! Lehet elkallódtak, vagy nem jöttek meg, vagy csak más olvasta el őket, így elkerülte a figyelmem.
Mégegyszer sorry!
És köszönjük, hogy elküldtétek!
Most várunk az oldal újításokra és oda maximummindenképp feltöltünk mindenkit!
Ígérem utánanézek! Lehet elkallódtak, vagy nem jöttek meg, vagy csak más olvasta el őket, így elkerülte a figyelmem.
Mégegyszer sorry!
És köszönjük, hogy elküldtétek!
Most várunk az oldal újításokra és oda maximummindenképp feltöltünk mindenkit!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- corollagirl
- Visszajáró

- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2008 jún. 13, 11:58 am
- Tartózkodási hely: Debrecen
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Úszok 
A melóban... És éjbérért. Higyjétek el szívesebben töltenék fel tagokat. Semmire nincs időm, alszok és melózok. Undorító. És minimálért. Pedig milyen munkáim voltak... Ide csúsztam... Undorító ez az ország ilyen szempontból...
Tényleg bocsi. Amint lesz kis időm ráállok
A melóban... És éjbérért. Higyjétek el szívesebben töltenék fel tagokat. Semmire nincs időm, alszok és melózok. Undorító. És minimálért. Pedig milyen munkáim voltak... Ide csúsztam... Undorító ez az ország ilyen szempontból...
Tényleg bocsi. Amint lesz kis időm ráállok
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Ismerem az érzést.Tényleg egy nagy xar ez az ország.De ezt majd inkább máshol.Pacsker írta:Úszok
A melóban... És éjbérért. Higyjétek el szívesebben töltenék fel tagokat. Semmire nincs időm, alszok és melózok. Undorító. És minimálért. Pedig milyen munkáim voltak... Ide csúsztam... Undorító ez az ország ilyen szempontból...
Tényleg bocsi. Amint lesz kis időm ráállok
Lesz ez jobb is nyugi
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Üdvözlet !
Sziasztok !
Engem az "elkeseredettség" hozott ide. Röviden - vagy hosszan, ahogy sikerül - elmodanám a történetet.
Igazából nem nekem, hanem a páromnak van egy E10-e. 1.4 Xli, 97-es, 4E-FE motorkóddal. Tavaly ősszel vettük. Az autó magyarországi, végig vezetett szervizkönyves, jó állapotú...egyszóval bizalomkeltő volt a sok rom után. Aztán nemsokára Murphy úr kopogtatott :). Az autó alapjáraton elkezdett háromhengerezni. Úgy gondoltam, hogy gyújtás, vagy vmi egyéb elektromos gond lehet, autószerelő vagyok, nekiálltam otthon átnézni. Egy-két apróság (rotor, elosztófedél...stb.) el volt hasznlódva, de a csere után semmi változás. Miután átnéztem alaposan az autót, kezdtem rosszra gondolni. Szelepbeégés. Hengerfej le, gépműhelybe Elvis, és valóban....40.0000. Ft. Reméltem, ezután tökéletes lesz. Összeszerelés, indítás...és valóban, gyönyörűen járt a motor....DE.
Két probléma van az autóval mai napig. Az egyiket a hengerfej felújítás okozta, a másik mindig is volt. Előbbitől elkezdte enni az olajat a megnövekedett kompresszió miatt....gyűrűs is szegény :(. A másik gond, és elsősorban emiatt regisztráltam ide, hogy a motorból egy érdekes hang jön, miután bemelegszik. Konkrétan gázelvételkor ad egy ketyegő hangot "tolóüzemben", amíg vissza nem áll alapjáratra. Akkor elhallgat, és gyönyörűen jár a motor. Terhelés alatt, és tartott gáznál szintén semmi zörej, csak amikor ejti a fordulatszámot. Az a fura, hogy mintha a hengerfejből jönne a zörej...de hát az elvileg rendben van.
Most ott tartunk, hogy elgondolkodtunk az autó cseréjén, de a kedvesem annyira szereti ezt az autókát, hogy elhatároztuk, megtartjuk, és kap egy teljes "szervátültetést". Konkrétan motor ki, és teljes felújítás. Nem is aprózzuk a dolgot nem "eladásra lesz", gyári alkatrészt kap amiből csak lehet.
Nekem nincs típusismeretem. Akinek van tapasztalata ilyen téren, esetleg csinált is már ilyet, az kérem jelezzen nekem. Minden segítséget örömmel vennék. Elsősorban az előbb leírt motorhang piszkál, hogy mi lehet.
Mit javasoltok ? Másoljam át ezt az üzenetet a megfelelő fórum(ok)ba ?
Köszönettel
Laci
Engem az "elkeseredettség" hozott ide. Röviden - vagy hosszan, ahogy sikerül - elmodanám a történetet.
Igazából nem nekem, hanem a páromnak van egy E10-e. 1.4 Xli, 97-es, 4E-FE motorkóddal. Tavaly ősszel vettük. Az autó magyarországi, végig vezetett szervizkönyves, jó állapotú...egyszóval bizalomkeltő volt a sok rom után. Aztán nemsokára Murphy úr kopogtatott :). Az autó alapjáraton elkezdett háromhengerezni. Úgy gondoltam, hogy gyújtás, vagy vmi egyéb elektromos gond lehet, autószerelő vagyok, nekiálltam otthon átnézni. Egy-két apróság (rotor, elosztófedél...stb.) el volt hasznlódva, de a csere után semmi változás. Miután átnéztem alaposan az autót, kezdtem rosszra gondolni. Szelepbeégés. Hengerfej le, gépműhelybe Elvis, és valóban....40.0000. Ft. Reméltem, ezután tökéletes lesz. Összeszerelés, indítás...és valóban, gyönyörűen járt a motor....DE.
Két probléma van az autóval mai napig. Az egyiket a hengerfej felújítás okozta, a másik mindig is volt. Előbbitől elkezdte enni az olajat a megnövekedett kompresszió miatt....gyűrűs is szegény :(. A másik gond, és elsősorban emiatt regisztráltam ide, hogy a motorból egy érdekes hang jön, miután bemelegszik. Konkrétan gázelvételkor ad egy ketyegő hangot "tolóüzemben", amíg vissza nem áll alapjáratra. Akkor elhallgat, és gyönyörűen jár a motor. Terhelés alatt, és tartott gáznál szintén semmi zörej, csak amikor ejti a fordulatszámot. Az a fura, hogy mintha a hengerfejből jönne a zörej...de hát az elvileg rendben van.
Most ott tartunk, hogy elgondolkodtunk az autó cseréjén, de a kedvesem annyira szereti ezt az autókát, hogy elhatároztuk, megtartjuk, és kap egy teljes "szervátültetést". Konkrétan motor ki, és teljes felújítás. Nem is aprózzuk a dolgot nem "eladásra lesz", gyári alkatrészt kap amiből csak lehet.
Nekem nincs típusismeretem. Akinek van tapasztalata ilyen téren, esetleg csinált is már ilyet, az kérem jelezzen nekem. Minden segítséget örömmel vennék. Elsősorban az előbb leírt motorhang piszkál, hogy mi lehet.
Mit javasoltok ? Másoljam át ezt az üzenetet a megfelelő fórum(ok)ba ?
Köszönettel
Laci
- corollagirl
- Visszajáró

- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: 2008 jún. 13, 11:58 am
- Tartózkodási hely: Debrecen
Jól van, nekem nem sürgős.
Csak szóltam, hogy én is itt vagyok.
(Nem mintha nem lehetne észrevenni.)
Na, akkor ha lesz időd, állj rá(m)!
:D:D
Na, akkor ha lesz időd, állj rá(m)!
Pacsker írta:Úszok
A melóban... És éjbérért. Higyjétek el szívesebben töltenék fel tagokat. Semmire nincs időm, alszok és melózok. Undorító. És minimálért. Pedig milyen munkáim voltak... Ide csúsztam... Undorító ez az ország ilyen szempontból...
Tényleg bocsi. Amint lesz kis időm ráállok

